Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

PS3 problem

NYTT TEMA
Pinkieez
PinkieezInnlegg: 1059
14.02.14 21:57

Har fått et problem med ps3-en min. 

Satt og spilte COD så plutselig fryste skjermen seg, jeg slo av ps3-en og slo den på igjen. Så viste ikke det på ps3-en at disken var i, så jeg tok den inn og ut. Men forsatt så skjedde det ikke noe. 

Jeg søkte litt på nettet og fant ut at jeg skulle prøve safe mode. Det gjorde jeg, prøvde både nr 3 og 4(safemode). Prøvde også å resette laseren, uten hell. 

Ps3-en min er en gammel feiting som har vært i bruk lenge( 6 år gammel). Kan det hende at hard-disken er ødelagt? 

Har tenkt å kjøpe ny, men hva med Ultimate team,Lvl-er på COD og nedlastede spill fra playstastion store. Kommer det tilbake når jeg logger på med PSN-accounten på den nye ps3-en?

Håper på kjappe svar!

(Innlegget ble redigert 14.02.14 21:58)

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12700
14.02.14 23:34
Pinkieez: men hva med Ultimate team,Lvl-er på COD og nedlastede spill fra playstastion store. Kommer det tilbake når jeg logger på med PSN-accounten på den nye ps3-en?

Litt usikker på Ultimate Team, men levler på CoD beholder du, og nedlastede spill er det bare å laste ned på nytt via "download list" i Playstation Store.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 27079
15.02.14 12:34

Ultimate team følger brukernavnet ditt. Du mister ingenting.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg