Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

AVANSERT SØK

Lukk

Tilfeldige Tanker pt. fordi det trengs

[ Trådet ] NYTT TEMA
gooodBye
gooodByeInnlegg: 1689
16.09.08 01:32
På siste albumet til Immortal Technique står det oppført tre bonussanger, Apocalypse (Remix), Watchout (Remix) og Rebel Arms. De to siste har jeg funnet henholdsvis på slutten av Hollywood Driveby og Crimes Of The Heart. Men hvor faen er Apocalypse!? Er det jeg som er døv eller? På sangen skal jo AKIR og Pharoahe Monch være også. Jeg har hørt albumet noen ganger og har aldri hørt dem. Har de gjort en tabbe her eller er det bare jeg som ikke har fått med meg sangen?
LoveJones
LoveJonesInnlegg: 3864
16.09.08 13:03
Fitty Fent er imponert over skyte-skillsa til Bobby De Niro. Lol:

http://www.imdb.com/news/ns0000002/#ni0567088

Kjipt at den nye Pacino/De Niro-filmen har fått så lunken kritikk, virker ikke som man kan skylde på 50 heller.
Swingpjatt
SwingpjattInnlegg: 4642
19.09.08 23:25
John Brown - "Sarah Palin (I Wanna Lay Pipe)"
http://www.youtube.com/watch?v=vj8Xw5kCbIo

hahahahaha
Swingpjatt
22.09.08 20:18
Common intervju
http://vimeo.com/1784234

Snakker om litt av hvert (nye albumet, filmroller osv)
Swingpjatt
26.09.08 22:20
Dette har vært en crazy uke for oss nedlastningshorer. Jeg føler meg skitten.
Noob_Saibot
Noob_SaibotInnlegg: 35297
26.09.08 22:21
Hva har du nasket til deg?
Swingpjatt
26.09.08 22:37
Noob_Saibot skrev:
Hva har du nasket til deg?

Heltah_Skeltah-D.I.R.T
Termanology-Politics_As_Usual
Blu_And_Mainframe_Are-Johnson_And_Jonson
Crooked I Presents The Block Obama
Dela-Changes_Of_Atmosphere
Dr._Dooom_(aka_Kool_Keith)-Dr._Dooom_2
Hell_Razah-Ultra_Sounds_Of_A_Renaissance_Child
Killah_Priest_And_Chief_KamachiBeautiful_Minds
Royce_Da_59-The_Bar_Exam [No DJ]
Murs-Murs_For_President
Big Kuntry - My Turn To Eat
Z-Ro-Crack
+
Robin_Thicke-Something_Else
James_Morrison-Songs_For_You_Truth_For_Me

................og jeg har sikkert glemt noe.
Swingpjatt
26.09.08 22:43
Swingpjatt skrev:
................og jeg har sikkert glemt noe.

Madlib_The_Beat_Konducta-WLIB_AM_King_Of_The_Wigflip
Tooth
ToothInnlegg: 1171
26.09.08 22:53

...noen som husker denne?..hahaha - hadde den på tape og digga den...my main man Mel!

http://video.google.com/videoplay?docid=4145224555859622481&ei=CUvdSOCLNoauiAL8pbyaCw&q=mel+brooks+to+be+or+not+to+be&vt=lf

.
Tooth
26.09.08 22:57

...hvordan er D.I.R.T? ...har forhåpninger til de gutta..?

.
Swingpjatt
26.09.08 23:08
Tooth skrev:

...hvordan er D.I.R.T? ...har forhåpninger til de gutta..?

Det er veldig bra, eneste albumet som levde opp til forventningene mine. Det er det albumet jeg har hørt mest på av de nevnte, og det eneste jeg er sikker på at fortjener pengene mine. Det er noen av beatsa som er litt kjedelige (den eneste beaten jeg virkelig ikke liker, er produsert av en nordmann....) Men Rock og Ruck er i storform gjennom hele albumet, og det er mange fete beats her også.

