Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trials Fusion

NYTT TEMA
Lopic
LopicInnlegg: 4446
26.04.14 10:38

Har runda det no. Eller det vil sei creditsen rulla over skjermen. Da var eg så heldig og unlocka extreme banene. Jeeeei. Woho. NEI! Eg blir ansett som ein sindig person, men igår kveld/natt så var det ikkje langt ifra at knyttneven penetrerte TV'en. Rage quit.

Velvel, det var alt. Detta har eg ikkje tid til. No får eg tilbake til Trials Fusion. Nevnte eg at spelet er fantastisk?

Draciger
DracigerInnlegg: 9905
27.04.14 23:22
Lopic: Har runda det no. Eller det vil sei creditsen rulla over skjermen. Da var eg så heldig og unlocka extreme banene. Jeeeei. Woho. NEI! Eg blir ansett som ein sindig person, men igår kveld/natt så var det ikkje langt ifra at knyttneven penetrerte TV'en. Rage quit. Velvel, det var alt. Detta har eg ikkje tid til. No får eg tilbake til Trials Fusion. Nevnte eg at spelet er fantastisk?

Hahaha,

Hvor lang tid tok det før du ble ferdig?

Perseus
PerseusInnlegg: 10801
28.04.14 01:04

Det er jo custom banene som gjør det gøy i lengden :)

Har selv klart 2 av extreme banene før jeg ga opp. :P

Lopic
28.04.14 09:56
Draciger: Hvor lang tid tok det før du ble ferdig?

Å berre fullføra banene tar ikkje lang tid. Er vel ein 50 baner tenker eg. Utenom extreme. For alt eg veit kjem det fleire baner dersom du klarar alle extremes óg. Men det er masse anna og gjera. Få gull på alle banene feks og i tillegg har alle baner 3 challenges. Sjølv om gull på beginner, easy og medium ikkje var all verden til utfordring så føles det godt likevel. Når du "rundar" det så låser du opp moglegheita til og få platinum medaljar. Så da har du plutseleg ein utfordring på dei lettaste banene likevel. For ikkje og prata om rivalisering med venner som gir deg iver til og ha den beste tiden eller scoren. Så er det leaderboards så du kan sjekka deg sjølv opp mot heile verden. Og sjå samtlege replays dersom du er ute etter tips til og håndtera eit vanskleg parti.

Det er for øyeblikket rundt 4000 custom tracks berre eit par veker etter release så det er masse og kosa seg med :)

Perseus:

Kva slags da? Frost bite og infinite?

Perseus
29.04.14 14:18
Lopic: Kva slags da? Frost bite og infinite?

Husker ikke, skill games og den andre, tror jeg.

Lopic
29.04.14 19:59
Perseus: Husker ikke, skill games og den andre, tror jeg.

Skill gamesen er infinite trials. Det er nok den lettaste uten tvil. Fekk sølv der på første forsøk. Den andre derimot er Rock of Ages. Sliter kraftigt på eit parti mot slutten der. Fra 1:04-1-14 i videoen under.

Rock of ages

Har du gull/plat på alle andre baner? Sjølv manglar eg berre to. Ice Climb og The Greater Crater.

Lopic
29.04.14 21:38

Kom meg forbi der for første gong no, men 1:18 var ikkje akkurat enkelt det hell. Hadde brukt så masse tid på 1:04-partiet at eg hadde ikkje all verden med tid igjen. Endte med "time-up".

Coutinho10
Coutinho10Innlegg: 11164
30.04.14 11:13

Kjøpte dette i går og prøvde meg på å lage en egen bane. Fikk det ikke helt til. Syntes det systemet er rotete, men digger dette spillet hittil :)

Draciger
04.05.14 16:22

Mulig å kunne slå av dine venners tider?

Jonasar
JonasarInnlegg: 24356
04.05.14 17:38
Lopic: Har runda det no. Eller det vil sei creditsen rulla over skjermen. Da var eg så heldig og unlocka extreme banene. Jeeeei. Woho. NEI! Eg blir ansett som ein sindig person, men igår kveld/natt så var det ikkje langt ifra at knyttneven penetrerte TV'en. Rage quit. Velvel, det var alt. Detta har eg ikkje tid til. No får eg tilbake til Trials Fusion. Nevnte eg at spelet er fantastisk?

kongeinlegg!!!

har dette spillet selv, kan ikke måles med evolution, men dette er fortsatt SYKT bra!!!

hadde closed beta, så neste gang jeg starter spillet må jeg starte helt på nytt...

Lopic
04.05.14 23:49
Jonasar: kongeinlegg!!! har dette spillet selv, kan ikke måles med evolution, men dette er fortsatt SYKT bra!!! hadde closed beta, så neste gang jeg starter spillet må jeg starte helt på nytt...

PS4 og samme nick som her?

Draciger: Tippa du kan slå av ghosts, men har ikkje prøvd. Kvifor vil du det? Lettare med igrunn. Da kan du evt restarta dersom du ser du havnar for langt bak allerede etter halve racet eller til og med første hoppet.

Draciger
05.05.14 01:56
Lopic: Draciger: Tippa du kan slå av ghosts, men har ikkje prøvd. Kvifor vil du det? Lettare med igrunn. Da kan du evt restarta dersom du ser du havnar for langt bak allerede etter halve racet eller til og med første hoppet.

Konkurransinstinktet mitt slår inn og dermed blir jeg aldri ferdig med en bane.

Jonasar
05.05.14 11:56
Lopic: PS4 og samme nick som her?

PC og steam...

PS4 har jeg desverre ikke tatt meg råd til enda

Perseus
08.05.14 14:18
Draciger: Konkurransinstinktet mitt slår inn og dermed blir jeg aldri ferdig med en bane

Etter 500 fall på en bane må du begynne helt på nytt... dermed er extreme banene nesten umulig å klare.

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12715
08.05.14 19:40
Perseus: Etter 500 fall på en bane må du begynne helt på nytt...

Hvordan i all verden har du oppdaget dette? Med tanke på at du også har en tidsfrist på 30 minutter, så betyr det at du har spilt et brett der du failet i gjennomsnitt oftere enn hvert 3,6 sekunder for å oppdage dette. =)

Perseus
09.05.14 16:19

På Inferno IV banen...

Hehe!

Jonasar
09.05.14 16:21

trur jeg klarte de tre første extreme banene, ga pent opp etter det... :p

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 16514
22.05.14 07:48

Hva er rekorden til folk på Big Air banen?

Forresten litt synd at spillet handler mer om fart og spenning enn teknisk kjøring. Blir bedre etter hvert men fortsatt litt for mainstream syns jeg :/

Også er det synd at det ikke er flere skill games! Det desidert kuleste, spesielt om man er to stk som sitter sammen og konkurrerer :)

Lopic
22.05.14 09:25
kimkong_8: Hva er rekorden til folk på Big Air banen? Forresten litt synd at spillet handler mer om fart og spenning enn teknisk kjøring. Blir bedre etter hvert men fortsatt litt for mainstream syns jeg :/ Også er det synd at det ikke er flere skill games! Det desidert kuleste, spesielt om man er to stk som sitter sammen og konkurrerer :)

Eg derimot likar ikkje skill game noko særleg. Likar generelt best banene fra hard og opp.

Hugsar ikkje antall meter, men dersom Big Air var den med skibakken så har eg i alle platinum på den.

kimkong_8
22.05.14 09:36
Lopic: Eg derimot likar ikkje skill game noko særleg. Likar generelt best banene fra hard og opp. Hugsar ikkje antall meter, men dersom Big Air var den med skibakken så har eg i alle platinum på den.

Fra hard er det nok greit. Men alle banene fram til det er jo bare tull. Så derfor er jeg mer fan av baner som krever litt mer terping.

Jonasar
23.05.14 16:38
kimkong_8: Forresten litt synd at spillet handler mer om fart og spenning enn teknisk kjøring.

angrer litt på at jeg kjøpte Fusion desverre, mye på grunn av det jeg akkurat siterte...

Trials er så og si borte...men er ikke dermed sagt at det er dårlig av den grunn :p

hilsen han som fortsatt leker seg med Trials HD :p

Jonasar
23.05.14 16:39
kimkong_8: Men alle banene fram til det er jo bare tull. Så derfor er jeg mer fan av baner som krever litt mer terping.

så det blir bedre etter hvert?

hadde closed beta, gjorde meg ferdig med alle banene før det nullstilte seg, så har ikke kommet så langt foreløbig :p

kimkong_8
23.05.14 19:32

Ja det blir en del bedre, heldigvis! Men fortsatt alt for lite trail i spillet:/

Jonasar
23.05.14 20:45

Da stoler jeg på deg Kim og tørker støvet av spiller igjen :p

syns de kunne lage mere dlc til trials HD jeg, og droppa all den tullete tullinga med spill som ikke har så mye med navnet og gjøre

Andropov
AndropovInnlegg: 32942
23.05.14 20:47

Pose godter

kimkong_8
23.05.14 23:43

Hehe ja jeg er ikke helt fan av spillet selv, skal sies at jeg kun har kommet halvveis ca. Men litt gøy innimellom og det å spille skill games mot en kompis er veldig gøy :)

Zidane
ZidaneInnlegg: 5616
03.10.14 17:42

For et vanskelig spill altså…Men all respekt til de som håndterer spillet på de vanskeligste banene. Wow. Jeg har dessverre ikke tålmodigheten til å feile 45 ganger og ikke få gull eller sølv engang, langt i fra bronse til og med. Men morsomt er det, det innrømmer jeg.

Jeg er veldig glad i Sunrise Dash banen, jeg får en indie-spill følelse av den. Den er sjarmerende og har en fantastisk fin feeling ved seg, og ikke minst grafikk. 

Zidane
ZidaneInnlegg: 5616
12.10.14 16:01

Det er prisverdig hvor mye innsats som har blitt lagt i hver bane. RedLynx har bokstavelig talt ikke spart på kruttet for å si det på den måten. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg