Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Verdt det!
Når kommer den?
Hehe...vel jeg skrev noen avsnitt i et notepad-dokument den kvelden, men har ikke skrevet noe mer siden. Tipper jeg skriver ferdig i kveld eller noe sånnt, så da legger jeg den nok snart ut.
Om å gjøre å bygge opp forventninger til en forumtråd...haha..
Venter i spenning.
Jeg sitter her i kvelden og koser meg med "ATLiens", og ikke helt utilfeldig slo det meg at det hadde vært grisefett å kjøpt denne T-skjorta:
http://familyxaffair.bigcartel.com/product/rocksmith-atliens-tee
Så faktisk en fella med Southernplayalisticadillacmuzik-tee på Dræggiz her om dagen.
Kul nok skjorte, men de har jo puttet inn en & for mye...
Ja, dessverre. Og for oss estetikere er jo ikke det helt bra...
Ehh, hele gimmicken til Rock Smith er å ha & bak hver linje, så i den sammenhengen er det ikke en & for mye… (må forsvare skjorta når jeg har betalt for den).
Noen andre kule t-skjorter fra samme merke.
http://www.mooseshirts.com/rocksmith-i-used-to-love-her-t-shirt-c-379-p-3-pr-4197.html
http://www.fatseagull.com/2008/03/02/undrcrwn-x-rocksmith-keep-bouncin-t-shirt/
har lyst på begge.
Jeg har endelig tatt meg tid til å sjekke ut The Evil Jeanius med Jean Grae & Blue Sky Black Death.
BSBD får Jean Grae til å høres mye proffere ut. Jeg tror BSBD har samarbeidet med Jus Allah, og tenkte derfor at de ikke var noe kule, men de er vel like desperate som Jus Allah.... Noen av låtene på dette albumet, feks "Threats" er så sykt bra at man muligens kunne byttet ut Jean Grae med Jus Allah og likevel hatt en bra låt.
Jeg har ridd (surfa?) på en JG bølge de siste ukene, og anbefaler dere å gjøre det samme :)
Hah, den Tribe-skjorta var rykende het. Men tror ikke jeg hadde hatt guts til å gå med den, krever litt av det øvrige antrekket (here we go, moteforumet 1nce Again (noen som tar dobbelt-lol'en?))
Har for mange T's uansett, men på den annen side kan man aldri få nok.
Noen som har tips til amerikanske nettsider som selger denne typen kule tees?
Cormega - Born & Raised banner
Se på den lineupen. SE PÅ DEN! Har ikke mulighet for å bli noe annet enn gull.
(Innlegget ble redigert 24.09.09 21:34)
Skuffende album med bare en bra sang "Paragraphs Of Love".
Ok, trodde det bra siden jeg tilfeldigvis hørte "Paragraphs of love" :-)
Hvorfor kanke alle sangene hans være som første vers i "I Can't Go To Sleep"......
Det verset er SYKT.
Faen, så dårlig Forever-sangen til Drake, Kanye, Wayne og Em er.. Virker som om Em gjør veldedighet ved å bli med. Og hva er det med refrenget da?? At dette er STOR hiphop, er helt banalt. Tyggegummibeat. Just needed to get it off my chest like breast reduction.
(Innlegget ble redigert 01.10.09 03:44)
Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg The Evil Jeanius, BSBD & Jean Grae, noen som vet om det stemmer at de ikke får en krone for albumet og at de åpnet en konto hvor folk kunne donere penger til'rem. Hm
Når kommer Strange Journey Vol. 2?? Kan ikke vente til det kommer ut!
20 okt. Samme dag som Royce slipper Street Hop.
The Abstract Poet, prominent like Shakespeare! ...or Edgar Allan Poe.
(Innlegget ble redigert 07.10.09 23:40)
stemmer eyedeaa, albumet ble gitt ut uten JG og BSBD's godkjennelse. de får ingenting av album inntektene. Triste greier.
uansett, plata va def en av mine høydepunkt i fjor. produksjonen gir en ny dimensjon til tekstene til JG. Låta strikes va kanskje min favoritt låt i 2008. storytelling på høyt nivå.
Gleder meg VILLT! Det kommer info denne uka om når man kan pre-ordre + at det kommer en ny låt!!! Gleder meg som faen... Tror for øvrig release er 3. november?