Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Playthrough av The legend of Zelda: The Windwaker

NYTT TEMA
torasbekk
torasbekkInnlegg: 5094
22.01.12 13:57

Hei, folkens.

Det er en stund siden jeg skrevet noe spesielt her inn på dette underforumet, men for en ukes tid siden var jeg på besøk hos en kamerat av meg.

Vi satt og spilte gode gamle klassikere (vi møtes ca. en gang i halvåret og spiller sammen på diverse konsoller).

Han har Nintedo GameCube og et av spillene til det er et jeg ikke har prøvd før: The legend of Zelda: The Wind Waker.

Han hadde lagret det sist i rundt september (husker jeg ikke feil) i 2006...og han hadde akkurat kommet til Forsaken Fortress (første gangen du til festningen).

Vi satt og spilte og spilte den kvelden for å komme videre, og etter avtale så ble det besluttet at jeg fikk låne NGC-kontrolleren og spillet.

Etter å ha tatt den andre bossen i spillet kom jeg opp med idéen om å lage en "playthrough" (gjennomspilling? jeg finner ikke noe godt ord på norsk som jeg synes passer) på eget intiativ.

Nå ble dette litt sånn egenreklame, men om noen ønsker å se videoene så er de å finne her (det er direkte til spillelisten).

Ellers så må dere ha en riktig fin dag videre.

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2499
22.01.12 14:51

Går det ikke an å uploade i riktig bildeformat (4:3)?

torasbekk
22.01.12 19:39

Formatet er det samme som det er spilt inn via HD-opptakeren.

Forskjellen er bare at jeg har fjernet vekk "rammene" rundt bildene så godt jeg har kunnet for å dekke mest mulig  av skjermen istedenfor å ha masse sort/grått rundt.

torasbekk
30.01.12 17:31

Nye videoer er oppe, og her er den fulle spillelisten så langt.

Til og med spillets tredje boss: Gohdan.

xytheon
xytheonInnlegg: 17480
30.01.12 23:52
torasbekk: Nye videoer er oppe, og her er den fulle spillelisten så langt. Til og med spillets tredje boss: Gohdan.

Skal ta en titt på videoene dine, men før jeg gjør det, så vil jeg bare gi deg et tips for hvordan du kan gjøre det hele mer oversiktlig: 

Nummerer episodene fra 1 og oppover til du er ferdig. Det blir langt lettere å holde orden på hva som skjer når på den måten, synes jeg i hvert fall.

torasbekk
31.01.12 01:23
xytheon: Nummerer episodene fra 1 og oppover til du er ferdig. Det blir langt lettere å holde orden på hva som skjer når på den måten, synes jeg i hvert fall.

"Smag å behag" som vi sier på dialekt her, eller "smak og behag" for å ta det på korrekt bokmål. :-)

LeBron
LeBronInnlegg: 10815
02.02.12 00:19

Veldig bra laget :)

Mitt favoritt Zelda spill noensinne (jeg har spilt alle). Jeg kjøpte bare samtlige konsepter de prøvde selge i det spillet båten, musikken, grafikken alt.

top 3 øyeblikk fra spillet

1. Møte med Fado (magisk)

2. Historien om båten (no spoilers hehe)

3. Sverd treneren, han kunne hatt sitt eget spill XD

torasbekk
06.02.12 19:17
LeBron: top 3 øyeblikk fra spillet 1. Møte med Fado (magisk) 2. Historien om båten (no spoilers hehe) 3. Sverd treneren, han kunne hatt sitt eget spill XD

Legendarisk. Jeg har spilt litt videre så jeg vet hva som er i vente. Faktisk er det ingen tvil om hva som er vanskeligst i spillet: Earth Temple og Wind Temple (holder på med dette nå). :-)

Jeg skal spille inn og laste opp videoer fra Forsaken Fortress inklusiv bossen nå i kveld. :-)

torasbekk
09.02.12 09:55

En ny video er lastet opp, men den handler ikke direkte om The Wind Waker, men heller om at folk skal få stemme på det neste spillet jeg skal ta en "playthrough" av.

A) Ocarina of Time
B) Skyward Sword
C) A Link To The Past

Vennligst stem i vei. :)

Her er videoen

LeBron
LeBronInnlegg: 10815
10.02.12 22:46
torasbekk: A) Ocarina of Time
B) Skyward Sword
C) A Link To The Past

Har du spilt dem før?

Hvis ikke så Skyward Sword helt klart

torasbekk
11.02.12 22:09
LeBron: Har du spilt dem før?
Hvis ikke så Skyward Sword helt klart

Jupp, jeg har alle tre og har rundet alle tre.

Jeg har også Ocarina of Time 3D til Nintendo 3Ds. :-)

Jeg har fått flest stemmer for ALTTP på youtube.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg