Kan noen gi meg erfaringer til Blow Out?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Åherreminhatt, nå kommer "Triplets", oppfølgeren til Twins, og de har bedervet liket med Eddie Murphy som nr3.....
dette må jo bare bli bra...
Det har jeg også lagt merke til. Har forresten fått tak i Le rayon vert også, og siden du har sett den, kan du kanskje skrive litt om hva du synes om den(?) :-)
Du skønte det tilslutt? Har du i det hele tatt sett den?
(Innlegget ble redigert 31.03.12 15:37)
Godt å se at det er andre enn meg som mener at Al Pacino sin rolle i The Godfather, pt II er blant tidenes beste.
2-3 ganger, hadde den på vhs i sin tid. det er minst 10 år siden sist jeg så den.
Ti år, ja. Tydelig at du ikke har mye å komme med, så jeg skal la være å spørre.
Nr. 41 er ganske gøy (selv om jeg ikke minnes regissørenes cameos som banebrytende, akkurat). :-)
Uber-makkverket Jack and Jill stakk av med det aller meste av Razzie-priser. Adam Sandler vant prisen for både verste mannlige, og verste kvinnelige hovedrolle. Jeg gratulerer!
Haha, serves him well.
Forventet egentlig at den nye "American Pie"-filmen skulle være ræva, men så ga Jon Selås den en 2'er. Sikkert knallbra.
(Innlegget ble redigert 04.04.12 18:28)
Når vi først snakker om han:
Selås ga Iron Sky terningkast 4, og sa fansen nok ville digge den, mens de som ikke liker denne typen tullefilm kommer til å hate den.
Her treffer han nok spikeren på hodet, for en gangs skyld.
Akkurat der skal Selås ha ros. Første, og sannsynligvis eneste gang.
Venter den snart på PB. Skriiik! Game of Thrones episode 2 er tilgjengelig!
Skammer meg nesten litt over å rose denne... denne... "anmelderen".
Elsket konseptet når jeg leste om det første gangen, men er mer skeptisk nå. Liker ikke at de har valgt "glad-thriller"-temaet.
Dropp alt som har med humor å gjøre, er mitt tips.
(Innlegget ble redigert 05.04.12 01:28)
Så episode 1, sesong 1 i går for å sjekke ut hva alt dette oppstyret dreiet seg om. Syntes det var veldig interessant (til tross for at jeg slet med konsentrasjonen grunnet en god del alkohol).
Kommer nok til å kjøpe sesong 1 på blu-ray når lønningen kommer! :)
(Innlegget ble redigert 05.04.12 01:30)
Tja, hvordan skal de få til en så absurd handling uten å spe i med litt humor? Blir det ikke litt for "far out"?
Er jo her humor er en fin løsning til å gjøre handlingen mer troverdig mot filmens egne univers.
Eller noe slikt, hehe.
Elsker kultfilmer hvor de driter i hvor "selgbar" filmen blir, og bare pøser på med sinnsyke plott. Skal se filmen, men frykter jeg blir veldig skuffet.
Er du en av de som også går rundt i gatene og pisker seg selv i denne høytiden?
Det gjorde jeg i fjor. Det ble litt for tamt, så jeg tror jeg tar et gjensyn med Jack and Jill i år.
Amour, The Angels' Share, Cosmopolis, Jagten, Lawless, Like Someone in Love, Moonrise Kingdom, On The Road ... Årets Cannes-program ser mildt sagt jævlig spennende ut.