Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Farming simulator 2015

NYTT TEMA
Wizzard
WizzardInnlegg: 19963
16.11.14 13:40

Er nå ute:) Etter å ha fulgt med forumer og andre medier ser det ut til
at spillet er blitt særdeles populært. Det er såpass billig at jeg knapt husker
hva det kostet, en hundre lapp? Eller var det to?

Jeg ble hektet på 2013 i fjor. 3-4 måneder hver eneste dag pløyde jeg jord, fikk ned gjelda og kunne etterhvert kjøpe utstyr for å plante sukker og poteter. Det store var å
få kuer:) Det er også online og derfor vet jeg at mange norske også spiller det.

Derfor fortjener det en plass her. Hva er så nytt på farming simulator 2015? Skogshold selvsagt. Sag ned trær med motorsag , lemp på en tilhenger, frakt til
salgssted.Nå er det endel småbugser i forbindelse med skogshold men en patch
forventes å komme i neste uke. Men med det rette utstyret og penger er det for min del ganske greit.

Totalt sett med skogshold vil jeg si at 2015 blir bedre variert. Ikke lenge trenger man å pløye ut og inn i mente for å få inntekt, man kan også gjøre skogshold og tjene penger derfra. Nå blir inntekten fra skogshold nerfet litt i neste patch pga glitcher og diverse cheats som er mulig. Det skulle bare mangle:) Jeg cheater aldri og jeg gjør mestparten av jobben selv. Det er utfordringen for meg iallefall.

Så kom igjen og diskuter dette evighetsspillet. Jeg spør meg stadig vekk hvorfor jeg er så fasinert av det og hvorfor jeg bruker så mye tid på det. Kansje dere kan svare meg,hehe:)

Om det er nok folk kunne vi ha startet opp vår vg farming sted:=) Hadde vøri gøy å spilt sammen med andre norske:)

(Innlegget ble redigert 16.11.14 13:41)

dAfF82
dAfF82Innlegg: 3187
16.11.14 16:55

Har ikke spilt dette spillet, men forstår følelsen. Jeg hadde det samme med Euro Truck Simulator!:) Rart spill å bli hektet på....

Ser veldig morsomt ut Farming Simulator også... så kommer nok til å prøve det en eller annen gang. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg