Hei!
Hvordan tror dere Assassins Creed 3 blir?
Har selv disse ønskene:
- kvinnelig assassin
- ny tids epoke
- nytt område
- pil og bue som man selv kan sikte med
- flere rustninger og "klær"
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Etter Brotherhood så er det historiemessig poengløst å gå inn i Animus igjen så i det neste spillet tror jeg vi spiller Desmond hele spillet
Jeg mener det blir feil at skal være en dame. Jeg las om det i en spillavis , så jeg frykter det kommer i en eventuel 4'er , men jeg tror egentlg ikke at det skjer i 3'ern , melbye82 gav jo over her en kort og god begrunnelse om hvorfor så jeg er enig med han.
Til Venny139: Hvilken spillavis er det du har lest i? Er en stor Assassins Creed-fan, og vil bli oppdatert med det nye så fort som mulig. Har lest litt på nettet og jeg har funnet ut av AC3 muligens vil være i Frankrike,(Men ifølge bildet tipper jeg på Egypt) rundt 1800-tallet, hvor man og vil være en kvinnelig Assassin. Og til dere som har gjort "The Truth", så har dere kanskje funnet ut at Ezio, er en direkte etterkommer av Adam, og den kanskje kommende kvinnen skal være en direktekommer av Eva. Lover ingenting, det er påstander.
On-topic: Håper selv det blir en ny by, nye armors. Er ikke så sikker på om jeg ønsker meg en kvinnelig assassin helt enda, kanskje i en 4'er. Men ønsker meg selvfølgelig en like gripende story som i AC2 og ACB.
(Innlegget ble redigert 27.01.11 18:30)
Jeg må bare unnskylde men jeg kan ikke huske hvilken avis det var siden det er lenge siden. Jeg bare snublet over det for å si det sånn , så jeg tror kanskje det var VG , men fant ikke igjen anonsen. Men det er kun rykter , jeg tviler sterkt på at det er vil være en jente i 3'ern.
Her har vi noe som tyder på at melbye82 sin påstand kan være den korrekte.
(Innlegget ble redigert 27.01.11 18:47)
Men noe jeg lurer på da er: Vil det bli free roam? Skal man springe rundt i New York å assassinate folk som handler på Wall Mart?
Det gjenstår å se. Jeg aner ikke hvordan det blir.
Går rykter om at 3'ern vil fåregå i Egypt. Alexandria er en by som blir nevndt her.
http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=2167
Ingen dato , men vi ble informert tidligere at det dukker opp før desember 2012. Så vi vet nok hva som kommer på E3 i sommer.
I og med at sagen om Desomond skal slutte før denne datoen , så rekker vi neppe noen under titler , slik som Brotherhood og Revelations. Bare å glede seg enda mer til E3 nå.
Det lurer jeg også på. Får ikke håpe at dette skjer. Det kommer ikke til å skje i 3'ern , men i en eventuel ny saga er det mulig.
"Handlingen kan være avslørt".
Bildet viser en mannlig snikmorder forran et amerikansk flagg. Han holder en øks og en gammel pistol, tegn til hidden blade ser jeg ikke. Men noe som fasinerte meg var at han er "kledd i deler som typisk assosieres med den amerikanske revolusjonen."
Helt klart en indianer
Ubisoft går nå langt i å bekrefte at lekkasjen med amerikansk borgerkrig stemmer.
(Innlegget ble redigert 01.03.12 19:09)
Tviler på innkjøp denne gang
Kjøpes på dag en.
Oi dæven jeg gleder meg. Har lagt denne tråden i favoritter, håper alle oppdaterer den så fort neste nyhet kommer.
Han ser ut som en indianer om du ser etter under hetta der.
Han er nok indianer, ettersom den type øks ble brukt av indianerne til å ta skalpen til den fienden, mens han var i live. Derfor brukes den sikkert som et symbol i og med at spillet sannsynligvis omfatter George Washington som tempelridder.
amerikanske revolusjonen.
borgerkrigen kommer nesten 100 år etter.
Det har du rett i. På coveret ser du at han slakter en brite, som var redcoats. Amerikanerne brukte blå.
Lovende uttalelse forøvrig: Om spillet skriver magasinet at utviklerne har brukt tre år på utviklingen og «tenkt nytt om alle elementene i serien»
Håper de gjør en skikkelig storopprydning i måten spillet går frem. Slik at det blir mer free roaming i oppdragene og at du ikke må følge en tilrettelagt rute hele tiden.
Dette blir legendarisk!
Knallbra! Er kanskje i overkant å håpe på eit kvalitetssprang slik som det mellom AC1 og AC2, men flott at dei tenkjer nytt.
Dette skal utvikle seg mye i forhold til det kjipe Revelations før jeg gidder vurdere kjøp.
(Innlegget ble redigert 02.03.12 17:07)
Trailer på mandag.
Så nesten litt morsommere ut en Revelations.
Hehe, humor: hovedpersonen skal visstnok være halvt hvit og halvt native american.
MY NAME IS RATOHNHAKE:TON
but you may call me connor
(Innlegget ble redigert 02.03.12 20:11)
Nei faen, feil link det.
Denne er riktig http://www.xboxgamezone.co.uk/2012/03/02/assassins-creed-iii-first-details/