Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

UFO Tyskland

[ Trådet ] NYTT TEMA
Megahelten
Megahelten
26.11.09 08:10
Touchy: Du overbeviser heller ingen ved å legge ut mildt sagt utrolige historier uten å, på noen måte, snakke om hvordan og hvorfor.

Som jeg har sagt hele tiden så kan jeg bevise mine historier, da jeg også sier at videoer fra min Tysklandstur blir lagt ut på YouTube. Jeg hadde heller ikke giddet å fortelle noe om den, hvis det ikke var for at jeg kan dokumentere fra turen. Samtidig som jeg håper at boken kan overbevise den mest skeptiske, selv om jeg tror den mest skeptiske vil gjøre alt han/hun kan for å overbevise seg selv om at bevisene ikke er ekte nok.

Touchy
Touchy
26.11.09 08:21
Megahelten: Som jeg har sagt hele tiden så kan jeg bevise mine historier, da jeg også sier at videoer fra min Tysklandstur blir lagt ut på YouTube. Jeg hadde heller ikke giddet å fortelle noe om den, hvis det ikke var for at jeg kan dokumentere fra turen. Samtidig som jeg håper at boken kan overbevise den mest skeptiske, selv om jeg tror den mest skeptiske vil gjøre alt han/hun kan for å overbevise seg selv om at bevisene ikke er ekte nok.

Du må huske på at du ikke vil bevise noe, med mindre du er en ekstraordinær agent for en hemmelig norsk etterretningstjeneste som samarbeider med etterretningstjenester samt media rundt om i hele verden. Boken din er bare en dråpe i havet og det eksisterer utrolig mange gode bøker der ute om UFO'er/UFO-bortføringer og Secret governments. Det du må huske på er at din bok, etter alt å dømme, blir et spørsmål om tro. Du trenger en ekstrem tyngde for å bevise noe i praksis.

IImam
IImam
26.11.09 08:35
Touchy: Nå er det vel heller ikke din jobb å tipse/anmelde folk som gjør noe ulovlig heller? Det er mye uspiselig her i verden, men uprovosert/upersonlig sladring er noe av det aller verste.

Da har du ikke skjønt mye. Som borger her i Norge, er det min plikt å melde fra om jeg tror noe ulovlig kan ha blitt gjort. Så er det opp til påtalemyndighetene å foreta den vurderingen. Vil du påstå at det ikke er ulovlig å snike seg inn på slike områder? Om det ikke er ulovlig, hvorfor snike seg inn? Når en først har sniket seg inn på område en ikke har tillatelse til å være på.. er det så greit å filme dette? Megahelten sitter da selv på opptak som vil bekrefte hans tilstedeværelse. Er dette i tråd med loven, kan han jo bare puste lettet ut! Ikke noe å bli provosert over? Vi er vel alle for å følge loven?

Touchy
Touchy
26.11.09 08:39
IImam: Da har du ikke skjønt mye. Som borger her i Norge, er det min plikt å melde fra om jeg tror noe ulovlig kan ha blitt gjort. Så er det opp til påtalemyndighetene å foreta den vurderingen. Vil du påstå at det ikke er ulovlig å snike seg inn på slike områder? Om det ikke er ulovlig, hvorfor snike seg inn? Når en først har sniket seg inn på område en ikke har tillatelse til å være på.. er det så greit å filme dette? Megahelten sitter da selv på opptak som vil bekrefte hans tilstedeværelse. Er dette i tråd med loven, kan han jo bare puste lettet ut! Ikke noe å bli provosert over? Vi er vel alle for å følge loven?

