Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

PS3 store

NYTT TEMA
Puman
PumanInnlegg: 3376
27.01.12 20:17

Var på Elkjøp idag og kjøpte Buzz-kontroller, fikk der beskjed om at spill var tilgjengelig kun via PS-store.. Veeel, der var ikke mye gitt.. Er på jakt etter den ultimate music quizen, men fant kun til PSP. (det gjaldt forøvrig det meste der)

Fant ett som heter 00`s quiz, men der måtte en ha Buzz cd`n fra før. Var ingen cd  i pakken som jeg kjøpte...

Noen som har peiling på det her??

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2388
27.01.12 20:29

Buzz!™: Quiz-spiller lastes ned gratis fra PlayStation Store.

Puman
27.01.12 20:30

ok, så finner en resten når den er installert?

kpX
kpXInnlegg: 129
27.01.12 20:38
Puman: ok, så finner en resten når den er installert?

Så vidt jeg husker er Buzz quiz spiller en mini utgave av buzz og ikke veldig givende.  Du får kjøpt Buzz Ultimate Music quiz på vanlig ps3 plate, men el-kjøpen din var vel utsolgt og den ansatte uvitende (noe som er ganske vanlig for el-kjøp og lefdal :P). 

Sjekk ut buzz ps3 søk på cdon.com her . Utsolgt her og, men trykk på øyeknappen og skriv inn mail så sender de mail når den er på lager.

Ellers så kan du jo prøve en bruktbutikk som gamestop.

SpillRune
27.01.12 20:40

Du kan utvide med temapakker ja, men jeg ville vel heller gått på billigjakt etter Buzz!: Norgesmester eller Buzz!: Quiz World på internett. Er noen år siden dem kom ut, men det finnes sikkert et sted der ute.

SpillRune
27.01.12 20:41
kpX: el-kjøpen din var vel utsolgt og den ansatte uvitende

spillene er faktisk utgått og ganske vanskelige å finne

kpX
27.01.12 20:43
SpillRune: spillene er faktisk utgått og ganske vanskelige å finne

Joda, men det er direkte feil å si at de kun er tilgjengelig på psstore. Man må grave litt, men å finne de er fullt mulig.

SpillRune
27.01.12 20:45
kpX: Joda, men det er direkte feil å si at de kun er tilgjengelig på psstore. Man må grave litt, men å finne de er fullt mulig.

Ja det er feil, siden de faktisk ikke er på PS Store :P Er vel kun PSP-versjonene som ligger der. Merkelig forøvrig. Alle disse spillene burde vært der.

kpX
27.01.12 20:45
SpillRune: Ja det er feil, siden de faktisk ikke er på PS Store :P

Haha, jepps. ^^

Puman
27.01.12 21:05
SpillRune: Ja det er feil, siden de faktisk ikke er på PS Store :P Er vel kun PSP-versjonene som ligger der. Merkelig forøvrig. Alle disse spillene burde vært der.

Hmm ok, det her er jo en litt merkelig måte å selge spill på da..
Får søke rundt på nett og se hva jeg finner, takker. :)

LiquidDarkness
LiquidDarknessInnlegg: 9976
28.01.12 01:36

Har desverre ingen tips til hvor du kan få tak i den, men jeg spiller fremdeles Buzz! quiz world i blant og det er fremdeles relativt god aktivitet online på den.  

Synes det er noe rart at de ikke har fortsattt denne serien med nye utgivelser - kan ikke skjønne annet enn at den er billig å utvikle og interressen for slike spill virker å være rimelig høy. Buzz!-utgivelser må vel være noe tilnærmet lik å trykke penger for utgiverene?

(Innlegget ble redigert 28.01.12 01:39)

Siste innlegg