MBD86Innlegg: 987
ziggypoppp: Noen som vet noe om når evt. beta er å håpe på? Er det snakk om noe tid på release i det hele tatt?
(Innlegget ble redigert 12.10.10 12:00)
PopMyHeadInnlegg: 2210
Kareq47: ja, jeg savner virkelig 64 player mappene der man hadde mange kjøretøy og kunne kordinere angrep for å vinne. Jeg føler at BC2 har blit "dummet" ned,
Kan noen vise meg et nyere spill som IKKE har blitt dummet ned?
Liste over nye spill som er dummet ned:
-Mafia II(i forhold til den første)
-Civ V
-Supreme Commander II
-GTA IV til dels også(i forhold til SA)
Skal de konsollifisere og neddumme BF3,så tror jeg de driter seg skikkelig ut.Her forventer fansen at de leverer noe som er minst like bra som BF2,helst bedre.Jeg misliker den trenden som spillene har kommet inn i siste 2-3 åra.Skremmende at det snart ikke fins oppfølgere som er skikkelig laget for det publikumet som er kundene,men at alt skal følge "mainstreamen".Det er mere en nok mainstream spill!!!
(Innlegget ble redigert 13.10.10 09:29)
JesperbroInnlegg: 12749
dulfy: Du svarte ikke på det jeg egentlig spurte om. Poenget er at BF mapsa er gigantiske iforhold til CoD mapsa, og det er nettopp det som skyver "oss" vekk fra spillet.
Skal innrømme at noen maps er litt i overkant gigantiske, og det er en grunn til at det ikke slår an på konsoll. Noen kart på BF2 var ganske gigantiske for at det skulle fremkalle mer teamplay, hvor de forskjellige squadene dro sammen avgårde etc. Problemet er jo at det er mange "lone wolves" som foretrekker å gjøre ting på egenhånd, som får dem drept, og laget taper kampen. Jeg liker CoD fordi at det er action over alt, men det blir mye soloplay hvor kun prestasjoner som spiller avgjør matchen.
Strike at Karkand på BF2 med 64 spillere krever teamplay, og å angripe første base er en tøffing. Det krever at alle bidrar i stedet for at et lag har 2-3 gode spillere på TDM.
(Innlegget ble redigert 23.02.11 16:16)
PopMyHeadInnlegg: 2210
rtobben: Nei ikke som jeg kommer på, og er hjertens enig i det du skriver, min teori er at de fleste spill nå blir laget for konsoll for deretter å bli modifisert for å kunne spilles på PC. Noe som gir oss PC brukere et mye dårligere spill! Det er bare å prøve å konfigurere tastaturoppsettet anderledes enn Default så skjønner dere hva jeg mener.
Jeg stoler ikke lenger på magefølelsen jeg tidligere hadde på nyutgivelser.Nå venter jeg et par måneder før jeg evnt erverver meg nye spill, for da kan jeg lese innlegg fra spillere og anmeldelser på nettet før jeg kjøper spillet selv.Som regel så stemmer det meste av "klaging"som folk kommer med.
Nå er det også en fin anledning til å advare alle PC spillere om å IKKE kjøpe GTA IV-Episodes from Liberty City som inneholder de to tileggsspillene "Ballad of gay Tony" og "The lost and damned".
Her er det intet nytt i forhold til orginalspillet når det gjelder de tekniske problemene.Snarere tvert om så opplever jeg at spillet lagger mere en normalt når jeg forsøker å spille "The lost and lagged..eh.. damned"250 spenn på Elkjøp som jeg heller kunne tørka meg i rævva med.
Det er uberlatterlig hvor enormt mye ressurser dette spillet krever av PC for å fungere bra.Nå har jeg kjøpt CIV V og det fungerer helt utmerket.Ingen lag,og introvideoen har en ganske bra grafisk oppløsning som teoretisk sett krever mere av dataen en det GTA IV burde gjøre!
Jeg har lagt bort hele skitten og begynt å spille CIV V i stedet.Posetivt overasket over det forresten.Foreløpig.
(Innlegget ble redigert 27.02.11 08:49)