Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

SPILLE SIMS UTEN CD ROM?

NYTT TEMA
antem
antemInnlegg: 3
16.11.14 18:16

Jeg kjøpte sims 3 for en stund siden, men så kjøpte jeg ny pc  senere og den har ikke cd-rom. Er det noen måte jeg kan få spilt sims uten cd-rom? Noe jeg kan laste ned gratis som hører til om jeg har disken og alt fra før? Ikke noe sånn ulovlige torrenter eller hva det er. 

Plis hjelp 

antem
16.11.14 18:41

?? noen som vet 

solimor
solimorInnlegg: 2769
16.11.14 19:56

Du må regestere Key som du fikk med cdrome på Origin (EA sin shop/launcher) og du kan da laste spillet ned via Origin sin client

Så lag deg en konto her og last ned Client uheldigvis er den treg men funker

antem
16.11.14 21:31

skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. må jeg kjøpe client fra platekompaniet? 

solimor
16.11.14 22:33

Gå inn på siden jeg linket og registert deg, last så ned Origin en spill instalsjon client, velg så origin (øverst til venstre) og legg til spill- tast in din cd key.

Vist du føler dette er vanskelig kan du bestile en usb dvd rom fra komplett og installer fra cd slikt du er vant med

(Innlegget ble redigert 16.11.14 22:34)

Jonasar
JonasarInnlegg: 24358
19.11.14 14:26

solimor: er det ikke mulig og bruke spillet i steam og så lenge man har koden?

har sett noen som har spilt sims i steam, men da må det kansje installeres i Origin og så importere?

solimor
19.11.14 15:56
Jonasar: solimor: er det ikke mulig og bruke spillet i steam og så lenge man har koden? har sett noen som har spilt sims i steam, men da må det kansje installeres i Origin og så importere?

Vet ikke tidliger ble EA sine spill solg via steam men det er flere år siden, men Sims kan leges til vist du har det alt instalert slikt at du får overlayen, men tviller litt på at Cd-key kan aktivers i steam lenger...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg