Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

PS3

NYTT TEMA
LilleMy0000
LilleMy0000Innlegg: 3
04.10.14 23:29

Hei kjøpte meg en ps3 for en stund siden det viste seg at 12 gb ikke var nok til de spillene jeg kjøpte jeg kjøpte en ekstern harddisk jeg fikk ps3 til og ta i mot harddisken men vet ikke hvordan jeg kan sikkerhetskopiere prøvd og gå i innstilinger og sikkerhetskopier men det fynka ikke... Noen som kan hjelpe meg?

LilleMy0000
05.10.14 11:53

Noen som vet?

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12690
05.10.14 17:03
LilleMy0000: Hei kjøpte meg en ps3 for en stund siden det viste seg at 12 gb ikke var nok til de spillene jeg kjøpte jeg kjøpte en ekstern harddisk jeg fikk ps3 til og ta i mot harddisken men vet ikke hvordan jeg kan sikkerhetskopiere prøvd og gå i innstilinger og sikkerhetskopier men det fynka ikke... Noen som kan hjelpe meg?

Først, sørg for at den eksterne harddisken er formattert til FAT32. Dette gjør du på PCen. Om du allerede har gjort dette, så forstår ikke jeg hva som er problemet med mindre du utdyper litt. Resten virker det som du har peiling på. Si fra om du trenger mer hjelp.

LilleMy0000
05.10.14 21:52

Jeg har formatet det riktig men jeg får ikke til og sikkerhetskopiere selvom jeg går inn på innstilinger og sikkerhetskopier men så kommer det opp koble til lagrings greie husker ikke hva det sto men det kommer ikke mer enn det vet du noe

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12690
05.10.14 22:33
LilleMy0000: Jeg har formatet det riktig men jeg får ikke til og sikkerhetskopiere selvom jeg går inn på innstilinger og sikkerhetskopier men så kommer det opp koble til lagrings greie husker ikke hva det sto men det kommer ikke mer enn det vet du noe

Jeg vet ikke hva som kan være galt for å være ærlig. Men sikkerhetskopiering fungerer uansett ikke optimalt, da man kun får kopiert over save games, videoer, musikk og bilder, samt offline-kontoer. Av de tingene vil jeg anta det kun er save games som er viktige for deg? Spillene som er installert må uansett installeres på nytt, og kontoene må kobles opp til online-kontoen din på nytt uansett.

Derfor foreslår jeg følgende: Kopier save games manuelt over på den eksterne harddisken. Eller enda bedre; om du er medlem av Playstation Plus kan du laste de opp til en cloud-server. Deretter formatterer du maskina, kobler opp kontoen din igjen, starter å nedlaste alle spillene igjen, og legger inn save games tilbake.

Klikk for å gå tilbake til toppen