Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Red Dead Redemption 2

NYTT TEMA
GimleSag
GimleSagInnlegg: 1622
26.05.13 23:55

"Red Dead redemption 2 has officially been confirmed by Rockstar games. The game will release on Xbox 720 and Playstation 4 mid 2014."

Det er noe å glede seg til det ! Årets beste spill i 2010, samt tidenes beste og flotteste western-spill får en oppfølger. 
Utviklingen begynner sikkert for fullt etter at etterlengtede GTA IV kommer i September, så da har vi ett år å kose oss med det, før vi kan slå oss ned med RDR 2.

(Innlegget ble redigert 26.05.13 23:57)

Buscape
BuscapeInnlegg: 779
27.05.13 00:17

Oioioi!

Men nå kommer det til å ta evigheter til jeg får spilt det... Må i hvertfall vente til det har kommet en slim-versjon eller noe slikt av PS4, for 6000 kr blir nok litt for mye for min lommebok :-P

Antiteist
AntiteistInnlegg: 4815
27.05.13 02:02

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

happydeathsuite
happydeathsuiteInnlegg: 14296
27.05.13 11:24

Skulle likt å sjå kjelda på dette. Har sånn omtrent null og niks tru på at dette er offisielt bekrefta.

Fenton
FentonInnlegg: 2512
27.05.13 13:31

Skulle gjerne hatt en kilde jeg også, i og med at ingen av de nettsidene jeg sjekket har skrevet noe om denne "annonseringen".

GimleSag
27.05.13 13:56

Eneste kilden jeg har, er vel at jeg får opp masse resultat på google frå usikre nettsider...Sitat vel å merke.

F.eks.

LeBron
LeBronInnlegg: 10758
27.05.13 14:51
happydeathsuite: Skulle likt å sjå kjelda på dette. Har sånn omtrent null og niks tru på at dette er offisielt bekrefta.

Ja ikke for å være stygg, men kan like gjerne "annonsere" GTA6, HALO5 og World of Warcraft "2" i samme slengen, vi vet alle de kommer før eller siden...

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12566
27.05.13 15:35
GimleSag: Eneste kilden jeg har, er vel at jeg får opp masse resultat på google frå usikre nettsider...Sitat vel å merke. F.eks.

Det sitatet der verken bekrefter eller avkrefter noenting som helst. Han sier bare at de ikke har skrinlagt serien, og at NÅR noe skjer, så får vi vite det (så slutt å mase).

(Innlegget ble redigert 27.05.13 15:36)

GimleSag
27.05.13 19:52
Gringorilla: Det sitatet der verken bekrefter eller avkrefter noenting som helst. Han sier bare at de ikke har skrinlagt serien, og at NÅR noe skjer, så får vi vite det (så slutt å mase).

Åpnings"sitatet" bekrefter vel at vi får det i midten av 2014 til PS3 og XboxOne.

Jonasar
JonasarInnlegg: 23938
27.05.13 20:17

det vil si at jeg trenger en av de nye maskinene...

blir dyrt det der, Red dead er og skal alltid være fast inventar!

Gringorilla
27.05.13 21:13
GimleSag: Åpnings"sitatet" bekrefter vel at vi får det i midten av 2014 til PS3 og XboxOne.

Tro hva du vil. Spillet er IKKE bekreftet.

Jonasar
27.05.13 21:38
GimleSag: Åpnings"sitatet" bekrefter vel at vi får det i midten av 2014 til PS3 og XboxOne.

"We do not yet have a USA release date for Red Dead Redemption 2 on PS3. If you know what the Red Dead Redemption 2 release date will be. We would appriciate it very much if you submitted the Red Dead Redemption 2 release date to us by clicking the submit date link below."

takk fra VGreleases

prøvde og søke litt mer og, men fant ikke så mye nei...

Gringorilla
27.05.13 23:02
GimleSag: Red Dead redemption 2

Her har man også nøkkelinformasjonen som bekrefter at dette er pølsevev. Red Dead Redemption er allerede 2ern i serien, etter Red Dead Revolver på PS2. Derfor er det lite sannsynlig at spillet vil hete Red Dead Redemption 2, men heller noe annet, som f.eks Red Dead Revolution eller Red Dead Requiem, eller noe annet corny.

Jonasar
27.05.13 23:15
Gringorilla: Red Dead Requiem

dette hadde jo vært et kongenavn da :)

GimleSag
27.05.13 23:16
Gringorilla: Her har man også nøkkelinformasjonen som bekrefter at dette er pølsevev. Red Dead Redemption er allerede 2ern i serien, etter Red Dead Revolver på PS2. Derfor er det lite sannsynlig at spillet vil hete Red Dead Redemption 2, men heller noe annet, som f.eks Red Dead Revolution eller Red Dead Requiem, eller noe annet corny.

Ja dette slo meg også litt etter å ha lest kommentarene.
Uansett, et tredje red dead-spill kommer uansett. Bekreftet eller ikke. Jeg bekrefter ! 

BathoryViking
BathoryVikingInnlegg: 5293
28.05.13 02:07
Buscape: Men nå kommer det til å ta evigheter til jeg får spilt det... Må i hvertfall vente til det har kommet en slim-versjon eller noe slikt av PS4, for 6000 kr blir nok litt for mye for min lommebok :-P

Samme her. Men jeg tipper prisene går ned ganske fort. Får den vel til halve prisen etter et år om en er heldig.

GrevMcJern
GrevMcJernInnlegg: 1691
28.05.13 09:37

Hvis RDR 2 noensinne kommer, vil vi nok ikke få fatt i det før 2015.

CpMunk
CpMunkInnlegg: 3545
28.05.13 12:49

Slutten på Red Dead Redemption, er min tristeste spill-opplevelse noen gang. Noe som er ganske så positivt. Om det kommer en oppfølger, håper jeg for rockstar sin del at historein ikke går ut på å være Jack Marston. For det første avsluttes Redemtion i år 1911, man kan ikke lage western spill fra etter den tid. For det andre er Jack Marston den værste spill karakteren jeg vet om (positivt det også på en merkelig måte).

jonas
jonasInnlegg: 27387
28.05.13 18:59
CpMunk: For det første avsluttes Redemtion i år 1911, man kan ikke lage western spill fra etter den tid.

Tja, et spill hvor cowboyen utfordres av den industrielle revolusjonen hadde vært fiffig. Er vel mulig å lage et RDR-spill satt i perioden 1911-1914 eller no. Slenge inn noen biler og litt gryende fabrikkvirksomhet og slikt.

GimleSag
28.05.13 19:17
jonas: Tja, et spill hvor cowboyen utfordres av den industrielle revolusjonen hadde vært fiffig. Er vel mulig å lage et RDR-spill satt i perioden 1911-1914 eller no. Slenge inn noen biler og litt gryende fabrikkvirksomhet og slikt.

Det kunne vært artig. Begynner i byer med western-stil, og senere låser opp deler av kart der de har begynt med industri osv.
Kunne blitt en spennende antagonist det. 

Gringorilla
28.05.13 19:41
GimleSag: Bekreftet eller ikke. Jeg bekrefter !

That's the spirit!

Har selvfølgelig troen på det selv også, men ettersom det var enorm (rettferdig) surking fra de ansatte som lagde Redemption, så er jeg ikke bombesikker.

Niklasabj
NiklasabjInnlegg: 2044
28.05.13 19:54
GimleSag: Det kunne vært artig. Begynner i byer med western-stil, og senere låser opp deler av kart der de har begynt med industri osv.
Kunne blitt en spennende antagonist det.

Så lenge byene ikke er mer moderne en det vi så i RDRs Armadillo og Tumbleweed. Biler er nei for min del :P

Syntes å huske jeg leste noe om at en fra R* bekreftet at de så etter ansatte til å jobbe med RDR2 etter deres daværende prosjekter (Max Payne 3 og GTA V) var ferdig.

GimleSag
29.05.13 08:29
Niklasabj: Syntes å huske jeg leste noe om at en fra R* bekreftet at de så etter ansatte til å jobbe med RDR2 etter deres daværende prosjekter (Max Payne 3 og GTA V) var ferdig.

La oss da bare håpe at RDR 2 er en arbeidstittel, som R* (den likte jeg) selv jobber under.

Red Dead 3 blir vel det "retteste" vi kommer en evt. treer. 

Jonasar
29.05.13 11:23
GimleSag: Red Dead

likte denne jeg, ikke no mer...

GrevMcJern
02.06.13 22:38

Jeg hadde lagt min elsk på spillet hvis de hadde satt storyen til begynnelsen av 1900-tallet, altså da John var med Bill og gutta og ranet banker og lagde et helvete for "lovens lange arm". 

Da må Abigail, Jack og andre nøkkelpersoner naturligvis være med. Kanskje han godeste Funny Man også? Ser for meg at i siste cutscenen blir John separert fra familien sin med masse referanser til Redemption og easter eggs.

Niklasabj
03.06.13 04:06

Da vet du jo allerede nå hvordan spillet ender. 

GrevMcJern
03.06.13 06:37
Niklasabj: Da vet du jo allerede nå hvordan spillet ender.

Det er klart en stor ulempe, men ærlig talt vil det føles veldig tomt hvis John ikke er med.

Lezah
LezahInnlegg: 59437
03.06.13 10:50

Kunne godt tatt en "prequell". Da med indianee og greier også. Apropos indianere, kunne jeg gjerne sett et spill fra indianer-perspektiv; f. eks en apache hvis hverdag/spillprogresjon blir stadig vanskeligere ettersom presset fra amerikanske og mekikanske tropper tiltat utover 1880-tallet. Man kunne handle, raide, stjele, slåss, elske, daue etc. Noe i den "duren"

Niklasabj
03.06.13 13:27

Hadde vært noe å følge Landon Ricketts' yngre dager.

CpMunk
CpMunkInnlegg: 3545
03.06.13 18:42

Om GTA V storyen, der man kan spille som 3 forskjellige personer fungerer utmerket, kunne jeg godt tenkt meg at RDR 3 er basert på noe det samme som The Good, The Bad and The Ugly. Ikke det at jeg vil ha en rip-off, men noe tilsvarende.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg