Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

Tilfeldige Tanker pt. fordi det trengs

[ Trådet ] NYTT TEMA
CrazyNoise
CrazyNoise
27.01.10 09:59
dufsn: Prøver du å påstå noe annet, kanskje? Beatman Borger Langmoen the wicked pimp utga sin første raplåt allerede i 1921, og Alf "BIG DOGG" Prøysen var jo svært eksperimenterende med sjangrene, til tider

Da MC Shan fortalte oss i 86/87 om at "they used to do it out in the park", så snakket han om Husebyparken, selvfølgelig. For en tosk jeg var som ikke skjønte det før nå.

HIDDINKforPRESIDENT
HIDDINKforPRESIDENT
27.01.10 14:55

Haha, disse var ikke så fryktelig gamle! Men jeg syntes dette var ganske tøft, godt hjulpet av et godt band(sjekk ut!!). I tillegg er det ekte det de rapper om.

(Innlegget ble redigert 27.01.10 14:58)

Noob_Saibot
Noob_Saibot
29.01.10 20:05

Hva sier dere, gutter? Vært bortpå no' hoes i det siste?

Noob_Saibot
Noob_Saibot
31.01.10 03:08

Shit, det har gått for langt når et album kun er å få tak i på iTunes... Da er man jo dømt til å måtte laste ned.

Redd CD-formatet!

LaCangura
LaCangura
01.02.10 17:33
Noob_Saibot: Shit, det har gått for langt når et album kun er å få tak i på iTunes... Da er man jo dømt til å måtte laste ned. Redd CD-formatet!

Noe dritt. Jeg laster ned en del musikk og hvis jeg liker albumet, så kjøper jeg det. Så slipper jeg å ende opp med album jeg ikke liker. Har oppdaget mange artister ved å først nedlaste for å sjekke dem ut. Når jeg kjøper et album så får jeg jo plata og covret, og albumet kan plasseres fint inni samlingen min. Jeg må ha noe konkret å ha i hånda og kjøper ikke bare en mulighet til å laste ned lovelig.

Er jeg gammeldags eller?

Swingpjatt
Swingpjatt
01.02.10 18:17
Noob_Saibot: Redd CD-formatet!

Tror dette er veien:

Hadde nesten kjøpt cden selv om jeg ikke likte artistene.

United_boy
United_boy
01.02.10 18:18
LaCangura: Noe dritt. Jeg laster ned en del musikk og hvis jeg liker albumet, så kjøper jeg det. Så slipper jeg å ende opp med album jeg ikke liker. Har oppdaget mange artister ved å først nedlaste for å sjekke dem ut. Når jeg kjøper et album så får jeg jo plata og covret, og albumet kan plasseres fint inni samlingen min. Jeg må ha noe konkret å ha i hånda og kjøper ikke bare en mulighet til å laste ned lovelig. Er jeg gammeldags eller?

Jeg vet ikke, men jeg har det på akkurat samme måte.

LaCangura
LaCangura
01.02.10 19:44
Swingpjatt: Tror dette er veien:

Haha why am I not surprised.

gooodBye
gooodBye
06.02.10 00:41

Jeg har funnet Swingpjatt på youtube!

ackryte
ackryte
06.02.10 02:24
gooodBye: Jeg har funnet Swingpjatt på youtube!

Slående likhet i hvert fall.

Swingpjatt
Swingpjatt
06.02.10 10:06

Som å se i et speil!

CrazyNoise
CrazyNoise
09.02.10 19:56

Slo meg da jeg hørte Dre Day på petre i dag at hele settingen med den låta er egentlig ganske snål. Det er jo en disselåt mot både eazy-e og Luke (2 live crew), det er jo godt kjent. Men har dere tenkt på at dette er en låt hvor en som bruker ghostwriter (OK, se bort fra snoop) slenger dritt til to andre som også brukte ghostwritere?

LoveJones
LoveJones
11.02.10 17:59

Hehe, morsomt poeng :-)

Mine fem øre denne gang blir at jeg hører på Enta Da Stage, og forbløffes over hvor tidløs, gruvi og helstøpt fakkings rå den skiva er. Og med basslinjer som ville stimulert selv Afrodites vagina.

young_gunna
young_gunna
11.02.10 22:36

word up den skiva er classic! buckshot var sulten som faen

RapName
RapName
12.02.10 19:13
Noob_Saibot: Etter langt og lenge hørte jeg nettopp gjennom "Curtis" av 50 Cent for første gang... Og jeg koset meg! Jeg hadde egentlig mistet noe av interessen for ham, men dette var oppløftende greier. Det skal bli spennende å sjekke ut "Before I Self Destruct" når det kommer for å se om han for alvor er back on track. Kan vi håpe at han kommer tilbake på "Get Rich Or Die Tryin'"-nivå?

Har du hørt igjennom BISD enda? Og hvordan var albummet i tilfelle?

Noob_Saibot
Noob_Saibot
13.02.10 13:07
RapName: Har du hørt igjennom BISD enda? Og hvordan var albummet i tilfelle?

Oppblussingen av interessen forsvant like fort som den kom. Har rett og slett ikke tenkt på å sjekke ut "Before I Self Destruct" ennå. Kjøper det sikkert når det blir lagt ut på amazon til ett pund eller to.

Swingpjatt
Swingpjatt
14.02.10 00:47

Firecracka
rap with a short fuse
backsmack a rapper for rappin with autotune
...Fuckin rappin computer thug
Stick the hard drive up ya ass, computer love

P!

(Innlegget ble redigert 14.02.10 00:50)

RapName
RapName
15.02.10 12:38
Noob_Saibot: Oppblussingen av interessen forsvant like fort som den kom. Har rett og slett ikke tenkt på å sjekke ut "Before I Self Destruct" ennå. Kjøper det sikkert når det blir lagt ut på amazon til ett pund eller to.

Forstålig. Har selv ikke hørt mer enn et par låter, men de blir vel hørt en gang.

gooodBye
gooodBye
15.02.10 15:06

Begynte å se The Boondocks for ikke lenge siden. Genial serie! Går ut i fra at mange her inne har sett den, og for de som ikke har sett den, anbefaler jeg den på det sterkeste!

Lurte bare på om det finnes en lengre versjon av åpningssangen? Og hva er den offisielle tittelen på sangen? På wiki står det at den heter "Judo Flip" av Asheru.

Swingpjatt
Swingpjatt
04.03.10 23:18

On March 7 Adult Swim premieres a special that revisits the madness of Freaknik, and the cast alone makes it worth checking out. Freaknik: The Musical stars T-Pain and features the voices of Lil Wayne, George Clinton, Snoop Dogg, Kelis, Big Boi, Cee-Lo, Charlie Murphy, Rick Ross ... the list goes on. (A bunch of them are interviewed in this promo.) Andy Samberg and Bill Hader from Saturday Night Live show up, too.

The premise involves kids who "resurrect the spirit of Freaknik, who appears in the form of a party ghost voiced by T-Pain." Chaos and excitement ensues.

"I was at the first Freaknik back when it first started in the early '90s, when it was poppin'," says Snoop Dogg. "I was a young rapper, selling CDs and tapes and posters."

Here's a preview of what to expect. The special airs at 11:30 p.m. ET.

RapName
RapName
04.03.10 23:58

HUff^^

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg