Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Film om et EU som har murt seg inne?

NYTT TEMA
Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 21860
05.09.15 15:49

Hei for en god del år siden så jeg en film, som handlet om et EU som bokstavlig talt hadde murt seg inne, og på den måten nektet folk fra andre steder i å komme inn.

Noen som husker/kjenner til denne filmen og vet hva den heter?

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7042
06.09.15 20:30
Kjetil_e: Hei for en god del år siden så jeg en film, som handlet om et EU som bokstavlig talt hadde murt seg inne, og på den måten nektet folk fra andre steder i å komme inn.

På film går alt an..ukjent for meg iallefall, noen flere opplysninger?

Kjetil_e
06.09.15 21:13
LANGEMANN-1968: På film går alt an..ukjent for meg iallefall, noen flere opplysninger?

Nei altså det jeg husker er at hele EU/Vest Europa har murt seg helt inne, slik at ingen for slippe inn. Nesten et omvendt jernteppe for å si det slik. Og det var en spenningsfilm, uten at jeg kan sette fingern på noen handling utover at det at grensene er stengt.

LANGEMANN-1968
LANGEMANN-1968Innlegg: 7042
07.09.15 18:52

Jeg så Skottland bli murt inne i filmen doomsday, men det blir litt smått i forhold til hele EU..

Kjetil_e
07.09.15 19:45
LANGEMANN-1968: Jeg så Skottland bli murt inne i filmen doomsday, men det blir litt smått i forhold til hele EU..

Ja nei, det handler om at man stenger Europa helt for folk utenfra.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg