Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Guitar Hero Live, Rock Band 2 og 4 (PS3)

NYTT TEMA
Skrottefar
SkrottefarInnlegg: 119
07.08.17 17:50

Er på utkikk etter Rock Band 2 til PS3 og Rock Band 4, med eller uten gitar til PS3 og også Guitar Hero Live m/gitar til enten PS3 eller 4, men det er jo komplett umulig å få tak i.....er ingen butikker som har de inne eller får tak i de, har sjekket på gamestop, men heller ikke brukte er å finne.

Har ikke lyst til å handle fra utlandet, så er det mulig å få tak i disse og er det noen som kanskje vil selge de til en spillesugen skrott?

Antiteist
AntiteistInnlegg: 5030
07.08.17 18:06

Rock Band 4 er kun til PS4, men du kan få toeren og treeren til PS3.

Din beste sjanse er å holde utkikk på Finn.no der dukker de opp stadig vekk.

(Innlegget ble redigert 07.08.17 18:07)

Skrottefar
12.08.17 22:09

Joda, jeg sjekker på Finn.no daglig, men er ikke stort å finne egentlig

SpillRune
SpillRuneInnlegg: 2488
13.08.17 00:30

Det ligger Rock Band 2 til PS3 ute på finn.no nå

Rock Band 4 og Rivals (PS4) kan kjøpes digitalt på PlayStation Store antar jeg(?). Instrumentene fra Rock Band 2 til PS3 skal være kompatible.

Guitar Hero Live PS4 er også på finn.no

Skrottefar
14.08.17 19:41
SpillRune: Rock Band 4 og Rivals (PS4) kan kjøpes digitalt på PlayStation Store antar jeg(?). Instrumentene fra Rock Band 2 til PS3 skal være kompatible.

Takk skal du ha.......og siden jeg ikke har gitar til Rock Band i det hele tatt, vil gitaren til Guitar Hero Warriors of Rock fungere på PS4?

Jeg ser det står på nettet at det gjør det, men vet at Rock Band 4-gitaren også har knapper nederst på gitar-halsen, og regner med at de har sin misjon....med mindre det er for de med korte armer :p

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12700
14.08.17 20:10
Skrottefar: Takk skal du ha.......og siden jeg ikke har gitar til Rock Band i det hele tatt, vil gitaren til Guitar Hero Warriors of Rock fungere på PS4? Jeg ser det står på nettet at det gjør det, men vet at Rock Band 4-gitaren også har knapper nederst på gitar-halsen, og regner med at de har sin misjon....med mindre det er for de med korte armer :p

Guitar Hero-gitaren skal fungere ja, men den er mye dårligere spør du meg. Knappene bråker voldsomt, og er små. Den beste gitaren i mine øyne er den til Rock Band Beatles. Den er meget stille. Knappene nederst har en viss funksjon, men  ingenting viktig. I utgangspunktet fungerer de likt som de andre knappene, men du slipper å strumme gitaren for hvert trykk.

Skrottefar
14.08.17 21:40
Gringorilla: Guitar Hero-gitaren skal fungere ja, men den er mye dårligere spør du meg. Knappene bråker voldsomt, og er små. Den beste gitaren i mine øyne er den til Rock Band Beatles. Den er meget stille. Knappene nederst har en viss funksjon, men  ingenting viktig. I utgangspunktet fungerer de likt som de andre knappene, men du slipper å strumme gitaren for hvert trykk.

Okey....den er grei.....jeg er uansett vant til GH WOR-gitaren, så da er det null problem. Hjertlig takk :)

Antiteist
16.09.17 02:53
Skrottefar: Okey....den er grei.....jeg er uansett vant til GH WOR-gitaren, så da er det null problem. Hjertlig takk :)

Smaken er som baken. Jeg bruker også WoR-gitaren og synes den er generelt mye bedre enn Harmonix sine gitarer. Den funker bra bortsett fra at man vanligvis ikke kan aktivere starpower ved å løfte gitaren opp, så man må trykke på select som er rett under strømmebaren. Kan være småirriterende i enkelte tilfeller, men det funker ganske greit siden knappen er så stor og lett tilgjengelig på WoR-Gitaren.

Antiteist
16.09.17 02:58
Skrottefar: Jeg ser det står på nettet at det gjør det, men vet at Rock Band 4-gitaren også har knapper nederst på gitar-halsen, og regner med at de har sin misjon....med mindre det er for de med korte armer :p

Soloknappene er en fancy alternativ gimmick du kan benytte deg av for å få kulere lyder når du spiller soloer eller slår på 'freestyle soloes' i options. Funker nok best på fest eller hvis du bare vil tulle. De er absolutt ikke nødvendige for å spille RB4.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg