Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spill som trenger VR

NYTT TEMA
Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12445
10.03.17 10:41

Hvilke spill synes dere kunne passet bra med VR? Dette kan være eksisterende spill eller bare en idé dere sitter på som bør lages til et VR-spill.

Jeg synes Superhot kunne vært bra i VR.

Little Big Planet hadde vært nydelig. Enda bedre om folk kunne laget egne VR-effekter i editoren.

Karankiz
KarankizInnlegg: 663
10.03.17 15:49

Som den fanboyn jeg er og de gode minnene jeg hadde da jeg fikk PS1 på 90-tallet, så hadde et nytt Crash Bandicoot spill i VR vært helt konge. Dette sier jeg mye pga den kule og gode opplevelsen jeg hadde med platformspillet i Playroom VR.

(Innlegget ble redigert 10.03.17 15:49)

GrinderX9
GrinderX9Innlegg: 1009
14.03.17 13:32
Gringorilla: Jeg synes Superhot kunne vært bra i VR

Superhot finnes i VR nå :)

Ellers er jeg rett og slett forbanna på at Alien Isolation har fjernet VR støtten sin.

Gringorilla
14.03.17 21:16
GrinderX9: Superhot finnes i VR nå :)

Oooh, nice. Må bare vente til spillet kommer på PS4 da, eller at det kommer en bedre fix (enn den som allerede finnes) for å få PSVR til å funke på PC.

Et til spill som kunne fungert meget bra er forresten Lego-spillene. Og seriøst... vi MÅ få noe Star Wars! Både kampflyging og lyssverdkamper må være genialt.

Gringorilla
16.03.17 01:00

Tror faktisk et Escape Room-spill kunne funket. Og Cooking Mama.

JCDenton
JCDentonInnlegg: 5353
21.04.17 20:52

Håper Bungie inkluderer en VR modus for Destiny 2. En VR oppdatering til Destiny hadde også vært konge :-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg