Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Ja, imponerende å ikke vite hva Gløshaugen er etter et halvt år :-) Ganske så stort område, gikk meg vill der opptil flere ganger når jeg var på vei hjem i starten. Nå bor jeg et helt annet sted, så slipper det problemet.
Montana har jeg ikke fått vært på enda, har ikke helt skjønt hvor det er. Men var jo på Dipset på Samfundet. Klar for å sjekke det ut. Mulig det er Ramp jeg snakker om, har hørt rykter om at andre etasje er forbeholdt lite gjestfrie stamkunder og sett narkomane sitte på trappa. Har sett at Ramp er omtalt i Dagbladet Fredag på lista der, så ville overraske meg litt, men har jo som sagt aldri vært der.
Selv er jeg ung og uskyldig, 16/m/Hamar her. Ung rapentusiast med store ambisjoner og 1 år på vgs bak seg, studiespesialisering. Driver på andreåret nå, samfunnslinja. Jeg kjenner ingen (!) med en reell interesse i hiphop IRL, og det er litt skuffende. Kjenner masse indiekids, masse mainstreamkids og et par Lil Wayne-folk, men ingen som har hørt om Illmatic for å ta et opplagt eksempel.
Jobben min er blant de mest gangsta-aktige jobbene man finner - jeg skurer gulv. Eller, jeg er renholdsansvarlig, som inkluderer innkjøp osv, fullt hygieneansvar på jobben, men men.
...har vel sikkert sagt noe om dette før, men iallefall; 33 år gammel, med 6 år på Blindern benytter jeg nå utdannelsen til sitt ytterste potensiale i baderomsbransjen..hahaha. Bor i Oslo...
Hørte just den Kanye sangen, og for noe makkverk.... Det verste blir vel at folk kommer til å hyle ut etter den bare fordi den er "nyskapende" og "kreativ" , get the fuck outa here.
21/m/krsand, studerer på UIA.
var i trondheim i fjor på dragvollen, forskjellen med gløshaugen og dragvollen er at damene på gløs har briller og har datahud mens dragvoll babesa går i miniskjørt.
Tooth skrev: "...har vel sikkert sagt noe om dette før, men iallefall; 33 år gammel, med 6 år på Blindern benytter jeg nå utdannelsen til sitt ytterste potensiale i baderomsbransjen..hahaha. Bor i Oslo..."
Blitt 33 nå, ja, old timer. Var litt spent på det der :-)
mArbledud skrev: "Hørte just den Kanye sangen, og for noe makkverk.... Det verste blir vel at folk kommer til å hyle ut etter den bare fordi den er "nyskapende" og "kreativ" , get the fuck outa here."
Haha, "noen" har nok allerede gjort akkurat det, gitt ;-)
"var i trondheim i fjor på dragvollen, forskjellen med gløshaugen og dragvollen er at damene på gløs har briller og har datahud mens dragvoll babesa går i miniskjørt."
...jada - "time waits for no one" som Rolling Stones så glimrende sa det - jeg og Crayz er vel blant den eldre garden her...Trondheim er en fin by by the way - har vært der flere ganger, blant annet en funny helgetur betalt av siviltjenesten en gang i 96-97...Overnatta hos noen rå pønkere på Svartlamoen og fikk den lure ideen om å droppe sovekupè hjem til Oslo og istede bruke kronene i mellomlegget på øl på en av Trondheims vannhull...fyllesoving Tronheim-Oslo natt til mandag anbefales herved ikke...hahahaha..host*--
"No I.D. took time to chime in about Common (Sense’s )Demo Tape, and also mention that he and Kanye West will be producing Common’s album coming in 2009. Although Universal Mind Control hasn’t even dropped yet, this adds much anticipation to Common’s future project as G.O.O.D. Music will be in full effect again. Kanye West & No I.D. were recently working on Jay-Z’s next and last Def Jam release, Blueprint 3,"
...alltid trivlig å høre Common from the good ol`days...Synes vel egentlig at Common/Kanye coboen er blitt gjort til sitt fulle nå, men hyggelig hvis No I.D får med noen beats..
satt just med min beste venn google og snakka litt, så fikk jeg øye på Milky fra You, me and Irene, men det var ikke han... det var Brother Ali, har alltid likt denne karen, men aldri forestilt meg at han var albino. Stemmen hans hører ut som en afroamerikaner, fett at Ali bryter stereotypene og er helt gal på miccen, restecp!
...fint lite hiphop, men bra humor og mye sannhet; vet ikke hvor godt kjent dere er med Bill Hicks, men oppdaget at mye av hans klassiske materiale lå på YouTuben(selvfølgelig)...en av mine store favoritter innen humor. Hvis han skulle være ukjent for noen kan "It`s Only A Ride"-documentaren på 4 deler være en grei start..(kan poste en link seinere)
Bill Hicks var en av de beste uten tvil. Sjekk ut Mitch Hedberg også, en annen briljant komiker som døde av dop. Mange morsomme klipp på youtube selvfølgelig, han hadde en helt unik stil å fremføre ting på som gjør at alt han sa ble morsomt.
"I used to do drugs. I still do, but I used to too"
Universal Mind Control Track List 01. Universal Mind Control 02. Punch Drunk Love (Feat. Kanye West) 03. Make My Day (Feat. Cee-Lo Green) 04. Sex 4 Sugar 05. Announcement (Feat. Pharrell Williams) 06. Gladiator 07. Changes 08. Inhale 09. What a World 10. Everywhere
Mat har alltid vørt en viktig del av hip-hop-kulturen. Både som metafor og ellers. Fat Joe sier jo at hans hobby ved siden av musikken er mat.
Sitter her og spiser pasta, sammen med min egengjorte blanding av tunfisk og pesto, med hvitløk, jalapenis og chili, samt utvalgt krydder. Anbefales til alle!
Hva er din favorittmat? Har du en spesiell, kulinarisk oppdagelse som selv en kjernefamiliefar på femtitallet kan lage?
...vet ikke hvor mange her som har fått med seg denne ganske ferske 2 timer og 3 minutter lange filmen som setter de små grå i bevegelse. Zeitgeist Addendum (ikke samme som Zeitgeist) - bør sees. Bør sees. God helg - nå stikker jeg snart og hører på Dj Premier på Blå.
Legg merke til at Mos Def konsekvent blir referert til ved etternavnet "Def".
Som om ikke den fotografen helt sikkert fortjente det. Og som om dette hadde blitt en samme vinklet sak om en ikke-rappende kjendis hadde gjort det samme.
Jeg sitter med en følelse av at "Idlewild Blue (Don't Chu Worry 'Bout Me)" av André 3000 på "Idlewild" er et svar til alle som mener/mente at han bør holde seg til rapping.