antonsen_86Innlegg: 8861
Silent Hill og Silent Hill 2 er to fantastiske spill. Synes de resterende har vært så som så. Homecoming startet fantastisk bra, men dabbet litt av etter hvert.
Silent Hill-spill er uansett must-have for min del, og dette blir intet unntak. Atmosfæren ser veldig bra ut, og så får vi håpe de får til en ordentlig historie.
For øvrig har det fått tittelen Silent Hill: Downpour og er planlagt utgitt tredje kvartal.
(Innlegget ble redigert 22.03.11 08:07)
SimoneInzaghiInnlegg: 21301
Et av veldig, veldig få spill jeg alltid ser litt fram til.
(Innlegget ble redigert 23.03.11 23:26)
Da er datoen endelig spikret, og det er bare å huke av 13. mars i kalenderen. Gleder meg som en liten unge.
(Innlegget ble redigert 16.01.12 08:27)
SimoneInzaghi: Joda, alt håp er ikke ute. Jeg likte Homecoming veldig godt, og det fikk jo temmelig lunkne anmeldelser, spesielt for det jeg faktisk likte best med spillet (historien). Dette syns jeg dog ser skralt ut ut i fra filmene. De har tydeligvis fokusert enda mer på et dårlig kampsystem (herregud...), ødelagt det herlige soundtracket, og grafikken ser jo ikke ut til å holde mål.
Nei, tenkte faktisk jeg skulle bestille i morgen. Vet du hvor det er billigst?
Likte Homecomig jeg også, selv om det ikke nådde helt opp til de første SH-spillene. Kampsystemet har fått slakt, og ut i fra videoene så det skralt ut.
Her kan du bestille Silent Hill HD Collection. Bare husk på å huke av for free delivery hvis du bestiller, slik at spillet ikke havner over den magiske 200,- grensa og du må punge ut tollavgift i tillegg.
Edit; Har aldri forhåndsbestilt fra biit/amazon tidligere, så vet ikke om det vil bli sendt slik at man får det på slippdato eller ei...
(Innlegget ble redigert 14.03.12 00:38)