Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

To The Moon

NYTT TEMA
LiquidDarkness
LiquidDarknessInnlegg: 11832
04.11.11 01:29

To The Moon er et nydelig spill.

Musikken, stemningen og storyen er ubeskrivelig og må oppleves.  

Til bare $11 så er det egentlig for billig og man bør nok strengt tatt ta kontakt med de som har laget det og kreve å få betale mer. Løp og kjøp! Kan prøves 1 time først, men gjør deg selv en tjeneste og kjøp det med det samme, for har du først begynt, så er det ikke lett å stoppe.

Og om ikke mitt ord holder, så les gjerne denne artikkelen fra rockpapershotgun som jeg fant spillet gjennom. Kjøpte det tidligere i kveld og klarte ikke slutte før jeg nå er ferdig. 

Uendelig vakkert på alle vis. 

LiquidDarkness
LiquidDarknessInnlegg: 11832
13.11.11 00:48

Til glede for nye lesere.

RaheemSterling
RaheemSterlingInnlegg: 4120
16.03.13 13:09

Begynte med dette idag, og har ikke klart å gi meg. Iløpet av alle mine år som gamer er faktisk dette noe av det bedre jeg har spilt! Har ikke  slike ``følelser`` fra et spill siden jeg var liten guttunge.

happydeathsuite
happydeathsuiteInnlegg: 14381
16.03.13 13:30

Eit flott spel. Kjempefin grafikk, musikk og historie. Den særs haltande spelmekanikken kan ein alltids tilgi når resten er så flott.

Antiteist
AntiteistInnlegg: 5092
16.03.13 21:08

Et fantastisk spill.

RaheemSterling
RaheemSterlingInnlegg: 4120
17.03.13 00:30

Ble ferdig med spillet nå.

Vil egentlig gi det 10/10

dzk
dzkInnlegg: 11333
17.03.13 02:24

Flott spill. Er fristet til å gi 10/10 selv. Men tror jeg faller på 9. Er ikke 100% perfekt. Har en periode i midten som er litt døv og ting som ikke alltid virker helt logiske eller blir helt bra forklart. Men totaltsett så er det kanskje den beste historien/stemningen jeg har opplevd i et spill. 

Fenton
FentonInnlegg: 2512
31.10.14 07:36

Det neste spillet fra Freebird Games, A Bird Story, er på Steam nå. Release er 7. november, så det er jo kort ventetid for oss som likte To the Moon veldig godt :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg