Jeg er selv snart 22 og et halvt år, og har nesten alltid lest Donald og kommer mest sannsynelig til å alltid fortsette med det.
Selv synes jeg ikke det er barnslig i det heletatt, og klassikere laget av Don Rosa, Carl Barks, Marco Rota, Al Taliaferro, Vicar++++ er mesterverk som er like givende å lese gang etter gang etter gang etter gang, og jeg går aldri lei av dem.
Kun historier av slik kvalitet hadde vært fantastisk å samlet i et blad og fått utgitt i tillegg til "vanlig" Donald.
Historiene kunne gjerne vært tatt utifra virkelige hendelser (som enkelte av Don Rosa sine faktisk er), myter, legender og lignende bare "omskrevet" og "redigert" til Donald og resten av gjengen. Og språket og fortellerstilen kunne gjerne vært litt mer komplisert og tegningene enda mer detaljert. Slik som Don Rosa har stilen sin. Slike historier hadde vært gull verdt å fått samlet i ett blad:)
For de som ikke liker dette kan vanlig Donald være ett alternativ:-)
Jeg ønsker ihvertfall et Donald mer beregnet for voksne hjertlig velkommen. Enkelte historier skrevet av William van Horn og slike skapere som ofte er i dagens Donald blir for kjedelig, litt barnslig og sært for meg.