Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Stranger (Koreansk krim på Netflix)

NYTT TEMA
MadBum
MadBumInnlegg: 5608
07.09.17 23:19

Bimilui Soop som orginaltittelen er

16 episoders klassekrim. Noe av det beste jeg har sett.

Helt der oppe med The Wire for min del.

Vi blir tatt med helt til topps i Sør Koreansk påtalemyndighet der et drap setter det hele i sving. Fantastiske skuespillerprestasjoner, en herlig historie og nydelig musikk. 

Anbefales sterkt!

Elguaje
ElguajeInnlegg: 15111
07.09.17 23:48

Takker. 

Går inn på min eviglange watchlist.

Elguaje
11.09.17 15:27

Ser nå at denne skulle vært på tv-serier og ikke film. 

Har sett fire episoder til nå og det er ganske så bra. Sliter fortsatt med å sette riktig navn på alle ansiktene da det er mange karakterer i spill, så det er litt irriterende. 

For en gangs skyld synes jeg det er bra at de tar oss seere for å være "dummere" enn det man egentlig er ved å fortelle absolutt alt som skjer hele tiden. Lite "show, don´t tell", men i denne serien er det fort gjort å falle av. (Ukjent språk, mange karakterer etc)

gurglebassen
gurglebassenInnlegg: 821
11.09.17 15:29
Elguaje: Sliter fortsatt med å sette riktig navn på alle ansiktene

Dette er vel en smule rasistisk?

Elguaje
11.09.17 15:35
gurglebassen: Dette er vel en smule rasistisk?

Ikke fra min side, men når man kun tar den delen av setningen så ser det ikke helt heldig ut nei. 

(Innlegget ble redigert 11.09.17 15:36)

gurglebassen
gurglebassenInnlegg: 821
11.09.17 15:39
Elguaje: Ikke fra min side, men når man kun tar den delen av setningen så ser det ikke helt heldig ut nei.

Bare tulla, jeg bor i Korea og har samme problemet selv. Her om dagen var jeg overbevist om at jeg så en fyr jeg har jobba med i snart 2 år på butikken. Var ikke han.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg