Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ghost Trick til iOS (fra skaperne av Phoenix Wri..

NYTT TEMA
Akira
AkiraInnlegg: 2084
06.02.12 19:47

Overraskende nok så fant jeg ingenting om Ghost Trick her inne på forumet (søkefunksjonen ga meg ingenting iallefall), det er litt vanskelig å få tak i til DS, men skal vist være ute til iOS å jeg tror en finner de to første levlene gratis. Anbefales på det sterkeste om en liker Phoenix Wright serien, selv om det egentlig er annerledes. Jeg føler etter å ha spilt dette på DS at det må være ganske så bra til touchbaserte medier. 

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2388
06.02.12 20:50

Ooh, dette har falt helt av radaren min. Ikke sjangs at jeg kjøper det på iOS, men virker som et perfekt spill til XL'en, ser dem har det på et kjent utenlandsk nettsted med billige spillpriser. Hva liker du med spillet?

Akira
06.02.12 23:35

Det har et fargerikt karaktergallerie som Phoenix Wright serien har, gameplayet er orginalt og absurde historien er ikke så værst. Er et avansert puzzlespill med en historie. Jeg spillte det på XLen og anbefaler det på det sterkeste om folk får tak i det i Norge, jeg måtte bestille det fra utlandet da det er ganske vanskelig å finne.

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2388
07.02.12 00:15

Da var det bestilt. Trodde jeg var ferdig med DS :P Tydeligvis ikke.

Akira
09.02.12 02:44

Kotaku har gode ting å si om iOS versjonen også

Siste innlegg