Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pro Cycling Manager 2015

NYTT TEMA
Perseus
PerseusInnlegg: 10801
22.06.15 01:55

Spillet kom ut for noen få dager siden. Flere som har kjøpt det? Jeg kjøpte det selv nå nettopp, kan komme tilbake med hvordan jeg syns spillet er når jeg har fått spilt det litt i neste uke.

Jordbæryoghurt
JordbæryoghurtInnlegg: 14756
22.06.15 01:57

Hvor bra PC bør man ha for å spille dette? 

Perseus
22.06.15 08:27

Vet ikke. Eneste jeg vet er at min PC skal være mer enn god nok :)

Wizzard
WizzardInnlegg: 19938
22.06.15 10:54

Tror nok de fleste kan kjøre det men spillet har blitt mere kravstort de siste versjonene enn utgavene før det. Man kan også skalere ned grafikken kraftig uansett.

Vet ikke om jeg skal kjøpe denne versjonen. Jeg spilte 14 i 6 timer lol. Så interessen har vel forandret seg. Dog er jeg litt nysgjerrig på den solo karrieren for en enkel syklist. Det høres spennende ut men er spent hva folk her sier om det? Ulike meninger på forumet iallefall.

Realisten123
Realisten123Innlegg: 5995
23.06.15 15:27

Har begynt å spille dette igjen, etter at jeg etterhvert gikk lei av årets Fm. Har bare 2013-versjonen dog, men tror ikke det har vært så mye utvikling de siste årene. Spillet er veldig, spesielt hvis man har en pc som kan utnytte grafikken til det fulle. Dessverre synes jeg spillet blir litt for lett.. Spiller på "ekstrem", og etter noen år så vinner jeg de fleste store ritt. Men spillet anbefales, spesielt nå når Tour de France-feberen slår inn for alvor. 8/10

Perseus
23.06.15 17:07

Grafikken er mye penere enn den var på 2013 utgaven som jeg spilte litt, og ellers virker Pro Cyclist som en spennende modus der du lager deg selv og nasjon (jeg valgte såklart Norge) og kunne da velge mellom å signere en lærekontrakt med Team Joker eller to belgiske lag (tror jeg det var). Har ikke klart å hevde meg i noen av rittene enda, men jeg fikk til en topp 10 plassering på normal vanskelighetsgrad. Er sånn passe nybegynner for å si det slik, vet ikke helt åssen alt fungerer, men jeg kommer til å lese noen guider for å skjønne hvordan jeg skal vinne løp :P

Realisten123
Realisten123Innlegg: 5995
29.06.15 23:41
Perseus: Grafikken er mye penere enn den var på 2013 utgaven som jeg spilte litt, og ellers virker Pro Cyclist som en spennende modus der du lager deg selv og nasjon (jeg valgte såklart Norge) og kunne da velge mellom å signere en lærekontrakt med Team Joker eller to belgiske lag (tror jeg det var). Har ikke klart å hevde meg i noen av rittene enda, men jeg fikk til en topp 10 plassering på normal vanskelighetsgrad. Er sånn passe nybegynner for å si det slik, vet ikke helt åssen alt fungerer, men jeg kommer til å lese noen guider for å skjønne hvordan jeg skal vinne løp :P

Har du en update på hvordan 2015-versjonen fungerer? Har du prøvd karrieremodusen skikkelig for eks? Tenker å kjøpe den nyeste versjonen, men hadde satt pris på hva du mener om spillet. Er det markant forbedring fra 2013-versjonen?

real-_-
real-_-Innlegg: 7849
13.07.15 14:29

Ingen andre som sliter med at spillet crasher konstant? 

Perseus
23.07.15 13:15
Realisten123: Har du en update på hvordan 2015-versjonen fungerer? Har du prøvd karrieremodusen skikkelig for eks? Tenker å kjøpe den nyeste versjonen, men hadde satt pris på hva du mener om spillet. Er det markant forbedring fra 2013-versjonen?

Har spilt lite PCM i mitt liv så jeg vet ikke.

Startet en TDF med Tinkoff-Saxo i går og da jeg fikk nr. 1, 2 og 6 på Mur de Huy pluss at opptrekkeren Bennati tok en dobbeltseier foran Sagan på en annen etappe ble det for lett... prøvde på ekstrem men det nivået har jeg ikke enda, så tenkte å lage en karriere på vanskelighetsgraden vanskelig.

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 5882
20.05.17 19:26

Noen som spiller 2016 versjonen? Har prøvd meg på "Pro Cyclist Mode" altså en slags Be a Pro mode hvor man starter som en ung syklist. Lastet det nettopp ned igjen ettersom jeg ble gira på å spille når jeg så Giroen, men det virker som det er en bug som gjør at de større rittene ikke åpner seg for rytteren min. Noen andre som sliter med det samme? Kanskje jeg bare må prøve å laste inn hele spillet på nytt..

LeBron_James_23
LeBron_James_23Innlegg: 54
24.05.17 12:06
WaltonBreckRd: det virker som det er en bug som gjør at de større rittene ikke åpner seg for rytteren min

Du har vel kanskje funnet ut av det nå, men i Pro Cyclist må du bygge opp renomeet ditt. Når du starter karrieren er du låst til de små rittene type maks2hc ritt eller hva de kaller det, du må levere resultater i disse rittene for å kunne låse opp de litt større rittene. Det gjør du gjennom å enten vinne etapper, eller en av trøyene. Mener å huske det er en forklaring på dette om du går inn i kalenderen i spillet og peker over de rittene du vil delta i.

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 5882
24.05.17 16:22
LeBron_James_23: Du har vel kanskje funnet ut av det nå, men i Pro Cyclist må du bygge opp renomeet ditt. Når du starter karrieren er du låst til de små rittene type maks2hc ritt eller hva de kaller det, du må levere resultater i disse rittene for å kunne låse opp de litt større rittene. Det gjør du gjennom å enten vinne etapper, eller en av trøyene. Mener å huske det er en forklaring på dette om du går inn i kalenderen i spillet og peker over de rittene du vil delta i.

Ja det stemmer, men problemet her var at det likevel ikke åpnet seg når jeg vant etapper og ritt. Må ha vært en bug som dette spillet ikke akkurat er ukjent med. Har uansett slettet og installert spillet på nytt, da var det i orden. Takk for hjelp:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg