Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Alita: Battle Angel

NYTT TEMA
Cabal
CabalInnlegg: 12375
10.12.17 12:04

Av en eller annen grunn trodde jeg at dette skulle være den neste filmen Cameron regisserte, men ser nå at Rodriguez skal det. Og at den kommer til neste år. Og at det er en trailer der. Har helt gått glipp av dette. Ser forsåvidt ganske kult ut. Men synes Cameron må regissere flere filmer og ikke bare skrive :)

http://www.imdb.com/title/tt0437086/

Hitherto
HithertoInnlegg: 962
10.12.17 22:22
Cabal: synes Cameron må regissere flere filmer og ikke bare skrive :)

Synes jeg også, men nå er vel mannen okkupert med Avatar filmene fram til år 2085.

Jeg visste ikke engang de hadde kommet såpass langt med denne filmen. Forventningene mine er rimelig enorme. Mangaen er en av mine 2-3 største favoritter, og ut ifra traileren ser det ut til at man kommer til å holde seg ganske nært opp til originalmaterialet hvilket er bra.

Volden i mangaen er rimelig ekstrem til tider, så det spørs hvor langt man er villig til å gå, men Rodriguez har i det minste erfaring med denslags fra tidligere.

Cabal
CabalInnlegg: 12375
13.12.17 21:26
Hitherto: Forventningene mine er rimelig enorme. Mangaen er en av mine 2-3 største favoritter, og ut ifra traileren ser det ut til at man kommer til å holde seg ganske nært opp til originalmaterialet hvilket er bra.

Visste ikke at det var basert på en manga-greie. Traileren ser jo fin ut, og likte jo Rodriguez' jobb i Sin City (men ellers har han vel ikke noen stor stjerne hos meg)

Ser at Cameron fikk endret tittelen slik at det passer til hans T&A-fetisj :)

Lew_Ashby
Lew_AshbyInnlegg: 2541
15.12.17 10:04

Så traileren før SW i går, og det er en av de bedre trailerne jeg har sett på en stund. Den var aldeles nydelig.

Hitherto
HithertoInnlegg: 962
15.12.17 13:20
Cabal: Visste ikke at det var basert på en manga-greie.

Det er en rimelig episk saga som startet i 1990 og har fått to oppfølger-serier. Ut ifra traileren synes det tydelig at man kun forholder seg til originalen, presis hva Cameron hadde i tankene.

Lew_Ashby
Lew_AshbyInnlegg: 2541
19.12.17 12:19
Hitherto: Volden i mangaen er rimelig ekstrem til tider, så det spørs hvor langt man er villig til å gå, men Rodriguez har i det minste erfaring med denslags fra tidligere.

Leste et sted at Cameron og co går for PG13-rating, men at de håper å få gjennom en del mer voksne scener pga det går verst ut over cyborger. Selv håper jeg på en hard R, men det er jo et stort problem å ekskludere en haug med potensielle, yngre kinogjengere når budsjettet er på $200 000 000+.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg