Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bayonetta 2

NYTT TEMA
Dani_e
Dani_eInnlegg: 6047
28.10.14 14:46

Hva er det med dette spillet som gjør det nesten umulig å få tak i? 

Jeg bor relativt nære Strømmen, så det er naturlig å dra til Strømmen Storsenter når jeg skal handle div. ting, blant annet spill, og vanligvis er det ikke noe problem å få tak i det jeg måtte ønske, men det ble det på lørdag.

Lefdal har det kun i Skien... javel ja.

Elkjøp har det ikke. Punktum. 

Gamestop har spillet, men det koster 599,- noe som er et ran når prisen er 399,- på nettsidene til både Lefdal og Elkjøp (har det på nettet, men ikke i butikk), men dessverre er det ikke mulig å få tilsendt spillet i posten. Spillet må faktisk hentes i butikk, og da er Skien litt for langt å dra for min del. 

Er det mulig å få tak i dette spillet til en akseptabel pris i Oslo-området? 

(Innlegget ble redigert 28.10.14 14:48)

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2491
01.11.14 18:28

Var en runde nå, "alle" har fått det inn. PK og Gamestop på Strømmen, Elkjøp på Lørenskog. Fikk til og med tak i Special Edition på GS. Men ja, det er etterspurt og mange butikker har ikke fokus på Nintendo. Mange butikker ble nok tatt litt på senga her pga de ekstremt gode anmeldelsene.

solimor
solimorInnlegg: 2769
01.11.14 20:03
SpillRune: Mange butikker ble nok tatt litt på senga her pga de ekstremt gode anmeldelsene.

De burde ikke blitt det har vel vært ett av årets største spill men pga WII U sover forhandler.

Dani_e
01.11.14 21:49

Hva er prisen på PK på strømmen? Jeg vet at Gamestop har det til 599,-

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2491
01.11.14 22:06

Platekompaniet Strømmen tar 499 for standard.

Platekompaniet.no har standard til 449 og special til 499.

Gamestop har special til 599 i butikk. (Mulig jeg kjøpte den siste, sjekka ikke prisen på standard der.)

Elkjøp har standard til 399 (samme pris nett og butikk).

Dani_e
02.11.14 00:05

Takk for svar :) 

elkjøp på strømmen har det nå? Da jeg spurte for en uke siden hadde dem ikke peiling når det skulle komme inn. 

komp91
komp91Innlegg: 4776
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg