Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pondus begynner å bli dårligere

NYTT TEMA
Saxon
SaxonInnlegg: 12980
06.12.04 00:09
Pondus begynner å bli dårligere.
Øverli begynner å gå tom for morsomme vitser, og i tillegg blir det flere og flere "Pondus-og-Jokke-på-puben"-striper, der en av dem poengterer noe som Øverli forventer at vi lesere skal kjenne oss igjen i.
Samtidig har Jokke mista singelstatusen som bygde hele rollefiguren.
Kanskje det er på tide at Øverli gir seg med Pondus før den ender opp som Hårek.?

SS Lazio
varjen
varjenInnlegg: 15092
06.12.04 00:15
Dömmer ikke ut serien ennå. Likte stripene hvor Påsan og kameraten rappa motorsykkelen.
-----------------------------------------------------------------

varjen - forövrig er det min mening at Karthago bör ödelegges.

Cato d.e.
2juicy
2juicyInnlegg: 3877
06.12.04 03:58
Pondus er på vei nedover ja, liker heller ikke at Jokke har blitt sammen med en fin jente.
Loonie1
Loonie1Innlegg: 3536
09.12.04 18:39
Jeg stoler fullt og helt på Øverlis vitt og humor. Liker utviklingen til Pondus; se bare på stripene som går i Dagbladet nå! Jokke er på vei opp, og det fortjener han!

Loonie1.
That's all there is to it!
Heborres
HeborresInnlegg: 9283
10.12.04 08:16
Den historien som holder på nå er også ganske morsom
bilbo67
bilbo67Innlegg: 2901
10.12.04 15:17
Er uenig i at den blir dårligere..... Øverli fornyer serien.... endrer fokus.

At Jokke får seg dame av det naturlige slaget er positivt, det er grenser for hvor langt man kan tøye strikken med de monster-greiene han har endt opp med tidligere...

Nå vinner Jokke til og med i POKER!!!! En kjempehånd uten å få totlat sammenbrudd.....

Neigitt... Pondus holder lenge enda.

Bilbo
toxxic86
toxxic86Innlegg: 973
11.12.04 03:06
Har blitt litt dårligere....Men fortsatt eneste tegneserien jeg kjøper regelmessig....men hva skjer med Jokke & Camilla(er det ikke det hun heter)? Er ikke mange stripene vi har fått sett med dem to...Har ikke fått skaffa meg jule albumet enda så vet ikke om det kanskje er litt mer der..
Heborres
HeborresInnlegg: 9283
11.12.04 14:13
Camilla er ikke nevnt i det hele tatt i juleheftet
ExDeathx
ExDeathxInnlegg: 2274
11.12.04 19:23
tidlig pondus - terningkast 5
senere pondus - terningkast 2/3
lendbor
lendborInnlegg: 94
19.12.04 12:22
Jeg syns utviklingen av karakterene i Pondus er bra. Det gir muligheter til nye poenger. Jokkes møte med en "etablert" tilværelse er jo et godt tema i seg selv. Derimot syns jeg tilleggsserien "Mille" er det mest poengløse og umorsomme jeg har lest i et serieblad. Prøver tydelig å herme Larson, men bommer totalt. Denne serien har ikke fått meg til å småhumre litt engang.
current
currentInnlegg: 599
20.12.04 21:22
ExDeathx skrev:
"tidlig pondus - terningkast 5
senere pondus - terningkast 2/3"

Redusér "senere Pondus" til 2, så er jeg enig.

The dragon rises before me
I'll fornicate the beast
Saxon
SaxonInnlegg: 12980
22.12.04 01:32
lendbor skrev:
Jeg syns utviklingen av karakterene i Pondus er bra. Det gir muligheter til nye poenger. Jokkes møte med en "etablert" tilværelse er jo et godt tema i seg selv. Derimot syns jeg tilleggsserien "Mille" er det mest poengløse og umorsomme jeg har lest i et serieblad. Prøver tydelig å herme Larson, men bommer totalt. Denne serien har ikke fått meg til å småhumre litt engang.
---
Mille har faktisk vært morsom. Husker en gang jeg lo av den.

SS Lazio
FFFreak
FFFreakInnlegg: 632
28.12.04 02:23
Syntes bladet er like bra fortsatt... Likerde fleste av bi-seriene, kanskje hvis man ser bort fra seriene til Tom Ostad, syntes de er ganske dårligere... EON er jo så og si på høyde med Pondus... Men hva skjedde med Riskhospiltalet? Hadde egentlig litt sansen for det?

KnutMagnar
KnutMagnarInnlegg: 764
06.01.17 11:00

12 år etter er det vel liten tvil om at trådstartar hadde rett. Pondus hev i mange år vore skikkeleg dårleg.

(Innlegget ble redigert 06.01.17 11:01)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg