Kommer ikke i år 2010 heller. Faen ass, nå må man antagelig vente til juni-desember 2011 sikkert.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Kommer ikke i år 2010 heller. Faen ass, nå må man antagelig vente til juni-desember 2011 sikkert.
sukk..
Har de satt en Dato på Diablo 3 ?
Ingen endelig dato nei. Ryktes om betatest i høst.
Siste nytt er at man skal kunne auksjonere bort ting man finner i spillet. Og tjene ekte penger. Hmmmmm.
I tillegg kreves det konstant internett-tilkobling, selv om det kan spilles som single player. Og det vil det ikke være mulig å lage mods.
Dette stinker det av. Jeg kommer definitivt ikke til å kjøpe Diablo III.
Så litt av gameplayet idag, skills, runesystem, og litt annet. FY FAEN, dette blir BRA!
Gleder som bare det, og jeg håper at spillet er ute rundt juletider.
vet ikke. Hele konseptet virker outdated. Spilte D2 for et års tid siden og etter 20 minutter tenkte jeg "Men i helvette likte jeg dette"?
Hjernedødt, repiterende klikking.
Men i motsetning til før, så kan man nå tjene ekte penger på items man farmer. Det er jo helt fantastisk.
Jeg spilte D2 senest forrige helg. Tenkte "Jøss, fortsatt morsomt og usunt vanedannende. Gleder meg til D3 ja!"
Åpningscinematicen til spillet:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y9mUe5vHYzs
Aldri prøvd eller vært borti Diablo-serien før, men det der virka svært lovende!
Kan ikke gjøre annet enn å høre på en med Ronaldo som avatar.
Ryktene sier jo første kvartal i 2012, kan vi håpe på sent januar, tidlig februar?
2012 er året! Gleder meg
Blir SVÆRT skuffet om det ikke har kommet innen April/Mai.
Episk! Da er det nok i norge innen Februar/Mars ihvertfall!
Er smått utrolig at folk biter på denne typen falske slippdatoer. Som om Blizzard plutselig skulle slippe spillet om om 3 uker uten å annonsere slippdatoen selv. Denne gangen var det Best Buy som satte opp en nedtellingsplakat i butikken sin, en sleip metode som sikkert skaffet dem noen ekstra forhåndsbestillinger.
Blizzard svarte med "lol" til dette, og fulgte opp med at de vil trolig gi ut slippdato ca to måneder før spillet kommer. Det betyr med andre ord at februar eller tidlig mars-utgivelse er usannsynlig. Vi får krysse fingrene for sen mars eller tidlig april tror jeg.
Diablo 3 blir, som alle andre Blizzard-spill, utgitt samme dag i Norge som i USA.
Blizzard liker å ta seg tid, og jeg tipper at vi får en annonsering om 1-2 uker, og at spillet kommer i mars.
Blizzard har bestemt seg for å gi ut spillet på konsoll.
Var faktisk forberedt på å handle inn ny pc til det spillet, men da slipper jeg det.
Hmmmm, jeg vil nok satse på pc-versjonen likevel. Satse på å kjøre det på laptop så kan jeg slakte monsterhordene mens jeg ser tv. Føler det blir for oppslukende med konsoll.
Vil gjerne at spillene sluker meg når jeg først spiller.
Spørs hvor lenge du må vente for en konsoll-versjon. Det kan ta sin tid.
Jeg kan vente. Det kommer nok av spill i år og.
Jeg har brukt uanstendige mengder tid på D2, har hverken lyst eller mulighet til å bli like avhengig av D3. Trenger en buffer som forhindrer total avhengighet.
Hehe, det er en særdeles god grunn. Likevel, man skal jo ikke behøve å unnskylde at man driver med noe man liker. Ikke SÅ ofte det dukker opp noe som sluker time etter time. :)
Du må nok kjøpe inn en ny konsoll til spillet i stedet :)
Tviler sterkt på det, for å være helt ærlig.
Mmm, vel meget mulig du har rett, jeg har ett håp om at neste generasjons konsoller kommer til juletider selv men er vel mer sannsynlig med neste år.