LacmihiInnlegg: 38
Tipper det ikke bare er meg som syns dette ser sick bra ut...
Kommer det til å bli like bra som forgjengerne, det er jeg spent på. Har hørt mange tror spillet kommer til å bli veldig fordummet iforhold til hva de presenterer.
Dette skal visst være knallhard fakta
Høres jo ganske heftig ut eller hva?
Hva tror dere, blir det like bra som forgjengeren?
(Innlegget ble redigert 20.04.11 10:00)
Per_RongInnlegg: 11067
Kiwipels: Hei alle sammen,
Er det noen som vet om det finnes en god mod til Oblivion som fjerner level-scaleringen på monstre?
er glad for tips :-)
Oscuro's Oblivion Overhaul. Fjerner ikke level scalingen fullstendig, men gjør slik at monster-levels er basert på område. Så i siviliserte områder kan du støte på lvl 1-4 monster, mens i fjerne ruiner kan du møte monstre som er lvl 30-40, for eksempel.
OOO er dog mye mer enn dette - flere nye quests, mange nye items og monstre, pluss at en mengde nye ting blir håndplassert mange steder i spillverdenen.
Et annet alternativ er T.I.E. (Tamriel Immersion Experience) som fullstending fjerner level scaling og gjør spillet langt mer uforutsigbart. Denne overhaulen er mest beregnet på stealthy characters.
Andre alternativer igjen kan være Fransceso's eller den nye WarCry. Fran er temmelig gammel nå, og nye WarCry vet jeg ikke så mye om, men bør være verdt å sjekke ut.
(Innlegget ble redigert 19.09.11 17:59)
KiwipelsInnlegg: 7
Tusen takk for tipset Per_Rong!
Disse modsene ser ut til å være noe for meg, særlig Oscuro's Oblivion Overhaul.
Jeg skal teste ut de andre også :-)
(Innlegget ble redigert 20.09.11 09:10)