Det er ingen plikt å melde fra om alt ulovlig du kommer over nei. Eller påstår du at du kan bli straffet for ikke å melde fra om dette på bakgrunn av hva du har fått vite her? Det lov å bruke skjønn uten å være 100% konsekvent også! Hvis du virkelig er slik at du anmelder/tipser om det minste lille lovbruddet du kommer over må jeg virkelig si at jeg synes synd på deg.

kjempekanin
kjempekanin
26.11.09 08:56
Megahelten: Ja, fra pikerommet så ser kanskje den virkelige verden ut som en actionfilm når man prøver å forklare 2 dager på noen få linjer. Samtidig vil jeg tro at den virkelige verden utenfor boblen gjerne blir bortforklart som science fiction og fantasi, slik at man bedre kan rettferdiggjøre sin egen eksistens innenfor boblen.

Nei, jeg bedømte kun utifra at du i det hele tatt kom deg inn på området - når det altså angivelig er så hemmelig.

Er selv vant til å være "overvåket" av overvåkningskameraer på jobben min - enda vi har intet av hemmelige installasjoner her. Kun kontorer.

Jeg synes forresten ikke det hørtes ut som MacGyver - det eneste som han og du har til felles, er at dere er passifister (han kommer seg alltid ut av knipen ved å bruke hjernen sin til å lage seg hjelpemidler uten bruk av vold eller våpen).
Jeg ville heller sammenligne det med f.eks. serien "24" med Kiefer Sutherland. Han kommer seg inn på de utroligste steder. Oog overlever, gjør han også. Hver gang. Men det er jo på film.

Touchy
Touchy
26.11.09 09:05
kjempekanin: Jeg synes forresten ikke det hørtes ut som MacGyver

Da så du ikke gårsdagens episode! ;)

IImam
IImam
26.11.09 09:26
Touchy: Det er ingen plikt å melde fra om alt ulovlig du kommer over nei. Eller påstår du at du kan bli straffet for ikke å melde fra om dette på bakgrunn av hva du har fått vite her? Det lov å bruke skjønn uten å være 100% konsekvent også! Hvis du virkelig er slik at du anmelder/tipser om det minste lille lovbruddet du kommer over må jeg virkelig si at jeg synes synd på deg.

Jo, i prinsippet så mener jeg at du kan bli dømt ved å ikke melde fra om lovbrudd. Selvsagt bruker politiet skjønn på dette, men loven er grei på området, mener jeg. Hadde noen sagt til meg at de kjørte 80 km/t i 50 sonen, hadde jeg ikke tipset om dette. Rett og slett fordi jeg vet at de ikke kunne bevist noe. Nå sitter Megahelten selv på videoopptak av hans famøse og hemmelige ferd på sikret Tysk område. Dette tror jeg kan være nok til at noen muligens kan være interessert i dette. Ut i fra megaheltens egen forklaring har han vært mang en gang på slike "oppdrag". Hadde jeg visst noen konsekvent kjøtre 80 i 50-sonen og satt på videobevis av at de gjør dette, så hadde jeg nok tipset om det også.

Poenget her er at å ikke tipse om lovbrudd som en vet om, kan en selv bli straffeforfulgt for å ikke gjøre. Det er en plikt som borger i dette landet. Om jeg bruker dårlig skjønn i denne vurderingen... MULIG! Men det er da ikke noe stor sak om jeg gjør det, da ignorerer bare påtalemyndighetene dette. Finner de det dog interessant, ja da er det bevis for at jeg hadde rett i min vurdering av å tipse om denne saken. Så hva som er så galt med dette har jeg vanskelig med å forstå!

IImam
IImam
26.11.09 09:29
Touchy: Da så du ikke gårsdagens episode! ;)

Eneste McGyver dreper er vel Murdock, dog overlever han alltid på en merkelig måte. Så han får jo ikke drept han! :)

Ellers slår McGyver kun folk i ansiktet for å få de ut av spill. Om noen dør så  mener jeg det konsekvent er som følge av deres egen feil. Dog mulig jeg har feil her.. hva mener du Macgyver gjorde som førte til noens død?

krakra_2
krakra_2
26.11.09 09:30

Han kaster jo bomber etter folk.

IImam
IImam
26.11.09 09:39
krakra_2: Han kaster jo bomber etter folk.

Ja, men dør de da? Hulken også gjør jo helt ekstreme ting, men han dreper da ikke noen. Bare se på i alle fall første filmen, alle overlever. Selv de i tanksen som han hiver flere kilometer, viser det et klipp av at de går levende ut av tanksen. Om ikke så hadde jo Hulken vært en monster det hadde vært legitimt og hate, og slik kan vi ikke ha det! :)

Mener også at McGyver aldri dreper noen, men skal ikke si det sikkert...

Touchy
Touchy
26.11.09 09:40
IImam: Jo, i prinsippet så mener jeg at du kan bli dømt ved å ikke melde fra om lovbrudd. Selvsagt bruker politiet skjønn på dette, men loven er grei på området, mener jeg. Hadde noen sagt til meg at de kjørte 80 km/t i 50 sonen, hadde jeg ikke tipset om dette. Rett og slett fordi jeg vet at de ikke kunne bevist noe. Nå sitter Megahelten selv på videoopptak av hans famøse og hemmelige ferd på sikret Tysk område. Dette tror jeg kan være nok til at noen muligens kan være interessert i dette. Ut i fra megaheltens egen forklaring har han vært mang en gang på slike "oppdrag". Hadde jeg visst noen konsekvent kjøtre 80 i 50-sonen og satt på videobevis av at de gjør dette, så hadde jeg nok tipset om det også. Poenget her er at å ikke tipse om lovbrudd som en vet om, kan en selv bli straffeforfulgt for å ikke gjøre. Det er en plikt som borger i dette landet. Om jeg bruker dårlig skjønn i denne vurderingen... MULIG! Men det er da ikke noe stor sak om jeg gjør det, da ignorerer bare påtalemyndighetene dette. Finner de det dog interessant, ja da er det bevis for at jeg hadde rett i min vurdering av å tipse om denne saken. Så hva som er så galt med dette har jeg vanskelig med å forstå!

En ting er at det foregikk i tyskland og du er dermed ikke pliktig noen ting, en annen ting er om du i det hele tatt ville blitt pliktet om det skjedde i Norge. Jeg er ingen jurist, ei heller tror jeg du er, men jeg tror ikke det er en lov som sier at du skal melde fra om lovbrudd du muligens vet noe om. For hvor er konsekvensen i det? Tenk hvor mange som ikke melder fra om lovbrudd hver bidige dag. De aller fleste gjør det. En regel må enten være konsekvent eller så eksisterer den ikke i den formen vi snakker om. Hvem vurderer at denne manglende anmeldelsen skal få følger for deg? Dette er en fillesak og du har ingenting å tjene på å melde fra. Det er ingen som har fått trøbbel etter forseelsen heller. Hvis du virkelig gjør en sak ut av/melder fra, om dette så er du intet annet enn patetisk. Slike mennesker er ikke å stole på.

Touchy
Touchy
26.11.09 09:42
IImam: Eneste McGyver dreper er vel Murdock, dog overlever han alltid på en merkelig måte. Så han får jo ikke drept han! :) Ellers slår McGyver kun folk i ansiktet for å få de ut av spill. Om noen dør så  mener jeg det konsekvent er som følge av deres egen feil. Dog mulig jeg har feil her.. hva mener du Macgyver gjorde som førte til noens død?

Jeg har heller ikke tro på at Macgyver dreper et menneske på noen av episodene, men jeg tror enda mindre at jeg i det hele tatt snakket om at han drepte noen.

IImam
IImam
26.11.09 09:50
Touchy: En ting er at det foregikk i tyskland og du er dermed ikke pliktig noen ting, en annen ting er om du i det hele tatt ville blitt pliktet om det skjedde i Norge. Jeg er ingen jurist, ei heller tror jeg du er, men jeg tror ikke det er en lov som sier at du skal melde fra om lovbrudd du muligens vet noe om. For hvor er konsekvensen i det? Tenk hvor mange som ikke melder fra om lovbrudd hver bidige dag. De aller fleste gjør det. En regel må enten være konsekvent eller så eksisterer den ikke i den formen vi snakker om. Hvem vurderer at denne manglende anmeldelsen skal få følger for deg? Dette er en fillesak og du har ingenting å tjene på å melde fra. Det er ingen som har fått trøbbel etter forseelsen heller. Hvis du virkelig gjør en sak ut av/melder fra, om dette så er du intet annet enn patetisk. Slike mennesker er ikke å stole på.

Så om jeg ser noen drepe i Tyskland så er jeg ikke forpliktet til å si i fra? Eller om jeg visste hvem som var drapsmannen og holder det skjult så kan jeg ikke bli straffeforfult? selvsagt kan jeg det! Slik skjer jo hver bidige dag! Er vel derfor Kirkemo er dømt i Orderud også, hun visse om drapene, men valgt å holde kjeft. Hadde hun meldfra tidligere, kunne drapene vært forhindret.

Det er altså ikke lov å holde en forbrytelse skjult. Så enkelt er det, og vet en om en forbrytelse, er en forpliktet til å si i fra. Så enkelt er det bare, men det er en vurderingssak i hvilke grad å tie vil være straffbart. Ville det være straffbart å ikke fortelle hvem pepperkake-tyven var, om han selv fortelte deg at han stod bak? Eller ville dette bli vurdert litt annerledes? Eller ville det vært straffbart om lommemannen fortalte deg hvem han var og du ikke gikk videre? Hvor går grensen?

Det er jo en vurderingssak, men om du visste i alle årene hvem lommemannen var, og ikke sa fra, ja da kunne du selv også bli straffeforfulgt. Så enkelt er det. Jeg tror nok ikke Megaheltens overtramp er så alvorlig at jeg ville litt straffeforfulgt om jeg tiet denne udåden. Dog er det viktig for meg at loven blir fulgt, spesielt når den blir brutt i det mål å tjene penger og lage syke konspirasjonsteorier om uskyldige mennesker. Slikt provoserer meg, og jeg mener påtalemyndighetene skal vurdere denne saken, ikke jeg. Hvor er egentlig problemet med det? Om noen vil tipse om meg, så gjør da det! Jeg har ikke noe å skjule, og har derfor heller ikke noe i mot om noen skulle tipse ting om meg! Det må fol kfå lov til, og jeg vil ikke komme med en vurdering over om jeg mener det er feil heller. Det setter jeg min lit til at påtalemyndighetene skjønner selv! Noen her som tydeligvis ikke klarer stole på dette, noe som beviser den latente mistro til påtalemyndigheter og stat..

Touchy
Touchy
26.11.09 10:00
IImam: Så om jeg ser noen drepe i Tyskland så er jeg ikke forpliktet til å si i fra? Eller om jeg visste hvem som var drapsmannen og holder det skjult så kan jeg ikke bli straffeforfult? selvsagt kan jeg det! Slik skjer jo hver bidige dag! Er vel derfor Kirkemo er dømt i Orderud også, hun visse om drapene, men valgt å holde kjeft. Hadde hun meldfra tidligere, kunne drapene vært forhindret. Det er altså ikke lov å holde en forbrytelse skjult. Så enkelt er det, og vet en om en forbrytelse, er en forpliktet til å si i fra. Så enkelt er det bare, men det er en vurderingssak i hvilke grad å tie vil være straffbart. Ville det være straffbart å ikke fortelle hvem pepperkake-tyven var, om han selv fortelte deg at han stod bak? Eller ville dette bli vurdert litt annerledes? Eller ville det vært straffbart om lommemannen fortalte deg hvem han var og du ikke gikk videre? Hvor går grensen? Det er jo en vurderingssak, men om du visste i alle årene hvem lommemannen var, og ikke sa fra, ja da kunne du selv også bli straffeforfulgt. Så enkelt er det. Jeg tror nok ikke Megaheltens overtramp er så alvorlig at jeg ville litt straffeforfulgt om jeg tiet denne udåden. Dog er det viktig for meg at loven blir fulgt, spesielt når den blir brutt i det mål å tjene penger og lage syke konspirasjonsteorier om uskyldige mennesker. Slikt provoserer meg, og jeg mener påtalemyndighetene skal vurdere denne saken, ikke jeg. Hvor er egentlig problemet med det? Om noen vil tipse om meg, så gjør da det! Jeg har ikke noe å skjule, og har derfor heller ikke noe i mot om noen skulle tipse ting om meg! Det må fol kfå lov til, og jeg vil ikke komme med en vurdering over om jeg mener det er feil heller. Det setter jeg min lit til at påtalemyndighetene skjønner selv! Noen her som tydeligvis ikke klarer stole på dette, noe som beviser den latente mistro til påtalemyndigheter og stat..

Du er ikke forpliktet til å melde fra ifølge norsk lov om du ser et drap i Tyskland nei. Det må i tilfelle være i forhold til tysk lov. Så om du skal melde fra om Megahelten må du nok gå innom Tyske myndigheter. Uansett så kan det ikke være en konsekvent regel slik du fremstiller det. Folk gjør ulovlige ting hver bidige dag, men ingen blir straffet for ikke å melde i fra om det og da snakker jeg om de minste ting. Hvis ikke de blir straffeforfulgt, hvor går da grensen? Jeg forstår godt argumentene hvis det er snakk om liv og død hos uskyldige mennesker, men det er en helt annen sak.

Problemet med din innstilling er at du ikke lenger har et personlig forhold til ting/folk. Ingen vil stole på et menneske som kun tenker på at loven skal bli overholdt. Hvis du ikke klarer å se det menneskelige i denne saken så må jeg si du er en trist person. Hva i all verden har du å tjene på å melde i fra? Hva er konsekvensene for det Megahelten har gjort? For meg virker det som du vurderer anmeldelsen fordi det er ulovlig, ikke fordi noen vil tjene penger og lage syke konspirasjonsteorier om uskyldige mennesker. Du vet jo ikke engang noe om saken. Du fremstiller deg selv kun som konsekvent lovlydig, noe du selvfølgelig ikke kan være.

Messagefromtime
Messagefromtime
26.11.09 10:07

Bare la ham melde fra, det spiller da ingen rolle. Det er for sent å evt gjøre noe med en så liten sak. Siden man klarte å smugle personer innenfor gjerdene så lett så er det ikke et aller helligste uansett.

Men det er jo kjekt å vite at Imam ikke klarer å skille kriminalitet fra uskyldig morro.

Hadde vært morsomt å se filmene, send meg en meldig på hvordan du vil poste dem anonymt etter eller annet sted. Jeg har ikke noe imot å se dem uten å ha sett dem officiellt

IImam
IImam
26.11.09 10:10
Touchy: Du er ikke forpliktet til å melde fra ifølge norsk lov om du ser et drap i Tyskland nei. Det må i tilfelle være i forhold til tysk lov. Så om du skal melde fra om Megahelten må du nok gå innom Tyske myndigheter.

Wow for et intellekt! Så logikken her er at om jeg dreper noen i et land hvor drap er lov, så kan de ikke dømme meg i norge? Gratulerer med dagens mest logisk innlegg! :D

Det har vel til og med vært snakk om at det å kjøpe horer i land hvor dette er lov, kan blir straffeforfult i Norge om du er nordmann. Vet ikke om dette er gjennomført enda, og jeg håper det ikke blir det, da dette blir for ekstremt.

IImam
IImam
26.11.09 10:19
Touchy: Problemet med din innstilling er at du ikke lenger har et personlig forhold til ting/folk. Ingen vil stole på et menneske som kun tenker på at loven skal bli overholdt. Hvis du ikke klarer å se det menneskelige i denne saken så må jeg si du er en trist person. Hva i all verden har du å tjene på å melde i fra? Hva er konsekvensene for det Megahelten har gjort? For meg virker det som du vurderer anmeldelsen fordi det er ulovlig, ikke fordi noen vil tjene penger og lage syke konspirasjonsteorier om uskyldige mennesker. Du vet jo ikke engang noe om saken. Du fremstiller deg selv kun som konsekvent lovlydig, noe du selvfølgelig ikke kan være.

Jeg er konsekvent lovlydig så vidt meg bekjent. Selv i trafikken er jeg det, uten om at jeg kjører konsekvent 10 km/t over fartsgrensen, noe som betyr at jeg i prinsippet kjører i den vikelige fartsgrensen, da spidometer sjelden viser det riktige og målerene opererer med marginer. Så jeg har fremdeles aldri blitt tatt i fartskontroll. Noe Megahelten hyppig blir, så det er liten tvil om at vi har to helt forskjellige forhold til norsk lov. Det er en sak jeg har kommet i klammerier med norsk lov, men dette resulterer ikke i at jeg bryter noe lov, jeg  går til rettsak for å gjøre om vedtak. Det er slik jeg opererer. Jeg sniker meg ikke en mørk kveld under et gjerde for å snikfilme, eller stjeler private mailer til forsvarsdepartementet. Slik er ikke jeg. Jeg hadde heller valgt å gå til sak mot disse, og fått tilgang på en lovlig måte. Om ikke så hadde jeg funnet en måte å filme på UTENFOR område med å skaffe god nok linser osv.. jeg bryter ikke loven, og gjør jeg det, vil det være en ubevisst handling. Det er dette som er lett å forholde seg til, ikke noen som skirver sine egen lover og regler, og skirver bøker om private mailer og annet sensitivt matriale, og sniker seg rundt på restriktive områder. Nei, da hadde jeg heller stolt på de som var prinsippfaste og valgte å forholde seg til norsk lov...

(Innlegget ble redigert 26.11.09 10:20)

-marius-
-marius-
26.11.09 10:19

Vi venter i spenning på videoene her....

IImam
IImam
26.11.09 10:22
-marius-: Vi venter i spenning på videoene her....

Er det virkelig så spennende å se video av noen lys laget av fly? jeg ser dette dagelig, men har ikke giddet å snike meg under et gjerde og ligger gjemt under noe å snikfilmer det! :D

Messagefromtime
Messagefromtime
26.11.09 10:30
IImam: Er det virkelig så spennende å se video av noen lys laget av fly? jeg ser dette dagelig, men har ikke giddet å snike meg under et gjerde og ligger gjemt under noe å snikfilmer det! :D

Jeg synes det er interessant. I utgangspunktet tror jeg ikke vi får se noen lett og enkel innføring i aliens fra hverken Obama eller aliens men at det kan være et eller annet som finnes på noen airbaser rundt omkring er interessant.

Siden jeg har harde fakta om at noe skjedde i Roswell i 1947 så er dette interessant.

Men Imam er vel ikke enig i at det er harde fakta.

IImam
IImam
26.11.09 10:33
Messagefromtime: Siden jeg har harde fakta om at noe skjedde i Roswell i 1947 så er dette interessant. Men Imam er vel ikke enig i at det er harde fakta.

Hvilke harde fakta er det du har om Roswell?

Megahelten
Megahelten
26.11.09 10:45
kjempekanin: Jeg synes forresten ikke det hørtes ut som MacGyver - det eneste som han og du har til felles, er at dere er passifister (han kommer seg alltid ut av knipen ved å bruke hjernen sin til å lage seg hjelpemidler uten bruk av vold eller våpen).
Jeg ville heller sammenligne det med f.eks. serien "24" med Kiefer Sutherland. Han kommer seg inn på de utroligste steder. Oog overlever, gjør han også. Hver gang. Men det er jo på film

Vel, du må først erkjenne at verden er helt annerledes enn på film, og innser man det så er det meste mulig idag.

Megahelten
Megahelten
26.11.09 10:50
IImam: Er det virkelig så spennende å se video av noen lys laget av fly?

Flott, du har vurdert filmene før du har sett de og du sier du ikke er forutinntatt? Ha, ha, ha

kjempekanin
kjempekanin
26.11.09 10:50
Megahelten: Vel, du må først erkjenne at verden er helt annerledes enn på film, og innser man det så er det meste mulig idag.

Selvsagt vet jeg at verden er helt annerledes enn på film.
På filmer kan det meste skje, både fordi man der har tilgang til filmtekniske grep samt kan legge inn handlinger som er helt ulogiske (som altså skjer kun på spillefilmer og ikke i virkeligheten).

Megahelten
Megahelten
26.11.09 10:52
IImam: stjeler private mailer til forsvarsdepartementet

Jeg har ikke stjelt noen mailer(brev for å korrigere deg). Jeg har fått de levert av noen andre. Hvordan de har fått tak i dette, er for meg uinteressant. Poenget er at jeg ikke har stjelt noe som helst, så du bør være forsiktig med å slenge ut falske anklagelser.

Megahelten
Megahelten
26.11.09 10:54
kjempekanin: Selvsagt vet jeg at verden er helt annerledes enn på film.
På filmer kan det meste skje, både fordi man der har tilgang til filmtekniske grep samt kan legge inn handlinger som er helt ulogiske (som altså skjer kun på spillefilmer og ikke i virkeligheten).

Riktig.

Og et inngjerdet digert område på størrelse med 4 ganger gardemoen ihvertfall - hvor vanskelig kan det være tror du? Spesielt også når du har hjelp fra innsiden? Det er så langt fra en actionfilm du kan komme, men likevel så er det et adrenalinkick tilsvarende enkelte kanskje får av å se en real actionfilm :)

(Innlegget ble redigert 26.11.09 10:55)

IImam
IImam
26.11.09 10:54
Megahelten: Flott, du har vurdert filmene før du har sett de og du sier du ikke er forutinntatt? Ha, ha, ha

Du er velkommen til å motbevise meg......... nei jeg trodde ikke du kom til å gjøre det......

IImam
IImam
26.11.09 10:56
Megahelten: Jeg har ikke stjelt noen mailer(brev for å korrigere deg). Jeg har fått de levert av noen andre. Hvordan de har fått tak i dette, er for meg uinteressant. Poenget er at jeg ikke har stjelt noe som helst, så du bør være forsiktig med å slenge ut falske anklagelser.

Litt sånn som VG du da? Kjøpe eller få noe som andre har stjelt, og da er ikke det stjeling lenger! :D LOGISK!

Megahelten
Megahelten
26.11.09 10:57
IImam: Du er velkommen til å motbevise meg......... nei jeg trodde ikke du kom til å gjøre det......

Vel, på grunn av din holdning og dine trusler om anmeldelser så får du heller ikke se dem. Jeg legger dem ut på et alternativ YouTube-sted i en kort periode, så mailer jeg onlyterje og en del andre utvalgte her inne slik at de får se dem. Du har overbevist meg om at det er det eneste riktige å gjøre. Trenger ikke din vurdering uansett, og det passer meg mer enn godt å la de med åpent sinn se disse opptakene.

Messagefromtime
Messagefromtime
26.11.09 11:01
IImam: Hvilke harde fakta er det du har om Roswell?

Du må lese trådene Tilfeldighetenes spill.

Det er harde fakta uansett hva du måtte mene. Spesiellt sett i sammenheng med øyenvitneobservasjoner om at noe pågikk som gjør dette til en UFO sak.

Det er ikke mulig at dette er tilfeldigheter, rett og slett harde fakta.

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg