Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva spiller du co-op på PS4?

NYTT TEMA
freemasun
freemasunInnlegg: 3747
15.10.17 13:56

Hva spiller folk her inne for tiden når de skal spille online? Jeg tenker bortsett fra de store titlene som Fifa, CoD, Battlefield og Destiny.

Hva går det mest i? Fortnite? Rocket League? WarFrame? Final Fantasy XIV? Kanskje Borderlands eller Diablo? Er det fortsatt noe liv i The Division eller ESO?

Antiteist
AntiteistInnlegg: 5137
16.10.17 09:30

Spiller ingen av de nevnte spillene over.

Rock Band 4 spiller jeg regelmessig online.

Spilte igjennom Resident Evil 6 online og Resident Evil Revelations 2 via shareplay.

Inviterte også et par stykker til mitt spill i Dark Souls og Bloodbourne.

Ellers spiller jeg nesten bare single player.  

Bongis
BongisInnlegg: 8795
22.11.17 00:49

Overcooked, og ikke minst det spillet absolutt alle de titalls personene som har vært borti det har likt veldig godt: towerfall ascension. En av de største overraskelsene jeg har vært borti. 

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12748
22.11.17 08:31

Helldivers er kanskje et av de beste coop-spillene du får tak i på Playstation, både online og lokalt. Det kan være litt vanskelig å sette seg inn i når du starter, men det er så utrolig verdt det.

Borderlands er jo også alltid en vinner, og da spesielt toern med DLC.

The Division er til tider fantastisk i coop, i alle fall inntil du kommer til grinde-punktet.

Overcooked, som Bongis nevner, er også sinnsykt gøy, men også sykt stressende.

Dying Light er voldsomt bra, bortsett fra første og siste oppdrag som du av en eller annen grunn ikke får spille coop.

Little Big Planet 3 er til tider genialt. Spesielt om du er flink til å navigere gjennom de millionvis av brettene som ligger online. Er mye gull der, og noe av det beste coop-opplegget du kan finne.

JCDenton
JCDentonInnlegg: 5661
23.11.17 00:16

Stort sett bare Destiny/Destiny 2 online. Har spilt en del Borderlands 2/PreSequel sammen med sønn min. Spilte også det online coop spillet vi fikk på PS+ for en stund siden (husker ikke hva det hette, men det var Helldivers aktig)

Ellers så fant jeg online delen av Star Wars Battlefront 2 overaskende morsom. Savner muligheten med å teame up med venner dog, spesielt i 4 vs 4 modusen..

Gringorilla
GringorillaInnlegg: 12748
23.11.17 09:44
JCDenton: Spilte også det online coop spillet vi fikk på PS+ for en stund siden (husker ikke hva det hette, men det var Helldivers aktig)

Antar du mener Alienation. Eventuelt Dead Nation.

JCDenton
JCDentonInnlegg: 5661
24.11.17 00:16
Gringorilla: Antar du mener Alienation

Det var det.

Jonasar
JonasarInnlegg: 24406
24.11.17 15:51

Spiller også litt BL2,sinnsykt bra spill rett og slett...

Men blir desverre mest solo,  og har kommet til Ultimate så har stoppet opp litt...

Ellers så går det jo i Destiny 2, akkurat kjøpt meg Fifa 18 så må jo prøve det litt og

Sindreer
SindreerInnlegg: 412
26.11.17 01:17

Fortnite, Battlefield og Rainbow Six Siege.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg