Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Cast en skuespiller til spillkarakteren

NYTT TEMA
Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12449
09.02.17 14:02

Hvilke skuespillere synes du passer perfekt til rollen som spillkarakterene i en eventuell film?

Her er noen jeg kommer på:

Nathan Drake: Darin Brooks / Nathan Fillion

Max Payne: Timothy Olyphant

Ellie (TLoU): Ellen Page (kanskje litt opplagt)

Adam Jensen (Deus Ex): Anson Mount

Geralt (Witcher): ...også Anson Mount

(Innlegget ble redigert 09.02.17 14:02)

Antiteist
AntiteistInnlegg: 4760
09.02.17 19:08

Joel (TLoU) -  Hugh Jackman

Gordon Freeman (HL2) - Bryan Cranston

B.J (Wolfenstein) - Bruce Willis

Lee Everett (TWD) - Idris Elba

Geralt (Witcher) - Mads Mikkelsen

Sully (Uncharted) - Bruce Campbell

Sam Fisher (Splinter Cell) - George Clooney

Kratos (God of War) - Gerard Butler

Venny139
Venny139Innlegg: 7529
09.02.17 22:14

Gabriel Belmont (Castlevania) - Hugh Jackman

Kratos (God Of War) - Gerard Butler

Geralt Of Rivia (The Witcher) - Chris Hemsworth

Jak (Jak And Daxter) - Charlie Hunnam

Link (The Legend Of Zelda) - Bradley James

Rico Rodriguez (Just Cause) - Antonio Banderas

Marius Titus (Ryse Son Of Rome) - Clive Owen

Aiden Pearce (Watch Dogs) - Mark Wahlberg

Alec Mason (Red Faction) - Matt Damon

Denz De Bayle (The Cursed Crusade) - Liam McIntyre

(Innlegget ble redigert 09.02.17 22:22)

Gringorilla
10.02.17 00:55
Venny139: Jak (Jak And Daxter) - Charlie Hunnam

Haha, skulle likt å se det.

Mistenker forøvrig at Antonio Banderas er den eneste spanske skuespilleren du kjenner til. ;)

GimleSag
GimleSagInnlegg: 1501
10.02.17 09:18

Noe annet ville vært en skandale:

Nathan Drake - Nathan Fillion

Sam Fisher - George Clooney

Resten:

Solid Snake - Liam Neeson

Duke Nukem - Dexter Holland (som ung (artist da...))

Venny139
10.02.17 09:41
Gringorilla: Haha, skulle likt å se det.
Mistenker forøvrig at Antonio Banderas er den eneste spanske skuespilleren du kjenner til. ;)

Jeg også.

Neida , men jeg har sett Zorro filmene hans og den karakteren han får frem der , er jo en utrolig morsom rebell. Det var han jeg tenkte på med en gang jeg vurderte en skuespiller til Rico Rodriguez.

Gringorilla
10.02.17 11:43
Venny139: Neida , men jeg har sett Zorro filmene hans og den karakteren han får frem der , er jo en utrolig morsom rebell. Det var han jeg tenkte på med en gang jeg vurderte en skuespiller til Rico Rodriguez.

Jeg tenker Jordi Molla eller Jeffrey Dean Morgan som mer passende. Førstnevnte har utseendet mest på plass, men Morgan har sjarmen i samme slengen. Javier Bardem kan også funke.

Kung Lao (Mortal Kombat): Tony Jaa

Gringorilla
11.02.17 16:42

Lauren Cohan som Lara Croft anyone?

GimleSag
13.02.17 11:46
Gringorilla: Lauren Cohan som Lara Croft anyone?

Nja, njo, har null erfaring me hu der.

Men litt off-topic: Siden dette forumet er, og har vært, døende lenge nå; henger du på noen andre spillforum? Diskusjon.no?

Gringorilla
13.02.17 13:13
GimleSag: Siden dette forumet er, og har vært, døende lenge nå; henger du på noen andre spillforum? Diskusjon.no?

Henger ikke på noen andre nei. Prøver å få Level Up til å starte opp et forum, men de nekter å svare meg i podcasten sin. xD

Gringorilla
13.02.17 13:17
GimleSag: Nja, njo, har null erfaring me hu der.

Hun er egentlig britisk (men har amerikansk dialekt i Walking Dead). Fikk idéen om at hun kunne vært Croft etter å ha sett henne i serien Chuck for mange år siden. Der spiller hun med sin egentlige dialekt, og en karakter som på mange måter er lik Croft.

Trening
TreningInnlegg: 884
13.02.17 18:08
Gringorilla: Ellie (TLoU): Ellen Page (kanskje litt opplagt)

Herregud, dette var jo som å se Ellie. Men meg bekjent var hun ikke med i produksjonen? Naughty Dog må jo ha brukt ansiktet hennes på et vis? Hun er med i Beyond two souls da.

GimleSag
13.02.17 20:48
Trening: Herregud, dette var jo som å se Ellie. Men meg bekjent var hun ikke med i produksjonen? Naughty Dog må jo ha brukt ansiktet hennes på et vis? Hun er med i Beyond two souls da.

Ingenting som bekrefter det, men denne artikkelen fra Kotaku avkrefter det i alle fall. Seems legit.

GimleSag
13.02.17 20:49
Gringorilla: Prøver å få Level Up til å starte opp et forum, men de nekter å svare meg i podcasten sin. xD

Hehe, det hadde vært noe. Men er ikke de allerede "fra" VG? Kanskje det er Venny og SpillRune.

Gringorilla
14.02.17 08:22
GimleSag: Hehe, det hadde vært noe. Men er ikke de allerede "fra" VG? Kanskje det er Venny og SpillRune.

De VAR fra VG, men nå er de frilans. Det er ikke SpillRune i hvertfall, selv om det var forvirrende da jeg først kom hit for 10 år siden. Rune har en egen konto som heter runefol. Venny har vært her siden Karl gikk på ungdomsskolen, så tviler på det er ham. I tillegg har de vidt forskjellig spillsmak.

(Innlegget ble redigert 14.02.17 08:26)

Gringorilla
14.02.17 08:25
Trening: Herregud, dette var jo som å se Ellie. Men meg bekjent var hun ikke med i produksjonen? Naughty Dog må jo ha brukt ansiktet hennes på et vis? Hun er med i Beyond two souls da.

Det er visstnok ikke Ellen Page de har modellert etter, selv om det var mye spekulasjoner da spillet kom.

Faktisk så lignet Ellie ENDA mer på Page i de første bildene som dukket opp (til venstre), men hun ble endret i ettertid. Usikkert om det er fordi likheten var såpass stor.

(Innlegget ble redigert 14.02.17 08:25)

Gringorilla
14.02.17 08:53

Nathan Cole (Infamous): James McAvoy

Triss (Witcher): Elisabeth Olsen

Yennifer (Witcher): Emilia Clarke

Ciri (Witcher): Emma Watson

Chell (Portal): Brianna Hildebrand

Gringorilla
14.02.17 14:37
GimleSag: Men litt off-topic: Siden dette forumet er, og har vært, døende lenge nå; henger du på noen andre spillforum? Diskusjon.no?

Har kikket litt på Diskusjon.no nå (hadde konto der fra gamer.no), og har begynt å få tanker om å emigrere dit gradvis. Debattnivået er nesten like bra som her, men med flere debattanter (som strengt tatt er det eneste problemet vi har her). Jeg er ikke strålende fornøyd med hvordan forumet ser ut og er oppdelt, men det er det beste forumet jeg har sett på en stund.

Noen som er med på en masseemigrasjon?

GimleSag
14.02.17 17:16
Gringorilla: Noen som er med på en masseemigrasjon?

Jeg har i hvert fall tenkt tanken flere ganger i det siste, men glemmer det litt i en hektisk hverdag. Skrev et innlegg i Nintendo Switch-tråden i går, det var mitt første.
Og så sitter det kanskje litt langt inne å "forlate" gjengen her...
Liker også litt at når du trykker "Spill" på VGD, så finner du samtlige tråder som inneholder spill. Grei og behagelig oversikt!

Gringorilla
15.02.17 00:05
GimleSag: Og så sitter det kanskje litt langt inne å "forlate" gjengen her...
Liker også litt at når du trykker "Spill" på VGD, så finner du samtlige tråder som inneholder spill. Grei og behagelig oversikt!

Ditto.

Får prøve å få med oss gjengen her da.

Andropov
AndropovInnlegg: 32547
15.02.17 00:08

"Hugo": Shia LaBœuf

GimleSag
15.02.17 12:10
Gringorilla: Får prøve å få med oss gjengen her da.

Hmm, ja ser faktisk ikke ut som det er overdreven aktivitet der inne. Det går mest i to-tre tråder per konsoll-forum. Er sikkert et lite community der også!

Oppdatert:
Etter å ha forsket litt virker det som de er pittelitt flere enn oss, men ikke mange. Jeg får gi det en prøvetur de neste dagene og se hvordan det går! Tipper at temaene dine kan få diskusjonene til å stige litt der inne!

Heter du det samme på diskusjon.no?

Gringorilla
15.02.17 12:47
GimleSag: Heter du det samme på diskusjon.no?

Of course.

Venny139
15.02.17 20:51
Gringorilla: Yennifer (Witcher): Emilia Clarke

Emilia Clarke ?! Nei det synes jeg ikke passet. Katie Mcgrath ville vært et mye bedre alternativ som Yennifer. Eventuelt Eva Green.

Men synes forslagene dine til Triss og for så vidt Ciri virket passende (Geralt også , selv om jeg synes for Chris Hemsworth hadde passet litt bedre).
Kan også slenge på Emma Stone som Shani og Anna Paquin som Keira.

Og om det skulle være noen som helst tvil… Jeg er ikke en av Level Up gutta. Etter å ha diskutert med meg i rundt 10 år , så regner jeg ikke med at dette kommer som noe sjokk. Da hadde nok alt Destiny fokuset blitt erstattet med Castlevania fokus.

Jeg er nok ikke med på å desertere fra VGD Spill. Skulle gjerne sett flere debattanter her , men vi som er her har et veldig fint diskusjonsmiljø. Til tros for mangel på spoiler filter og at det ikke er mulig å redigere åpningsinnlegget , så liker jeg oppsettet betydelig bedre her enn på andre forum.
Forumet trenger oss.

GimleSag
15.02.17 22:51
Venny139: Forumet trenger oss.

Hehe, det oppfører seg ikke som om det trenger oss i alle fall!
Men slapp av Venny, så lenge du kommenterer, skal jeg svare.
Og kommer alltids til å sjekke VGD når jeg først er på mine daglige internet-runder!

Og ja, for å svare på tema: Chris Hemsworth? Nja, både stemmen hans og det at jeg kun ser Thor i ham nå gjør at det føles litt merkelig...

(Innlegget ble redigert 15.02.17 22:52)

Gringorilla
15.02.17 23:41
GimleSag: Chris Hemsworth? Nja, både stemmen hans og det at jeg kun ser Thor i ham nå gjør at det føles litt merkelig...

Og ikke minst at han er minimum 20 år for ung. Geralt har tilsynelatende en alder nærmere 60 enn 50, spesielt i Wild Hunt.

Venny139
15.02.17 23:42
GimleSag: Og ja, for å svare på tema: Chris Hemsworth? Nja, både stemmen hans og det at jeg kun ser Thor i ham nå gjør at det føles litt merkelig...

Det skjønner jeg , men det er mye likhet her også som sjarmen og fysikken. Ansiktsuttrykk og kropp er veldig likt Geralt. Samt en grov stemme er passende. Det hjelper kanskje om du ser han for deg med lysegrått hår og skjegg fremfor det blonde , samt et arr over øyet. Også med noen katte-øyne linser da. Da tror jeg vi er ganske nærme.

Venny139
15.02.17 23:45
Gringorilla: Og ikke minst at han er minimum 20 år for ung. Geralt har tilsynelatende en alder nærmere 60 enn 50, spesielt i Wild Hunt.

Det skal ikke så veldig mye sminke til for å få han til å se 20 år eldre ut. Bare lysegrått hår/skjegg hadde gjort mye. Det er verre for en 60-åring å bli like fit som en 30-åring.

Gringorilla
15.02.17 23:50
Venny139: Jeg er nok ikke med på å desertere fra VGD Spill. Skulle gjerne sett flere debattanter her , men vi som er her har et veldig fint diskusjonsmiljø. Til tros for mangel på spoiler filter og at det ikke er mulig å redigere åpningsinnlegget , så liker jeg oppsettet betydelig bedre her enn på andre forum.

Jeg er enig i at oppsettet er bra her, noe Gimle virker å være enig i, men Diskusjon.no er faktisk ikke så langt unna i stil. Jeg misliker sterkt oppsettet på større forum, som eksempelvis psforum, men Diskusjon er mye nærmere det her enn slike forum. Anbefaler å ta en titt.

En til bonus er at det ikke er så sykt mange brukere der heller som i mange andre forum, så om vi slår oss sammen med de vil vi være ca like mange som VGD Spill var på det perfekte (like etter de største trollene dro).

Vi er bare en håndfull folk igjen på dette forumet, og det er NULL markedsføring for forumet, som effektivt sett gjør at ingen nye debattanter dukker opp. En av de største bidragsyterne, Yxeflens/Smatti har dratt, og siden da har det blitt færre og færre diskusjoner her.

Ideelt kunne vi fått Diskusjon-gjengen til å komme hit, men ettersom de er flere enn oss, og det er tilknyttet Gamer.no, så er det lite sannsynlig at det går. I tillegg blir Diskusjon.no markedsført, noe som fører til mulighet for vekst, noe VG virker å ha lagt bak seg.

Jeg gjentar: Stikk innom og prøv det ut litt. Virker som en fin gjeng som er der.

Gringorilla
15.02.17 23:51
Venny139: Det er verre for en 60-åring å bli like fit som en 30-åring.

Sjekk ut Anson Mount i Hell on Wheels. Omtrent samme karakteren til og med.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg