Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
To nye album å se fram til. Scarface skal vist droppe albumet "Emeritus" 30 september. Det andre albumet er Jake One sitt "White Van Music" som skal komme 7 Oktober, hvor tracklisten ser veldig spennende ut.
Jake One - White Van Music 01. I’m Coming f. Black Milk & Nottz 02. Gangsta Boy f. MOP 03. The Truth f. Freeway & Brother Ali 04. Turn it Down 05. God Like f. D Black 06. Bless the Child f. Little Brother 07. Oh Really f. POS & Slug 08. Hi 09. Trap Door f. MF Doom 10. Dead Wrong f. Young Buck 11. Kissin the Curb f. Bishop & Busta 12. How We Ride f. Freeway 13. White Van f. Alchemist, Evidence & Prodigy 14. Big Homie Style f. J Pinder, GMK & Spaceman 15. Scared f. Blueprint 16. Great Sound 17. Get Er Done f. MF Doom 18. Feeling My Shit f. Casual 19. Soil Raps f. Keak da Sneak 20. Glow f. Elzhi & Royce da 5′9 21. RIP 22. Home f. Vitamin D, C Note, Maneak B and Ish
Swingpjatt skrev: 03. The Truth f. Freeway & Brother Ali
Denne var i hvert fall r-å. 30 september ser VELDIG lovende ut nå:
Heltah Skeltah - D.I.R.T. Madlib - WLIB AM: King of the Wigflip on BBE Termanology - Politics As Usual Jake One - White Van Music Scarface - Emeritus Blue Sky, Black Death & Jean Grae - The Evil Jeanius
Fytti helvete så bra "D'Evils" av Jay-Z er. For et par uker siden hørte jeg gjennom "Reasonable Doubt" for aller første gang, og siden har jeg overspilt "D'Evils". Winampen min kollapser snart. Herregud så effektivt Prodigy- og spesielt Snoop-samplet er.
..høres helt klart bra ut - The Dude passer fett på den typen beats.. (helt mongo med de "forklarende" avbruddene..."nå ser du at han hører på låta lizzzzom"..hahaha)
Jeg har kun Danger Doom-albumet å bedømme ut fra, men drister meg likevel til å spørre: Finnes det en mer underholdende MC å høre på? Herregud så mye crazy ass shit han sier. Gleder meg som en knøttliten unge til å sjekke ut MF Doom-albumene.
Hehe, det er få som spytter mer "crazy ass shit" enn han.(Kool Keith er kanskje en av de?...) Vet ikke om du har fått det med deg eller ikke, men Doom går under mange navn, og du burde absolutt sjekke ut Viktor Vaughn-, King Geedorah-(shit, det er lenge siden jeg har hørt på dette albumet, tror jeg setter det på nå) og MadVillain-albumene, i tillegg til de to "MF Doom"-albumene han har. Og kanskje seinere de to albumene til gruppa han var medlem av på 90-tallet, KMD. Du har mye å se fram til.
(PS: Styr unna "Venomous Villain", det er ikke så bra.)
http://www.myspace.com/persianyc Persia fra White Rapper Show har noen fine sanger. Den første "Get It Right" er ok, og den siste "Without You" er mer enn ok den er bra. Det er de to eneste som ikke kan lastes ned.
Så ikke finalen men om JB hadde vunnet så hadde jeg kastet opp (http://www.myspace.com/persianyc her har han til og med lagt inn at han er en entity oook, og se på bilde!)
Se på det ansiktet der, man kan se at han rett og slett ikke vet hva han gjør eller hva 1+2 er. jb: "la oss gjenopplive ghetton" brand nubian "hvofor det?" jb: "koko"
hehe, John Brown ja, ville at han skulle vinne over shamrock i The white rapper show, men de likte vist sørstatsmusikk best blant countryfanatistene.
-
Lurer på om jeg kommer til å like LL Cool J's nye album, han sa han skulle "bring it back" til gamle dagene, han hadde til og med Chuck D med på en sang, Restecpa!