Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Har du sett en Ufo?? Fortell din historie,,,,

NYTT TEMA
0gg0
0gg0Innlegg: 24847
23.11.17 21:37
broren_til_noen: Kan det dreie seg om aliensk tafsing

Sannsynligvis. Grab them by the tentacles.

sjarlenns
sjarlennsInnlegg: 8831
23.11.17 21:41
0gg0: Din tufs. Denne videoen ble laget i 2004 av Chris Oakley. Dette har du blitt forklart tidligere.

He, he Jeg var om bord i fartøyet utenfor Cape Town.. Ja faktisk ble en av ungene jeg fikk med Semjase unnfanget på den turen. Så her bløffer gutten på CIA`s lønningliste. :-) 

broren_til_noen
broren_til_noenInnlegg: 20882
23.11.17 21:48
sjarlenns: Jeg var om bord i fartøyet utenfor Cape Town.

Det var du blei like hakkete som bildet du så generøst ville vise oss?

Ellers virker din bruk av bilder like så kørka og kritikkløs som en kreasjonist jeg diskuterte med for noen år siden om dyras utvikling og liknende, deriblant hester.

Han kunne triumferende legge fram dette bildet som utvetydig bevis på at vi tydelig kunne se at sebraer fantes før også, og dermed måtte være kreert av gud.

Stå på!

0gg0
0gg0Innlegg: 24847
23.11.17 21:49
sjarlenns: Jeg var om bord i fartøyet utenfor Cape Town.. Ja faktisk ble en av ungene jeg fikk med Semjase unnfanget på den turen.

Okido :)

broren_til_noen
23.11.17 21:50
sjarlenns: Ja faktisk ble en av ungene jeg fikk med Semjase unnfanget på den turen.

Vil du dermed påstå at du er innehaver av en alien pikk?

trubamoll
trubamollInnlegg: 171
23.11.17 21:57

Jeg har nå sett mange av bildene leeenge før internett tiden,,,

Det var disse bildene dere skulle se på,,Prøv nå å la tegneseriene ligge ei stund etter at dere har har vert på toalettet,,;)) De bladene skal ligge der inne de,,,Husk å vaske henda,,Mvh Trm,,,

sjarlenns
23.11.17 21:58
0gg0: Okido :)

Og her er den ytterst intelligente gutten vi fikk på turen 

Han blir aldri pervernaivist. :-)

broren_til_noen
23.11.17 22:01
sjarlenns: Og her er den ytterst intelligente gutten vi fikk på turen

Sin far opp ad dage!!!!

trubamoll
23.11.17 22:12

BE,,,Hvor fort skal det egentlig gå an å sette inn ett dobbelt vindu,,???

like fort som man kan lese det du skriver??? Dette må du forklare,,,

Er du helt sikker på at du har sett noe du virkelig vet hva er,,????

Jaja,,følg med,,,følg med,,,i neste episode av forviklingar,,,:)))

sjarlenns
23.11.17 22:15
trubamoll: Jeg har nå sett mange av bildene leeenge før internett tiden,,, Det var disse bildene dere skulle se på,,Prøv nå å la tegneseriene ligge ei stund etter at dere har har vert på toalettet,,;)) De bladene skal ligge der inne de,,,Husk å vaske henda,,Mvh Trm,,,

Ja bildene til Meier ble tatt fra 1975 til 1977. 

He, he.. Hva fikk videoprodusenten "nullet" viser til, å bruke en av Meiers filmopptak fra 1975 der det blinkende lyses vises. Enkelt å svare på det. CIA brukte mye ressurser i Sveits på den tiden. De infiltrerte den lokale fotografen som fremkalte filmene Meier tok. Han fikk alltid tilbake duplikater av de originale filmene uten at han da forsto det. Mange av filmene var til og med speilvendte når han fikk dem tilbake. Og noen fikk han aldri tilbake. Michael Horn som er Meiers amerikanske samarbeidspartner hevder CIA frem til denne dag bruker resurser på å produsere spinn om Meiersaken. 

Mest sannsynlig har CIA kjøpt rettighetene til opptaket og laget spinnet som nullet vier til. 

Wendelle Stevens og Lee Elders som forsket i saken på slutten av 70-tallet forteller at de ofte ble oppsøkt av CIA på hotellet i London da de var på vei til Sveits. 

Stevens bok om Meiersaken er et mesterverk.

https://www.amazon.com/Message-Pleiades-Contact-Notes-Eduard/dp/0934269300/ref=sr_1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1511471978&sr=1-3&refinements=p_27%3AWendelle+C.+Stevens

Avansert databehandling av enkelte av bildene Meier tok viser uomtvistelig at bildene er ekte. 

(Innlegget ble redigert 23.11.17 22:24)

trubamoll
23.11.17 22:28

Har ett spørsmål til Zpiff,,I og med at vi snakker om program og paint da,,,;))

Hvordan ble du til,???  Du ser nå ut som du kunne ha passa inni en liten flygende barne tallerken,, i nettopp en tegneserie,,,Men hvordan ble du til???

Neida,,, Nå er vi nede i tåkeheimen,,,,Og her er det mange,,,Er det jorden vi snakker om montro???Mvh Trm,;)))/

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 42400
23.11.17 22:31
sjarlenns: De infiltrerte den lokale fotografen

Jahaa, ja...

Mvh

BE

RickiBK
RickiBKInnlegg: 62629
23.11.17 22:33
sjarlenns: Mange av filmene var til og med speilvendte når han fikk dem tilbake.

ALLE filmene mine blir speilvendte. 

Er det et bevis for at jeg kjører en slik UFO?

sjarlenns
23.11.17 22:34
BlackEagle: Jahaa, ja...

Hysssh.. forsiktig... CIA ser og hører deg 

RickiBK
23.11.17 22:34
sjarlenns: Mest sannsynlig har CIA kjøpt rettighetene til opptaket og laget spinnet som nullet vier til.

Hvorfor skulle de KJØPE rettighetene? 

broren_til_noen
23.11.17 22:38
BlackEagle: Jahaa, ja...

Ja, for faen!

De søkte seg jobb som læregutter på fotolaben hans.

Skjønn litt'a!

broren_til_noen
23.11.17 22:41
sjarlenns: Han blir aldri pervernaivist.

Og med den hjernen og skallefasongen er det vel liten sjanse for at han blir noe som helst annet heller.

Jeg trodde ellers at den typen skallekrymping som ymse indianere i Sør-Amerika holdt på med hadde tatt slutt, men du fører altså tradisjonen videre?

Åsså på eget barn og alt mulig.

Stå på!

(Innlegget ble redigert 23.11.17 22:47)

sjarlenns
23.11.17 22:43
sjarlenns: De infiltrerte den lokale fotografen som fremkalte filmene Meier tok. Han fikk alltid tilbake duplikater av de originale filmene uten at han da forsto det. Mange av filmene var til og med speilvendte når han fikk dem tilbake.

Her forteller Stevens om fotolaboratoriet og duplikater. 

https://www.youtube.com/watch?v=OaO3jbTkBFc&feature=youtu.be&t=207

broren_til_noen
23.11.17 22:46
sjarlenns: Mange av filmene var til og med speilvendte når han fikk dem tilbake.

Det heter negativer, og var helt vanlig da vi fremdeles brukte film i kameraene våre.

Men du skjønte kanskje aldri dette?

RickiBK
23.11.17 22:52
broren_til_noen: Det heter negativer, og var helt vanlig da vi fremdeles brukte film i kameraene våre. Men du skjønte kanskje aldri dette?

Det morsomme er at denne Wendelle Stevens snakker om delvis alminnelige bilder, men også slides. 

At skilt og landskap var "snudd om" (Noe jeg ofte opplevde da jeg ladet mine slides selv) samt at det var noen tilfeller av feiltagelse mellom "positiv" og "Negativ" film. Også en feil fotografen selv helst gjorde.

Han snakket også om dobbeleksponering som om det skulle være umulig for en "erfaren fotograf" å gjøre en slik feil. 

I bunn og grunn bare en halvtime med tullprat. 

trubamoll
23.11.17 22:55

At bildene bør vere ekte ja,, Hadde jeg ikke sett det jeg har sett så hadde nok jeg kanskje vert i tvil også,,?? Men nå ramler det inn så mange bevis,,,Alle har en mobil med kamera,,Skal kikke litt på linken du sendte,,Kan jo fortelle deg at jeg snakka med en annen kar jeg kjenner,,Han er også bussjåfør,,Dette var vel noen år seinere etter min opplevelse,,Han hadde på kveldstid sett 7 lysende objekter i omtrent samme høyde som min observasjon,,og han har det til og med på film,,

Dette var rett utenfor huset hans,,,Men Meier var nok tidlig ute med så mye omfattende materiale,,Det må finnes milliarder av observasjoner,,der ute,,??Sist jeg var på Kreta så la jeg også merke til ting på himmelen som man kan lure litt på,,,

Kommer sikkert noen kommentarer her nå fra figurene våre;))??

Den som leter den finner,,,,Bare prøv,,,,Rekker du ikke ut hånda så finner du ikke dopapiret hvis strømmen går,,,Helt flunka nytt dass ord,,Mvh Trm,,

(Innlegget ble redigert 23.11.17 22:55)

broren_til_noen
23.11.17 22:55
RickiBK: I bunn og grunn bare en halvtime med tullprat.

Du trampa uti med begge beina og faktisk SÅ en hel jutjubvidoj som sjarlatanen la fram??

Da regner jeg med at du har lært.

Det er slett ikke uvanlig at han legger ut videoer, med anbefaling om at vi må se dem, uten å ha sett dem sjøl.

Alt for saka, veit du!

broren_til_noen
23.11.17 22:57
trubamoll: Alle har en mobil med kamera

Du må huske på å sette i film i telefonen din da!

Det blir jo dårlig stelt med bevisene om du glemmer det.

Ellers slutter jeg aldri å forundre meg over tegnsettinga di og hvor du har lært den.

Gikk norsklæreren din på speed?

RickiBK
23.11.17 23:00
broren_til_noen: Du trampa uti med begge beina og faktisk SÅ en hel jutjubvidoj som sjarlatanen la fram?? Da regner jeg med at du har lært.

Er i bunn og grunn åpen for mangt, men også like nådeløs når jeg kan stemple det som bullshit. 

Liker i grunnen ikke å diskutere slikt jeg ikke i det minste har gitt en viss sjanse til å vise meg spor av sannhet i påstander jeg møter. 

Hva jeg lærer? 

Si det. 

Jeg har i det minste lært å ikke være alt for forutinntatt. 
Min skepsis til fantasifostre ligger der i bunnen, men som sagt: det skader aldri å lytte til en motpart før man hugger denne ned ;)

broren_til_noen
23.11.17 23:08
RickiBK: Er i bunn og grunn åpen for mangt, men også like nådeløs når jeg kan stemple det som bullshit.

Du får lete opp tråden "Fri energi" som jeg tror fremdeles ligger på førstesida på dette underforumet og lese gjennom.

Da skal du faen hakke meg få se på bullshit fra den samma gjøken!

Den er sabla lang, men hopp litt hit og dit og nyt det du vil få se.

sjarlenns
23.11.17 23:12
RickiBK: At skilt og landskap var "snudd om" (Noe jeg ofte opplevde da jeg ladet mine slides selv) samt at det var noen tilfeller av feiltagelse mellom "positiv" og "Negativ" film. Også en feil fotografen selv helst gjorde.

Hva i helv idioti er dette? Dette vet jeg mye om som utdannet fotograf. 

Det vi snakker om her er at emulsjonssiden (den matte siden) settes inn i kameraet slik at emulsjonssiden vender mot objektivet. Motsatt lar seg ikke gjøre. 

Når filmen kopieres i forstørreren, er ermulsjonssiden mot papiret. Da vil papirkopien bli rettvendt. Proffe laboratorier har jeg aldri opplevd har bommet på dette. 

Meier opplevde at filmer han fikk til bake var speilvendte i forhold til originalen. Når så disse speilvendte dublikatene ble sent til kopiering ble resultatet speilvendt, naturligvis. Skulle speilvende negativer blitt rettvendt under kopiering, måtte laboratoriet blitt informert om at negativet var speilvendt. 

(Innlegget ble redigert 23.11.17 23:16)

trubamoll
23.11.17 23:12

Det sier mere om deg,,Søstra til noen,,At du henger deg opp i små prikker fremfor å sette deg inn i innholdet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

;)))) MvhTrm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dette er vegen du må gå sånn at du kan forstååå,,

go tur,,;))

sjarlenns
23.11.17 23:14
RickiBK: Er i bunn og grunn åpen for mangt, men også like nådeløs når jeg kan stemple det som bullshit.

Dette er du ikke kvalifisert å sette noen stempler på. :-)

(Innlegget ble redigert 23.11.17 23:19)

broren_til_noen
23.11.17 23:16
sjarlenns: Dette er du ikke kvalifisert å sette neon stempler på.

Hvorfor i alle verdens dager skal han sette neonstempler på dette?

sjarlenns
23.11.17 23:19
trubamoll: Det sier mere om deg,,Søstra til noen,,At du henger deg opp i små prikker fremfor å sette deg inn i innholdet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ;)))) MvhTrm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dette er vegen du må gå sånn at du kan forstååå,, go tur,,;))

He, he "broren til ingen" heter han. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg