Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ønskeliste til jul!

NYTT TEMA
supererik1000
supererik1000Innlegg: 248
15.11.11 17:12

Hei, da nærmer julen seg med stormskritt. Jeg og sikkert mange flere lurer nok på hva de skal ønske seg til jul, i dette temaet tar vi opp akkuratt dette spørsmålet. Så her er det bare å sende inn forslag på hva man enten kan gi eller ønske seg alle forslag blir tatt i mot med åpne hender så lenge det er relevant og seriøst. Du kan sende inn til alle kjønn og aldersgrupper.  Da ønsker jeg alle velkommen til å skrive inn sine forslag. Håper på seriøs og ordentlig debatering, og inlegg rundt dette temaet!

God Jul!

(Innlegget ble redigert 15.11.11 17:13)

William S
William SInnlegg: 10189
15.11.11 22:26

Endelig dukket det opp en juletråd utenom nedtellingstråden vår. Det er noe som vi har ventet på.

trondergutt
tronderguttInnlegg: 19138
16.11.11 12:34
supererik1000: Jeg og sikkert mange flere lurer nok på hva de skal ønske seg til jul, i dette temaet tar vi opp akkuratt dette spørsmålet.

Materielle goder har jeg da stort sett nok av...Ønsker meg en fredelig jul fri for mas og kav. Bare nyte juledagene med god mat, vinter og julepyntet hus.... Men er noe i tvil på om jeg får ønskene mine oppfylt...;)

WiganKent
WiganKentInnlegg: 167
16.11.11 14:18

Ønsker at spessielt de i juletrådene får en fredelig og flott julefeiring, men også at resten av verden får det samme :)

trondergutt
tronderguttInnlegg: 19138
16.11.11 19:46
WiganKent: Ønsker at spessielt de i juletrådene får en fredelig og flott julefeiring, men også at resten av verden får det samme :)

Det var kloke ord. Vakkert sagt kjære julevenn :) 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg