Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

PS3: Offisielt Headset

NYTT TEMA
Northridge
NorthridgeInnlegg: 2322
28.05.11 00:08

New Official Wireless Headset

Ser ganske bra ut. Hvis det vil funke til PC, så blir det nok et kjøp her i gården.

IDK2407
IDK2407Innlegg: 2840
28.05.11 00:15

Wow nice stuff :)

nobbe
nobbeInnlegg: 1672
28.05.11 08:50
Northridge: Ser ganske bra ut. Hvis det vil funke til PC, så blir det nok et kjøp her i gården.

Kult. Var jaggu på tide egentlig:p Prisen virket ikke skremmende heller. Men det er kanskje for mye å håpe på at en kan bruke det på tvers av konsollene slik en kan med Logitec sine f.eks.

oddsern
oddsernInnlegg: 3190
28.05.11 13:03

Regner med at det nå snart kommer mulighet for cross-game voice chat aka party. Et stort savn på PS3!

Northridge
26.07.12 16:54

Førsteinntrykket etter en uke er: ok.

Lyden er veldig bra. Hadde det ikke vært for lyden, så ville jeg nok levert de tilbake. Jeg hører mange lyder som jeg ikke har hørt før i spill. Det er også mulig å "watte" de opp ganske kraftig, og da kommer de virkelig til sin rett. Spille actionspill med høyt volum er skikkelig rått!

Men de virker ganske billige og av dårlig kvalitet, noe som gjorde at jeg ønsket å returnere de.

Chatten fungerer bedre enn på et vanlig BT-headset. Jeg har fått tilbakemelding på at jeg høres klarere nå enn det jeg gjorde før. Det samme gjelder den andre veien.

Ellers så er det ikke så mye å si egentlig. Vær obs på at det skal komme et nytt headset til høsten.

JCDenton
JCDentonInnlegg: 2841
01.08.12 21:50

Hvor mye betalte du for de og hvor ?

Northridge
02.08.12 09:04

790,- hos MPX.

Prisjakt

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg