Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tom Clancy's The Division

NYTT TEMA
Henderson
HendersonInnlegg: 4725
12.06.13 15:27

E3 gameplay

David Polfeldt, Managing Director hos Ubisoft Massive, sier: "Vi ville skape et spill som var lettere å gå til enn World of Warcraft, men jeg vil ikke kalle The Division et fullblodig MMO". Men han er helt klar over at folk vil sammenligne The Division med denne typen spill. The Division vil på en annen side ikke inneholde klasser slik man er vant til innenfor sjangeren. "Vi vil gi spilleren lov til å utvikle seg via talenttrær, slik han heller hun selv foretrekker det".

Selv om The Division først og fremst er et rollespill, vil det også ta i bruk noen av de samme overlevelsesmekanismene vi kjenner fra titler som DayZ og The Last of Us. Når din karakter våkner opp som 'sleeper agent', vil han kun ha vann og mat til tre dager på seg. Deretter er det opp til spilleren selv å finne mat, våpen og ammunisjon og deretter gå på jakt etter andre viktige forsyninger.

Virker utrolig lovende, hele artikkelen finner du her.

(Innlegget ble redigert 12.06.13 15:27)

Northridge
NorthridgeInnlegg: 3696
24.06.13 18:23

Bra du lagde en tråd. Rart at dette spillet ikke har fått mer oppmerksomhet her, tatt i betraktning blanding av sjangre og en veldig forlokkende setting. Dette er hvordan Wiki beskriver spillet: "multiplayer online third person tactical shooter action role playing video game".:)

Dette er nok tittelen som kanskje får meg til å kjøpe PS4.

Jeg er ihvertfall veldig positiv.

Antiteist
AntiteistInnlegg: 5225
24.06.13 19:10

Ser frem til å høre mer om dette spillet.

annonaki
annonakiInnlegg: 7612
25.06.13 13:19

Dette var det spillet som jeg ble mest giret over på E3. Gleder meg stort til dette spillet. 

Niklasabj
NiklasabjInnlegg: 2060
25.06.13 15:39

Blir dette et rent co-opspill? Eller vil det bli mulighet for å spille det uten andre?

annonaki
27.06.13 01:06
Niklasabj: Blir dette et rent co-opspill? Eller vil det bli mulighet for å spille det uten andre?

Du kan si at dette er et MMO spill. Det er vel ikke noe rent Co-opspill, men du er online hele tiden og kan møte på andre spillere som tilfeldigvis er på samme server. 

Vil tro dette er et spill man drar mest utbytte av om man spiller det med 4-5 venner, men tror også det vil bli morsomt å tusle rundt alene.. 

hattori
hattoriInnlegg: 1398
27.06.13 01:49

Ser ut som det blir ren single player også, for de som ønskef det.

http://www.gamefront.com/tom-clancys-the-division-is-ubisofts-open-world-action-rpg/

klarte ikke lage lenke på ipad.

(Innlegget ble redigert 27.06.13 01:54)

annonaki
27.06.13 02:31
hattori: Ser ut som det blir ren single player også, for de som ønskef det.

Det er ingen forskjell mellom singelplayer og multiplayer i dette spillet. Det er ikke en vanlig historiefortelling heller som du finner i de fleste andre spill. Som de sier selv er spillet veldig ulinjert. 

Hvilke oppdrag du får kommer an på hvor du går å hvilke folk du møter. Disse oppdragene kan enten du løse alene eller i grupper med andre spillere. 

Her er et videointervju hvor utvikleren snakker litt om hvordan spillet blir.

Northridge
24.10.13 21:01

Enda et videointervju.

Ser veldig fram til dette. Lenge til release, dog. q4 2014

Northridge
10.06.14 13:43

Oppdaterer tråden med to nye trailere fra E3.

Denne er nok en mer presentasjon en enn gameplay-trailer
https://www.youtube.com/watch?v=yPq_NVi-TC4

Men her er godbiten; Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=JhBAc6DYiys

Her er et lite easter-egg med referanse til en "Youtuber" fra gameplay-traileren:
https://www.youtube.com/watch?v=DHRThIU9W9c

Han er en god kilde for nyheter ang The Division.

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 16594
10.06.14 14:52

Sliiiiitsomt med all den kommunikasjonen over radioen hele tiden.
Ellers ser spillet lovende ut :)

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12778
10.06.14 14:58

Noen nyheter angående release-dato?

Jokkemedkniven
JokkemedknivenInnlegg: 5492
10.06.14 16:56
Gringorilla: Noen nyheter angående release-dato?

Tror ikke Ubisoft har satt noen spesifikk dato, vet bare at det kommer i 2015.

mjordan23
mjordan23Innlegg: 17242
10.06.14 20:46
Northridge: Oppdaterer tråden med to nye trailere fra E3. Denne er nok en mer presentasjon en enn gameplay-trailer
https://www.youtube.com/watch?v=yPq_NVi-TC4 Men her er godbiten; Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=JhBAc6DYiys

Gleder meg stort til dette, rent grafisk ser det enormt bra ut. 2015 blir et vanvittig år med store og gode spill. 

Northridge
10.06.14 21:21
kimkong_8: Sliiiiitsomt med all den kommunikasjonen over radioen hele tiden.

Dette hørtes da veldig bedagelig ut sammenlignet med GTA.:) Men dette er vel MP og chattingen er scriptet for traileren.

kimkong_8
11.06.14 00:44

Nei det er SP og det er det samme i alle videoene :/ så virker som om det er noe som konstant går. Det tror jeg blir helt hinsides slitsomt. Men vi får se, spillet ser jo utrolig kult ut ellers :)

Gringorilla
11.06.14 00:55
kimkong_8: Nei det er SP

Nei, det er ikke SP. Hele poenget med spillet og grunnen for at det har fått mye skryt er på grunn av dets helt nye måte å benytte multiplayer, som en slags MMO.

(Innlegget ble redigert 11.06.14 00:55)

kimkong_8
12.06.14 18:55
Gringorilla: Nei, det er ikke SP. Hele poenget med spillet og grunnen for at det har fått mye skryt er på grunn av dets helt nye måte å benytte multiplayer, som en slags MMO.

Så det vi ser er MP? Da er det enda mer skada, hvis karakteren din prater piss hele tida, det ødelegger jo kommunikasjonen vår.

Får håpe all den pratinga er lagt på for å simulere "deg og meg", ellers blir det ikke kjøp hos meg.

(Innlegget ble redigert 12.06.14 18:55)

Gringorilla
14.06.14 13:24
kimkong_8: Får håpe all den pratinga er lagt på for å simulere "deg og meg", ellers blir det ikke kjøp hos meg.

Ikke umulig det. Det er også mulig det er en del av det nye systemet. Som jeg nevnte er det en helt ny måte å ha MP på, så det kan være en del av det. Jeg tror uansett du kan være trygg på at det ikke er ødeleggende. Som regel kan man jo uansett justere spesifikke volumer in-game.

kimkong_8
14.06.14 17:58

Det er sant, burde være mulig å skru av. Er fortsatt litt skeptisk, dog også ett av spillene jeg gleder meg mest til :-)

Northridge
14.06.14 23:20
Gringorilla: Som jeg nevnte er det en helt ny måte å ha MP på

Jeg har forstått det slik at det er 3 forskjellige soner på kartet.

1. Her er det MP. Man kan møte alle spillere,

2. Her er den slags semi MP. Man møter bare vennlige.

3. Her er det SP.

Jeg er nok litt skeptisk til denne måten å gjøre det på. 

Northridge
12.01.15 12:09

En interessant video som berskiver info fra den nyeste Giant Bomb podcast.

Alpha Test Info

mjordan23
mjordan23Innlegg: 17242
12.01.15 18:35
Northridge: En interessant video som berskiver info fra den nyeste Giant Bomb podcast. Alpha Test Info

Høres bra ut, får bare håpe man får ut potensialet i dette spillet. 

Northridge
18.06.15 20:42

Gameplay ti min.

Konseptet liker jeg fortsatt, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si om all den informasjonen og skriften på skjermen. Og slike scripted videoer greier nok ikke helt å fange stmningen.
Men det ser unektelig bra ut. 

Release: 8. Mars 2016

Jeg håper det vil være like fullt mulig å spille lone wolf som en del av et team også.

(Innlegget ble redigert 18.06.15 20:45)

freemasun
freemasunInnlegg: 3861
08.11.15 13:54
Northridge: Gameplay ti min.

Antar det var denne du ville vise til...

Det ser jo veldig mye ut som en våt drøm. En hybrid av The Last of Us (tema), Destiny (Dark Zone/Darkness) og Wow/Final Fantasy etc. (DPS, tank og healer).

Fulgt med på dette siden sommeren 2013, så det spørs nok om ikke det blir dette som tar over for Fallout 4 her.

Tom Clancy-serien har mye gående for seg framover. Rainbow Six: The Siege, The Division, Ghost Recon Wildlands. Alt ser faktisk veldig forlokkende ut, på hver sin måte.

Northridge
12.11.15 20:44
freemasun: Det ser jo veldig mye ut som en våt drøm.

Er ganske enig. Dette er det eneste spillet jeg virkelig har håp for å bli mitt neste spill som jeg kan spille mye. Men det er litt synd at hypen min ikke er der lengre, men det behøver ikke bety at spillet ikke vil innfri.

Begynner å nærme seg vel nå?

freemasun
13.11.15 09:06
Northridge: Begynner å nærme seg vel nå?

8. mars 2016 - skal vi tro den siste traileren.

Skal man begynne å hypes, så burde de ikke vente så veldig lenge. Men jeg vet ikke om jeg orker 100% online multiplayer så tidlig etter å ha lagt fra seg 12-13 mnd med konstant Destiny-spilling. Får se an ståa nærmere release...

freemasun
07.12.15 15:51

Alpha på XBOX One 9. til 12. desember. The bitterness is strong with this one.

Beta på alle platformer tidlig 2016.

freemasun
29.12.15 10:45

En av dere tre med X1 her inne som fikk prøvd Alpha?

hattori
hattoriInnlegg: 1398
29.12.15 11:24

Jeg var så heldig å få være med! Og er da forhåndsvalgt til Beta. Storkoste meg, og er veldig klar for det ferdige spillet! Ser forøvrig ut som at CA INGEN diskuterer dette på de forum jeg besøker, så jeg sier bare at hvertfall for meg ser det ut som ventetiden er verdt det! 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg