Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Harry Potter spill til Playstadion 4

NYTT TEMA
KentRune
KentRuneInnlegg: 3
04.02.17 14:29

Jeg ønsker å få kunne spille Harry Potter spill på min Playstadion 4.

Spesielt Harry Potter 7 del 1 og 2

Utfordringen er at de er på Playstadion 3 og Xbox 360

Pluss at Playstadion 4 tar ikke Playstadion 3 spill

Lego versjonen av alle Harry Potter spillene er ute på Playstadion 4

Jeg ønsker helst å spille de i vanlig versjon( ikke lego versjon) 

Vet dere noen triks for at jeg kan spille Harry Potter på PS4?

Har hørt med noen som mener jeg bør ta kontakt med de som lager spillene, utfordringen er da at jeg ikke vet riktig hvordan jeg skal kontakte de

Tror det er Electronic Arts som har laget Harry Potter  spillene 

finner ingen epostadresse som jeg kan kontakte de på..

Vet dere hvordan kan kan kontakte de

eventuelt telefonnummer/ epostadresse ?

Jeg tenkte jeg kunne prøve å motivere de til å gi spillene ut på ny i bedre format..

Hadde vært kjempekjekt om spillene hadde blitt lansert på Playstadion 4 og Xbox one

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2476
04.02.17 16:29

Bare glem å ta kontakt med EA hvertfall. Lisensavtalen mellom EA og WB har nok utløpt siden spillene ikke er på Origin. Sjansene er minimale for at de kommer inn på bakoverkompatibilitetslistene til Xbox One også.

Gå på eBay og skaff deg PC-utgavene?

Tror Deathly Hollows Part 1 og 2 skal fungere på Win10.

Mirage
MirageInnlegg: 18831
04.02.17 20:11

Var ikke Deathly Hallows-spillene notorisk elendige spill, som stort sett bare ble slaktet? Basert på anmeldelser jeg ser, og to jeg faktisk husker fordi de regelrett latterliggjorde spillet, så skal de har vært direkte elendige. 

Tviler helt ærlig på at EA, som ikke har slengt seg på remaster-bølgen uansett, er villige til å gi ut remaster av de spillene. Om de så har en liste over potensielle remasters, så er nok de to spillene milevis nede på listen. Jeg ville i alle fall ikke ha tatt meg bryet om jeg var deg, skaff deg de heller til PS3 eller Xbox 360 om du absolutt vil spille de, av en eller annen merkelig grunn.

KentRune
04.02.17 21:10

Tusen takk for tips angående at det er mulig å spille dette på datamaskin.

Jeg skal vurdere det.

KentRune
04.02.17 21:16

Har spillt Harry Potter and the Deathly  Hallows del 1på Xbox 360

Del 1 likte jeg kjempegodt.

Del 2 har jeg knapt spillt ettersom jeg ga vekk min Xbox 360 med spillene til et familiemedlem.

Så jeg fikk ikke dannet meg et bilde av hvordan del 2 var på godt og ondt.

Men ja søkte på en artikkel der de sier som du sa at del 2 var et av de dårligste på markedet..

http://spillkritikk.no/harry-potter-dodstalismanene-2/

Det hadde jeg egentlig ikke trodd,men av å til så strekker ikke alltid alle spillene til like høyt.

Uansett takk for hjelp og tips 

(Innlegget ble redigert 04.02.17 21:18)

Venny139
Venny139Innlegg: 7548
04.02.17 22:32

Har selv spilt alle Harry Potter spillene på PS2/PS3 inkludert Rumpeldunk og Lego spillene. Dødstalismanene synes jeg var hakket under middels , men betydelig bedre enn Ildbegeret. Likte du del 1 , så kommer du nok også til å like del 2 også , men dette er et kortere spill enn del 1. Tror jeg runda det på drøye 3 timer og da dette i sin tid var et fullpris spill , så det var veldig dyrt med tanke på hvor mye spilletid man fikk for det.

Å kontakte EA er det ikke noe vits i å prøve på. Det kommer nok ikke til å dukke opp på PS4 og Xbox One. Jeg ville nok heller skaffet det til PS3 , 360 eller PC om muligheten er der.

Mirage
freemasun
freemasunInnlegg: 3644
06.02.17 09:13

Hverken til PS4 eller PC, men, Harry Potter & The Chamber of Secrets på Game Boy Color var faktisk et helt konge RPG-spill, med samling av skapninger, potions, lvling og bra områder.

Jeg er egentlig litt skuffet over at selskapene ikke utvikler spill sammen med blockbusters lengre. Ref. Harry Potter-universet så kunne Fantastic Beasts blitt et fantastisk platform-spill med elementer av samling og reising. Men, som med ALT annet av populærkulturelle ny-utgivelser, så må man vel ta til takke med Lego Dimensions.

Mirage
06.02.17 22:48
freemasun: Jeg er egentlig litt skuffet over at selskapene ikke utvikler spill sammen med blockbusters lengre.

Folk flest har vel blitt klok av skade når det kommer til spill basert på film. Når morsomste relaterte spillene som kommer er Lego-versjonene, da vet du at de andre spillene er ganske så dårlige.

Bongis
BongisInnlegg: 8576
12.02.17 22:49
Mirage: Folk flest har vel blitt klok av skade når det kommer til spill basert på film.

Så er vel Shadow of mordor et hederlig unntak. Jeg digget hvert fall det. 

Jeg skulle gjerne sett et uavhengig spill i harry potter universet. 

Mirage
12.02.17 23:52
Bongis: Så er vel Shadow of mordor et hederlig unntak. Jeg digget hvert fall det.

Har ikke spilt det selv, så jeg vet ikke hvor mye det er basert på filmene/bøkene. Det er vel ikke samme historien som filmene såvidt jeg forstod, men samme univers? 

For mange slike serier har skapt et univers som har potensiale i spillform, men det er når de absolutt skal omgjøre filmene til spill at de ender med håpløse produkter, som gjerne føles halvhjertede fordi produsentene vet at de har så å si null innflytelse over spillet de skal lage, og kun skal klare å omgjøre det til et annet format.

Trolljegern
TrolljegernInnlegg: 3641
22.02.17 10:56

Shadow of Mordor er jo ikke basert på noe film, den har bare brukt Tolkien-universet som inspirasjon til en helt egen historie. Og nettopp derfor er det så jævlig bra!

Bongis
BongisInnlegg: 8576
22.02.17 22:04

Ja. Det er det jeg håper på i et harry potter unnivers spill.

Trolljegern
TrolljegernInnlegg: 3641
23.02.17 09:01

Det kunne jeg tenkt meg også, en helt ny historie fra universet!

freemasun
freemasunInnlegg: 3644
23.02.17 10:10
Bongis: harry potter unnivers spill.

Historien/Universet (og filmen) om Newt Scamander mener jeg er bra grunnlag for et eventyrspill.

Åpen verden. Perfekt gjenskapelse av 1920-New York - litt mørk og gritty. Kofferten som safehouse. Samling av fantastic beasts fra Queens til Yonkers og Brooklyn. Holde magi-verden hemmelig for Muggles med spells om man er uforsiktig, eller møter motstand fra de som vil avsløre den.

Warner Bros Interactive og Rocksteady gav oss Arkham-serien, hva med dette universet?!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg