Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

CASE39!!!

NYTT TEMA
Pernille94
Pernille94Innlegg: 1070
17.09.12 16:26

Hvis dere blir lett redd så ikke se CASE39!!! Den var kjempeskummel!!

Jeg og venninna mi så den igår!! Kosa oss med bamsemums og cola!! Herregud!! for en film!! Jeg ble så redd!! Men den var bra da!!

Først så var ho jenta i filmen sånn kjempesnill og alle syns synd på ho og etterpå ble ho en sånn djevelunge!! skal ikke si så mye da hvis dere skal se den!! Anbefales den filmen altså!!

kevindolan
kevindolanInnlegg: 1618
17.09.12 16:34

Ikke se Ladder 49, heller.

Pernille94
17.09.12 16:37
kevindolan: Ikke se Ladder 49, heller.

Hva den handle om da??

andwez
andwezInnlegg: 5323
17.09.12 16:44

Du kan også stå over Glorious 39.

Pernille94
17.09.12 16:57

Innlegget er STOPPA!! Treng ikke svare mer!! når dere ikke er saklig så treng dere ikke svare!!

madigan
madiganInnlegg: 7193
17.09.12 17:00
Pernille94: Men den var bra da!!

Synes det var en drittfilm,skal man ha skrekkfilm må man se skikkelige  skrekkfilmer for å bli skremt.

Ble du redd av ''case 39'' bør du holde deg unna ''Drag me to hell'' og ''final destination 5 og sånt:))

Fruktaah
FruktaahInnlegg: 3101
17.09.12 17:01
madigan: ''Drag me to hell'' og ''final destination 5 og sånt:))

zzzzzzz

madigan
17.09.12 17:02
Pernille94: Innlegget er STOPPA!! Treng ikke svare mer!! når dere ikke er saklig så treng dere ikke svare!!

Du kan ikke bare stoppe en tråd!

Når du åpner tråder vil de være aktive så lenge folk poster,deretter synker den,men den vil være der for alltid,det er bare å søke den opp i basen.

Pernille94
17.09.12 17:02
madigan: ''Drag me to hell''

Hva den handla om da??

Final Destination var bra!! men har bare sett 1 da!!!

Pernille94
17.09.12 17:03
madigan: Du kan ikke bare stoppe en tråd!

Stoppa for dem som bare mobbe!!! Du er grei da!!

madigan
17.09.12 17:05
Fruktaah: zzzzzzz

Ok,hva synes du er skrekk da?

Fruktaah
17.09.12 17:07
madigan: Ok,hva synes du er skrekk da?

skremmes ikke av skrekk. faen så dårlig. flirer seg nesten halvt ihjel

er storfan av psykologiske filmer.  foreksempel the human centipede og a serbian film er 2 filmer som setter spor

har mange flere på lager ;9

(Innlegget ble redigert 17.09.12 17:08)

madigan
17.09.12 17:08
Pernille94: Hva den handla om da?? Final Destination var bra!! men har bare sett 1 da!!!

Drag me to hell er jo en av ''Sam Raimi'' sine (han som står bak Evil Dead trilogien) om du ikke har sett disse,ikke se dem,om du ble skemt av case 39,kan du si ''hadet til nærvene'' dine om du ser disse.

Final Destination 5 er forhistorien til Final Destination 1,den er dritbra:))

madigan
17.09.12 17:11
Fruktaah: skremmes ikke av skrekk. faen så dårlig. flirer seg nesten halvt ihjel er storfan av psykologiske filmer. foreksempel the human centipede og a serbian film er 2 filmer som setter spor har mange flere på lager ;9

Ah-litt crazy gore,de blir litt i meste laget for min del,ler du av skrekkfilmer har du faktisk forstått poenget med de,mange av de er ment som sort humor:))

Fruktaah
17.09.12 17:14
madigan: Ah-litt crazy gore,de blir litt i meste laget for min del,ler du av skrekkfilmer har du faktisk forstått poenget med de,mange av de er ment som sort humor:))

fyfaen the human centipede1 var så sinnsyk at jeg grudde meg til 2ern. måtte jo selvsagt se den og angrer egentlig og 3ern kommer neste år. og den må jo også sees :D

hehe ja jeg har vel det.

storfan av saw. spesielt 1ern. ser også på disse filmene som psykologiske

(Innlegget ble redigert 17.09.12 17:14)

madigan
17.09.12 17:21
Fruktaah: hehe ja jeg har vel det. storfan av saw. spesielt 1ern. ser også på disse filmene som psykologiske

Jepp,nå liker ikke jeg disse ''Saw'' filmene,har dog sett et par uten å dømme de,men ikke akkurat min gate,''A Serbian Movie'' eller The Human Centipede'' kan også bli igjen i butikken for min del,sammen med ''Hostel'' og liknende.

Har mere sans for ''Brian Yuzna'' og Sam Raimi'' og og noen av ''Tarrantino'' Pulp Fiction og Kil Bill'' synes jeg gikk an:))

Fruktaah
17.09.12 17:24
madigan: Jepp,nå liker ikke jeg disse ''Saw'' filmene,har dog sett et par uten å dømme de,men ikke akkurat min gate,''A Serbian Movie'' eller The Human Centipede'' kan også bli igjen i butikken for min del,sammen med ''Hostel'' og liknende. Har mere sans for ''Brian Yuzna'' og Sam Raimi'' og og noen av ''Tarrantino'' Pulp Fiction og Kil Bill'' synes jeg gikk an:))

et par? du må jo se alle for å få med deg poenget :p

hostel er kjedeliig...

PP har jeg sett 72 ganger. men den ligger jo i en annen gate..

da vil jeg tilføye requiem for a dream og første trainspotting også

madigan
17.09.12 17:31
Fruktaah: et par? du må jo se alle for å få med deg poenget :p

Mulig det,men jeg liker ikke selvet ''konseptet'' de er bygget på,jeg synes rett og slett de er for utspekulerte,men det er min mening,uten å dømme de,men jeg har ikke lyst å se alle:))

Fruktaah
17.09.12 17:33
madigan: Mulig det,men jeg liker ikke selvet ''konseptet'' de er bygget på,jeg synes rett og slett de er for utspekulerte,men det er min mening,uten å dømme de,men jeg har ikke lyst å se alle:))

1ern var jo konge når den kom ut. noe nytt lissom.

så er de ikke urealistiske. er nok en jævel der ute i verden som kommer til å utføre noe lignende :D

madigan
17.09.12 17:35
Fruktaah: så er de ikke urealistiske. er nok en jævel der ute i verden som kommer til å utføre noe lignende :D

Ja,og her har de også oppskriften--hehe-- en annen ting disse filmene mangler er humor,(jeg elsker sort humor) men disse blir i meste laget for meg:))

Fruktaah
17.09.12 17:37
madigan: Ja,og her har de også oppskriften--hehe-- en annen ting disse filmene mangler er humor,(jeg elsker sort humor) men disse blir i meste laget for meg:))

skal ikke være humør i psykologiske filmer ;) det er fyfy

madigan
17.09.12 17:38
Fruktaah: skal ikke være humør i psykologiske filmer ;) det er fyfy

Ok. Derfor står jeg over disse:))

Fruktaah
17.09.12 17:39
madigan: Ok. Derfor står jeg over disse:))

pøssy:)

madigan
17.09.12 17:40
Fruktaah: pøssy:)

Jepps,nå elsker jeg ''pøssy'' også da--hihi:))

(Innlegget ble redigert 17.09.12 17:41)

Fruktaah
17.09.12 17:45
madigan: Jepps,nå elsker jeg ''pøssy'' også da--hihi:))

sikkert ikke så dumt det ;9

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 39087
17.09.12 21:08
Pernille94: Innlegget er STOPPA!! Treng ikke svare mer!! når dere ikke er saklig så treng dere ikke svare!!

Hallo der. 

Hvordan går det med gjennåpning av bloggen din? Håper du åpner den snart igjen. 
Ellers så bør du sjekke A Serbian Film- av en eller annen grunn tror jeg du kommer til å like denne.  

madigan
17.09.12 21:24
Fruktaah: denne lo jeg så syykt av at tårene trilla

Dette er en skrekkfim som jeg hadde stooor respekt for da jeg var ung,vi feika på alderen på kino (jeg var bare 16 år,den hadde 18 årsgrense den gangen den kom ut) og tisset nesten i buksa,den var grym for å bruke det utrykket. Linda Blair (hun som har hovedrollen)  gjorde en kjempe jobb på det settet,hun var bare 11 år da hun spilte in denne filmen.

Det finnes mange versjoner av denne filmen,men helt uklippet er ingen av de.

De såkalte restaurerte  extended DVD/BD versjonene mangler begge flere minutterhva Linda Blair gjennomgikk under innspillingen.

Da den gikk på kino første gangen i Norge gikk den helt uklippet,og jeg husker de scenene som mangler i dag.

Jeg vet ikke hvoirfor de har tatt vekk disse scenene,men  dagens versjoner av ''The Exorcist'' er ikke den samme som originalen,den er faktisk mye dårligere uten disse.

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 29034
17.09.12 21:55
Fruktaah: fyfaen the human centipede1 var så sinnsyk at jeg grudde meg til 2ern. måtte jo selvsagt se den og angrer egentlig og 3ern kommer neste år. og den må jo også sees :D

De burde holdt det til 2, mest pga dobbelt betydning i tittelen.

Ripper1888
Ripper1888Innlegg: 1297
18.09.12 01:25
madigan: Drag me to hell er jo en av ''Sam Raimi'' sine (han som står bak Evil Dead trilogien) om du ikke har sett disse,ikke se dem,om du ble skemt av case 39,kan du si ''hadet til nærvene'' dine om du ser disse

Evil Dead III var IKKE mye å bli skremt av . Ikke de to første heller , men de er bedre !

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg