Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Starcraft 2-turneringer

NYTT TEMA
cookiemau5
cookiemau5Innlegg: 466
15.07.12 22:44

Jeg har egentlig aldri spilt særlig til SC2 selv, men synes det er virkelig moro å følge med på kamper som spilles av proffer. Jeg ser kanskje et par om dagen på youtube (stort sett Husky, Day9 og LagTV), og sitter nå og følger NASL live. Har også sett en del MLGs.

Flere som følger slike turneringer, eller er jeg temmelig alene her??

joakim_afc
joakim_afcInnlegg: 3080
16.07.12 01:03

Ser de turnerningene som går når jeg kan, men har blitt lite i det siste.

Ser også på NASL live nå, men kan ikke si jeg synes noe særlig om casterne de har nå, Tastosis er milevis over disse karene i kvalitet

cookiemau5
cookiemau5Innlegg: 466
16.07.12 20:55
joakim_afc: Ser også på NASL live nå, men kan ikke si jeg synes noe særlig om casterne de har nå, Tastosis er milevis over disse karene i kvalitet

Tastosis er suverene rett og slett. Ellers er det alltid trivsel med Day9, men hun tyske(?) dama fikk jeg aldri helt sansen for.

Vilt imponerende at Stephano tok finalen over Alicia 4-0! Sjelden man ser slik dominans i siste serie. Som stor Stephano-fan synes jeg dog dette var utrolig morsomt!

joakim_afc
joakim_afcInnlegg: 3080
19.07.12 15:47

Er selv Stephano-fan, så sier meg enig med deg der. Har også sansen for MC, alltid moro med den karen

trminator
trminatorInnlegg: 2797
23.09.12 20:23

Vil bare informere om følgende:

1. Svensk TV sender Dreamhack akkurat NÅ, klokken 20.30 på en søndags kveld. 

2. Vi har en nordmann i semifinalen, TargA, som allerede har slått en av de andre semifinalistene, ForGG i gruppespillet. 

Eneste non-korean spilleren som er igjen i turneringen!

Anbefaler alle å se på :)

Kan også følges på http://www.teamliquid.net/video/streams/dreamhackTV

JuanFernandoArango
JuanFernandoArangoInnlegg: 3016
24.09.12 00:40

Nja, vi er noen her på forumet cookiemau5. Så på avslutningen i kveld, det var definitivt veldig artig med TargA. Satser på at han og Snute leverer flere sånne gode resultater for Norge fremover..

winnerpool
winnerpoolInnlegg: 389
24.09.12 16:26

Utrolig imponerende av TargA igår. At han kom seg videre fra gruppespill nr2 var en stor prestasjon i seg selv, men at han skulle slå både Lucifron og spesielt HerO hadde jeg aldri trodd. Med fare for å virke pessimistisk, men tror dessverre det kan ta flere år før en nordmann oppnår et lignende resultat igjen..

Skaumannen
SkaumannenInnlegg: 6278
26.09.12 01:29

Har ikke sett noen slike videoer på tuben, men hvordan spillestil har disse?Er det om å gjøre å rushe på, eller bygger de seg opp litt og litt?

Har prøvd AOE3 online to ganger i mitt liv, og det var bare mas.

RTS er og blir best alene eller mot en kompis.

trminator
trminatorInnlegg: 2797
27.11.14 20:07

Denne helgen er det faktisk TV2 Sumo som sender Dreamhack, og i kveld står naturlig nok Snute i fokus. 

Det er norske kommentatorer, så det høres jo litt spesielt ut, men anbefaler de som abonnerer på Sumo å ta en titt! :) 

(Innlegget ble redigert 27.11.14 20:08)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg