Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvilket stasjonær PC skal jeg kjøpe?

NYTT TEMA
danielfg
danielfgInnlegg: 6
30.07.17 23:22

Lurer egentlig bare på hvilket stasjonær PC jeg skal kjøpe? Spiller Cs:Go for det meste! Prisklassen for PC og skjerm ligger på rundt PC 10-15k og skjermen maks 3k! Hvilket PC skal jeg kjøpe? Send link!

solimor
solimorInnlegg: 2769
31.07.17 19:45

Vist du ikke ønsker å bygge selv er det som gir mest for pengen å velge Komplett sine gamer serie (bygged etter valg) innfor din prisklasse.

Alt i 10-15k vil kjøre CS GO på max pluss alle dagens spill på ok grafikk

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12677
31.07.17 23:07
danielfg: Lurer egentlig bare på hvilket stasjonær PC jeg skal kjøpe? Spiller Cs:Go for det meste! Prisklassen for PC og skjerm ligger på rundt PC 10-15k og skjermen maks 3k! Hvilket PC skal jeg kjøpe? Send link!

Ville heller gått litt ned på prisen på maskina og heller litt opp på skjermen.

Om den skal være det minste fremtidsrettet, og at du skal få utnyttet dagens skjermkort, så ville jeg ha siktet på 144 Hz skjerm, helst med litt høyere oppløsning. Jeg kjøpte nylig denne og er strålende fornøyd. Det er mye skjerm for pengene.

Når det gjelder PC, så lønner det seg enormt å kjøpe forrige generasjon brukt heller enn ny generasjon som komplett fører. Jeg ville gått for GTX 980TI-skjermkort, RAM på 8GB og prosessor Intel i5 4690k eller bedre. Ville også sørget for å få en SSD på 240 GB.

Jeg synes ikke noen av de maskinene som Komplett fører for tiden er noe spesielt bra. De snyter deg på grafikkortet for det meste.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg