Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kruger og Krogh, når nytt album?

NYTT TEMA
jeangabin
jeangabinInnlegg: 24139
14.10.16 07:40

Når kommer det nye albummet med denne serien? Det forrige var jo meget bra. Det ville være synd hvis de sluttet. Jeg hadde inntrykket av at det forrige albumet solgte veldig godt?

franzsigel
franzsigelInnlegg: 14969
03.11.16 13:44

Ser ut som første album ble trykket i fire opplag og minst 23.000 eksemplarer, noe som må kalles meget bra i et tegneseriemarked som egentlig er steindødt. Har inntrykk av at målgruppen for tegneserie-album av denne typen er menn mellom 35 og 50 - dvs omtrent de samme som var kjøperne i "gullalderen" på 70 og 80-tallet.

Og ser det er en del ferske innlegg på Kruger & Kroghs facebook-side, så album nr 2 er i alle fall på vei uten at det nevnes noe som utgivelsesdatoer...

jeangabin
jeangabinInnlegg: 24139
03.11.16 23:04
franzsigel: Har inntrykk av at målgruppen for tegneserie-album av denne typen er menn mellom 35 og 50 - dvs omtrent de samme som var kjøperne i "gullalderen" på 70 og 80-tallet.

Ja, dette er jo meg du beskriver. Serien minner meg om asterix og sprint etc. Gode minner. I tillegg er den jo satt på 60-tallet :)

(Innlegget ble redigert 03.11.16 23:04)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg