Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Playstation VR

NYTT TEMA
Justice 96
Justice 96Innlegg: 27260
18.05.17 18:14

Jeg har begge deler. Har da hatt PS siden tidenes morgen. Xboxen fungerer mest som støvsamler. 

(Innlegget ble redigert 18.05.17 18:16)

JCDenton
JCDentonInnlegg: 5642
18.05.17 20:05
Justice 96: Jeg har begge deler. Har da hatt PS siden tidenes morgen. Xboxen fungerer mest som støvsamler.

Ah, ok. Husker at du spilte Destiny på Xbone så jeg lurte litt.. :-)

Justice 96
18.05.17 20:40

Tror du forveksler med med noen. Jeg kan ikke huske å ha hatt Destiny på Xbox. Jeg har det til PS4 derimot.. 

JCDenton
18.05.17 21:35
Justice 96: Tror du forveksler med med noen.

Etter litt sjekking i Destinytråden, så ja det gjør jeg...

Justice 96
18.05.17 21:50

:-) 

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12721
19.05.17 01:07
Justice 96: Helvetes cdon som faen ikke klarer å få frem Farpoint før i morgen. Siste gang jeg bestiller noe på forhånd der. Faktisk så skal jeg ikke legge igjen penger der en eneste gang til. Full boikott! "Alle" andre har klart å levere i dag, alle jeg kjenner, som ikke har bestilt fra cdcrap har fått i dag.

Anse deg som heldig. I Tromsø er det ingen butikker som vet hva Aim-kontrolleren er for noe, og når de sjekker sier de at den har fått utsatt release i Norden. Må nok bestille på nettet jeg og.

Gringorilla
19.05.17 01:29

Bestilte på Gamezone nå, og måtte i samme slengen raske med meg denne til sønnen min.

Justice 96
19.05.17 09:18

Hadde det ikke vært for det er helg så hadde du antagelig fått pakka før meg. Så kjappe er Gamezone. Norges beste spillbutikk når det kommer til kundeservice og levering. 

(Innlegget ble redigert 19.05.17 09:18)

Gringorilla
19.05.17 10:13
Justice 96: Hadde det ikke vært for det er helg så hadde du antagelig fått pakka før meg. Så kjappe er Gamezone. Norges beste spillbutikk når det kommer til kundeservice og levering.

Ja, har vært fornøyd med dem tidligere. Så at de skilter med 1 dags levering. Men siden jeg bor i Tromsø, så regner jeg med det kan legges på et par dager. Får det nok på mandag. Blir midlertidig ungeløs helga etter, så det passer meg greit.

Justice 96
19.05.17 11:39

En ting er at de leverer kjapt. En annen ting er måten de opptrer på når noe er galt. Kjappe med å levere erstatning eller betale tilbake penger om man ønsker det. 

Så kan man jo bare lure på hvorfor i allverden jeg valgte å bruke cdon denne gangen... Jeg vet nesten ikke selv, men jeg vet at det ikke skjer igjen. Gamezone er sikkert ikke det billigste stedet å handle, men kundebehandling veier faktisk ganske tungt og er verdt å betale en 50-lapp mer for. 

Kul smokk btw :) 

JCDenton
19.05.17 13:36
Justice 96: Så kan man jo bare lure på hvorfor i allverden jeg valgte å bruke cdon denne gangen.

Har selv aldri hatt noe problemer med cdon, de sendte pakka natt til 17 mai og i går ankom den.

Justice 96
19.05.17 18:18

Får ta tråden tilbake på sporet: Farpoint begynner bra! Har ikke spilt mye og skal ikke spoile heller, men cutscenen i starten var rett og slett jævli stilig. Våpenkontrolleren er over all forventning og jeg føler nesten at det er våpenet i spillet jeg har i hendene. Helt rått! 

JCDenton
19.05.17 19:08
Justice 96: Får ta tråden tilbake på sporet: Farpoint begynner bra! Har ikke spilt mye og skal ikke spoile heller, men cutscenen i starten var rett og slett jævli stilig. Våpenkontrolleren er over all forventning og jeg føler nesten at det er våpenet i spillet jeg har i hendene. Helt rått!

Er helt enig. VR følesen er knall.Klarer ikke å spille så lenge av gangen da jeg svetten siler av meg etter en stund. Det er absolutt ikke et spill for sofakroken :-)

Syns det blir litt ensformig etterhvert, da fiendene forløpig er edderkopper i varierende størrelse. Har kommet meg til en diiger boss som jeg har litt problemer med, men kanskje det endrer seg litt etter den.

Justice 96
19.05.17 21:30

Haha. Ja  jeg kjenner absolutt igjen det med svette :) 

Justice 96
19.05.17 21:31

Gleder meg til å prøve coop etterhvert. Flere som mener det gir spillet en ekstra dimensjon. 

JCDenton
19.05.17 21:50
Justice 96: Gleder meg til å prøve coop etterhvert. Flere som mener det gir spillet en ekstra dimensjon.

freddygpaulsen hvis du ikke allerede har meg :-D

Gringorilla
20.05.17 00:05

Er det kun 2 spillere på coop?

Jeg hiver meg gjerne med. Men får ikke spilt før søndag om en uke tror jeg. Spillet og kontroller ankommer fredag, så jeg skal se om det blir tid da.

Er forøvrig spent på hvordan kontrolleren fungerer med Arizona Sunshine. Der virker det som det i hovedsak er pistoler som brukes som våpen.

JCDenton
20.05.17 00:09
Gringorilla: Der virker det som det i hovedsak er pistoler som brukes som våpen.

Kontrolleren er litt for tung til å brukes med en hånd syns jeg. Men man kan jo ev holde den med to hender uansett..

Justice 96
20.05.17 00:49

"As for the Aim controller, since the game was initially created with dual-wielding guns in mind, we’ve thoroughly tested ways to get the support for it right. And while using the Aim controller limits you to using a single weapon at a time, it makes up for that by increasing accuracy and control, upping your chances for critical, dismembering hits."

Lenke

Gringorilla
21.05.17 23:57

Tips:

Payday 2 er på tilbud for tiden, og det skal få gratis VR-støtte snart. Regner med det blir støtte for Aim. 

JCDenton
22.05.17 07:35

Prøvde eneren da der var ps+ spill på ps3. Ikke noe for mwg.. 

Gringorilla
22.05.17 11:06
JCDenton: Prøvde eneren da der var ps+ spill på ps3. Ikke noe for mwg..

Enern skal visstnok være sykt mye dårligere. Jeg likte ikke det jeg heller. Etter det jeg har hørt er toern bedre på alle måter. Mindre ensformig, morsommere og mer varierte missions, bedre AI, osv. Det har visstnok også litt mer RPG-preg. I tillegg vil nok VR løfte det mange hakk. Det er forsåvidt også 4-player coop, både i det vanlige spillet og i VR. Og det koster bare en hundrelapp frem til torsdag kl 19, inkludert all DLC.

Jeg har i alle fall kjøpt spillet. Om jeg får tid å spille litt før torsdag (tvilsomt), så kan jeg gi tilbakemelding om det er så mye bedre som alle sier.

Gringorilla
23.05.17 14:55
JCDenton: Prøvde eneren da der var ps+ spill på ps3. Ikke noe for mwg..

Fått prøvd toern litt nå, og kan melde om at det var MYE bedre enn enern. Spillet føles mer helhetlig, gameplayet er bedre, oppdragene litt kortere og mer "to the point". RPG-elementene minner litt om en kombinasjon av systemet i The Witcher og perks fra CoD. Drop-in multiplayer fungerte sømløst, og en ting som jeg likte godt var at du har et hideout som du kan pimpe og dekorere, i tillegg til et sinnsykt utvalg av våpen, gadgets og masker du kan samle på. Og du kan spille som John Wick. ;)

Justice 96
23.05.17 16:39

Høres spennende ut. Tror kanskje jeg må unne meg dette. 

Gringorilla
23.05.17 18:13
Justice 96: Høres spennende ut. Tror kanskje jeg må unne meg dette.

Skynd deg før tilbudet går ut i så fall. Det er ganske ofte på tilbud, men jeg har aldri sett det så billig, og det blir nok en stund til etter VR kommer. Ingen aning når det skjer da.

Justice 96
23.05.17 18:17

Er i ferd med å logge på nå faktisk. Kjøper det om 3 min. 

Justice 96
23.05.17 22:11

Meh. Ikke noe for meg. Omtrent like dårlig som jeg husker eneren var. Våpen-feelingen er bare så ufattelig ræva, politi som spawner i et bankende kjør og det å måtte starte oppdrag helt på ny når man dør. Slettet det rimelig kjapt. Få det bort! Waste of money, hverfall til det evt kommer en VR-del som fungerer. 

(Innlegget ble redigert 23.05.17 22:20)

Gringorilla
24.05.17 00:10
Justice 96: Meh. Ikke noe for meg. Omtrent like dårlig som jeg husker eneren var. Våpen-feelingen er bare så ufattelig ræva, politi som spawner i et bankende kjør og det å måtte starte oppdrag helt på ny når man dør. Slettet det rimelig kjapt. Få det bort! Waste of money, hverfall til det evt kommer en VR-del som fungerer.

Vi får ta litt coop en gang da. Kanskje du får en annen mening.

Kan si meg enig i at den evinnelige spawningen av politiet er slitsomt, men du vet du kan spille missions stealthy ja? Og fikk du sjekket noe av skill-treet? Og ja, våpnene er litt dårlige, men de kan oppgraderes og føles veldig forskjellige, noe som spill flest sliter med å få til. Slikt er også mye mer gøy i coop, da man kan kjøre litt forskjellige våpen. Noen kan ha tunge, andre kan ha sniper, osv. Ikke fått testet sniper enda, så kan ikke melde om hvordan den er, men stealthing kan anbefales. Hvilket utstyr du har på/med deg er avgjørende for hvor lett du blir oppdaget under stealthing.

(Innlegget ble redigert 24.05.17 00:11)

Gringorilla
28.05.17 14:48

Star Trek Bridge Crew kommer på tirsdag/onsdag. Noen som skal ha?

Justice 96
28.05.17 16:23

Vurderes. Kommer litt an på anmeldelser og erfaringer fra slekt og venner. Burde ikke drøye så lenge før man får høre hva folk synes om spillet, da flere allerede har mottatt sine forhåndsbestillinger

(Innlegget ble redigert 28.05.17 16:32)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg