Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Domino (Brian De Palma)

NYTT TEMA
swordfish
swordfishInnlegg: 4145
30.07.17 23:48

Yes! Den gamle mesteren er tilbake. Han spiller inn Domino i Europa nå. De har flmet i Amsterdam, Antwerpen, København og Almeira i Spania tror jeg. Manuset er fra norske Petter Skavlan. Nikolaj Coster-Waldau, Carice van Houten og Guy Pearce er visstnok med.

Det er en action thriller der de jakter på IS Operatører i Europa ettersom jeg har forstått. Tenk at vi får en ny De Palma flim. Dette var svært gode nyheter for meg.

swordfish
10.08.17 14:43

Det er verdt å merke seg at De Palma blir 77 år snart, så vi er heldige som får en film til fra den kanten. De spiller inn Domino i København nå, og de som var på flyplassen fikk med seg en scene som ble spilt inn der tidlligere i uken.

The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2310
11.08.17 11:34

De Palma er bra...skal jeg prøve meg på en topp 5 av han...så tja

1.Scarface

2.The Untouchables

3.Body Double

4.Dressed To Kill

5.Carrie

Kwame

The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2310
11.08.17 11:35

Mulig Sissy Spacek og Carrie burde være høyere opp,er intense scener i den filmen,kombinert med musikk,og kanskje Casualties Of War burde vært med her

Kwame

swordfish
14.08.17 11:16

Ja det er vanskelig å begrense seg til 5 filmer når det gjelder De Palma. Jeg hadde de samme 5 som deg men i en litt annen rekkefølgle. Så kom jeg på at jeg hadde glemt Carlito's Way og måtte få den inn på lista. Mine 5 blir

1 The Untouchables

2 Carrie

3 Dressed To Kill

4 Scarface

5 Carlito's Way

Men det er jo for ille og ikke ha filmer som Blow Out og Body Double med. Jeg liker også godt Obsession og faktisk de nyere Femme Fatale og Passion. Min største De Palma Skuffelse er The Black Dahlia. Jeg hadde håpet på en "ny" The Untouchables men det var det ikke. Jeg har forresten ikke sett Redacted, det må jeg gjøre noe med.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg