Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

World of Warcraft

NYTT TEMA
Troenderfury
TroenderfuryInnlegg: 1730
07.02.12 08:56

Jeg ser at WoW ikke blir diskutert spesielt mye her inne, så jeg tenkte vi kunne lage en tråd for oss som spiller en del.

Akkurat nå er jeg med i en guild der jeg er guildmaster. Vi gjør raids 2-3 ganger i uka, spørs hvor mye vi gidder. Vi progresser i Dragon Soul heroic, uten spesielt hell. Har fått ned første bossen, men det virker som om vi ikke har i nærheten av nok DPS for å få ned andre, tredje, fjerdebossen. Litt småkjipt med andre ord.

Ellers driver jeg en del med PvP, arena, levling av alter osv. Er dog uten arenapartner for øyeblikket.

Legger med en link av min main character.

Nå som det går an lage grupper cross-realm, kunne jeg trengt noen å gjøre PvP og arena med. Bare å ta kontakt her eller ingame hvis du er interessert.

Necrobear
NecrobearInnlegg: 224
07.02.12 09:56

Lagde en Dwarf Mage *hadde alltid lyst å lage det* i Cataclysm og levela ho til 85. Etter litt løping gjennom dungeons tenkte eg "det her har eg gjort altfor monge gongar før." og har no slutta heilt og haldent med MMOs. Spelte WoW heilt sidan release, og andre MMOs før det.

Necrobear
07.02.12 09:58

IMO

WotLK hadde best PvP
TBC hadde best content
Vanilla hadde best community.

Gode år.

Necrobear
07.02.12 10:01

http://www.youtube.com/watch?v=-WdZIEtLGQo

Mesterverk. Rart at musikken berre fins på ei einaste lita øy *eller gjorde jaffal det då*

Necrobear
07.02.12 10:02

slutt med å prøve å få meg til å reinstallere WoW da grrrrr

WhySoSerious
WhySoSeriousInnlegg: 7751
07.02.12 11:50
Necrobear: slutt med å prøve å få meg til å reinstallere WoW da grrrrr

Ere jo tydligvis du som overtaler deg selv da hehe. Tar en runde til med WoW når pandaland kommer, men for øyeblikket ere star wars det går i. Strålende MMO, beste siden wow for min del. 

Rift og Aion er ubrukelig i forhold :)

Troenderfury
07.02.12 19:26
Necrobear: WotLK hadde best PvP
TBC hadde best content
Vanilla hadde best community.

Enig.

engavif
engavifInnlegg: 7729
07.02.12 20:09

Har testet Wow 3 ganger, men har aldri kommet inn i det. Vet ikke hvorfor. Storkoser meg med Ringenes Herre Online.

Troenderfury
07.02.12 22:06
WhySoSerious: star wars

Er det ikke det samme som vanilla wow med cutscenes?

(Innlegget ble redigert 07.02.12 22:06)

WhySoSerious
07.02.12 22:22
Troenderfury: Er det ikke det samme som vanilla wow med cutscenes?

Er vel ikke så veldig sammenlignbart med WoW med unntak at begge er mmo-spill. Ting er likt, men samtidig annerledes. De har lært mye av WoW sine feil og leverer et mer ferdig produkt enn det blizzard gjorde for 7 år siden. Men det skulle bare mangle. Frisk pust etter så mange år med wow for min del. Så blire vel Mist of Pandaria når det kommer. :)

Troenderfury
07.02.12 22:34
WhySoSerious: Er vel ikke så veldig sammenlignbart med WoW med unntak at begge er mmo-spill. Ting er likt, men samtidig annerledes. De har lært mye av WoW sine feil og leverer et mer ferdig produkt enn det blizzard gjorde for 7 år siden. Men det skulle bare mangle. Frisk pust etter så mange år med wow for min del. Så blire vel Mist of Pandaria når det kommer. :)

Skjønner. Det er vel bare at jeg er noe dømmende. Får vel gi det et forsøk etter hvert :)

WhySoSerious
07.02.12 22:37
Troenderfury: Skjønner. Det er vel bare at jeg er noe dømmende. Får vel gi det et forsøk etter hvert :)

Anbefaler det ja, spesielt om du liker Star Wars selvfølgelig. Veldig frisk pust om du har spilt litt mye WoW (som jeg definitivt har... blitt et par hundre dager). 

Troenderfury
07.02.12 22:41
WhySoSerious: Anbefaler det ja, spesielt om du liker Star Wars selvfølgelig. Veldig frisk pust om du har spilt litt mye WoW (som jeg definitivt har... blitt et par hundre dager).

Har dessverre aldri sett noen av Star Wars filmene. Har også spillt litt for mye WoW. Kremt, 400 dager.

WhySoSerious
07.02.12 22:45
Troenderfury: Har dessverre aldri sett noen av Star Wars filmene. Har også spillt litt for mye WoW. Kremt, 400 dager.

Aldri sett Star Wars, da har jeg hørt det også... :O Det mårru gjøre noe med!

engavif
engavifInnlegg: 7729
08.02.12 18:13
WhySoSerious: Aldri sett Star Wars, da har jeg hørt det også...

Haha, da må du høre det igjen. Jeg har heller aldri sett Star Wars. Vet ikke hvorfor, egentlig.

WhySoSerious
08.02.12 18:50
engavif: Haha, da må du høre det igjen. Jeg har heller aldri sett Star Wars. Vet ikke hvorfor, egentlig.

:(

Necrobear
09.02.12 02:09

Har sett Star Wars trilogien utallige gongar, og såg ep. 1 og 2 før eg holdt meg godt vekk frå 3.

Elskar Star Wars men holder meg stort sett unna Star Wars-spill. Rogue Squadron var jævla kult da.

Zlapplin
ZlapplinInnlegg: 248
21.02.12 19:13

Tenkte å starte med dette, men er det noen som har en account dei ikke bruker lenger?

gaerpekk
gaerpekkInnlegg: 10195
29.02.12 22:22
Necrobear: Har sett Star Wars trilogien utallige gongar, og såg ep. 1 og 2 før eg holdt meg godt vekk frå 3.

3, som er den klart beste av den nye triologien. Kanskje du burde prøve den likevel.

Siste innlegg