Everything Is Heltah Skeltah
http://www.youtube.com/watch?v=qyY8Fnyp1EQ

Ruck N Roll
http://www.youtube.com/watch?v=Z2RtJW_XXIg
Swingpjatt
26.09.08 23:18
Eller, det er vel egentlig bare en beat jeg ikke liker på albumet, nemlig "Twinz" (produsert av Soul Theory). Tenkte på Term-albumet når jeg skrev det andre greine der....
Noob_Saibot
26.09.08 23:34
Swingpjatt skrev:
...

Vanligvis ville jeg gitt deg en smekk på fingrene, men what the hell. Siden mitt forrige innlegg har jeg hørt gjennom "ATLiens" for første gang på lenge, og nå er jeg i en fin sinnsstemning.

Du nevner Crooked I. Det slår meg at jeg har falt av lasset når det kommer til ham. Eller, jeg var vel egentlig aldri på lasset, selv om jeg var en av få som frontet ham her før. Jeg har ikke mange låter av ham, men de jeg har tyder på ekstraordinære ferdigheter. Når skal han gi ut et album slik at vi dødelige kan sjekke ham ut ytterligere?
Swingpjatt
26.09.08 23:50
Den sangen han hadde med Akon på hooket for litt siden skulle vel være en singel fra albumet hans....tror jeg. Men jeg har ikke fått med meg noe annen informasjon om et offisielt album fra den kanten.
Tooth
27.09.08 00:04

...hey - dette hørtes bra ut - skal coppes.

.
Noob_Saibot
01.10.08 18:26
Fortsatt på Crooked I-sporet, Swingpjatt: Har du hørt "Renegade '04"?
Swingpjatt
02.10.08 17:04
Nope.
Noob_Saibot
02.10.08 17:21
Jeg bare måååååå dele den...:

Crooked I - "Renegade '04": http://www.sendspace.com/file/ta3fvt

Rent rim-messig er vel dette det beste jeg har hørt av Crooked I etter "Uh Oh".

I tillegg må man jo bare digge en låt som trekker fram historiske storheter som Sokrates og Picasso.
LoveJones
08.10.08 20:49
Sticky Fingaz i filmen på TV3 i kveld - "Doing Hard Time". Har ikke sett den og virker ræva, men var det ikke en blodfan av rapperen her inne? Tenker kanskje på han andre vestkystkaren som er i fengsel, Murda Killa eller Killer Rapper eller hva han heter igjen... Står helt stille... Husker i alle fall at noen her inne digga han mistenkelig mye.

Steven Bauer fra Scarface er også med i filmen.
mArbledud
mArbledudInnlegg: 283
09.10.08 01:02
hehe.... er vel en del vestkystrappere i fengsel, og mange av dem ble vel merket av politiet nettop fordi de hadde killer som nick, eller kansje ikke.

så forøvrig at DMX skal spille i samme film som Vinnie Jones, ikke verst.
http://www.imdb.com/title/tt1206881/
med vampyrer selvfølgelig...
LoveJones
09.10.08 02:41
Blir nok anotha classic det, da. Like greit at DMX holder seg borte fra mikken. Håper han hisser på seg Vinnie The Poohsekatt og får seg en på nesetippen.

Men fra det ene til det andre: back in the days da det var litt mer tight her på forumet, så ble det diskutert ting litt utover hip-hop og folk var litt oppdaterte på hverandre. Kunne vært gøy å høre hva folk studerer og jobber med og slikt, da, HÆ? HÆ? Dette må jo være tråden for det. Er selvfølgelig selv interessert i dette bare fordi jeg nettopp er ferdig med en semesteroppgave og veldig stolt av det. Studerer filmvitenskap, har også en bachelor i sosiologi. Mer enn det får dere ikke vite! ASL?
Tooth
09.10.08 14:54

...gud bedre jeg hørte akkurat på nok en "låt"(liveopptak) fra" 808 and Heart..." skiva til Ye og det var g r u s o m t...wtf skjer med den synginga? Jaja - dette selger sikkert i bøtter og spann til 14 år gamle hormonklumper.

.http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=6725

.
Swingpjatt
09.10.08 21:58
22/Mann/Norge

Akkurat nå så strever jeg meg gjennom bachelorgrad i gass og energi, y-vei (har fagbrev i kjemi og prosess). Og ellers så liker jeg solnedganger og å gå tur i skogen.

Klem, Swingpjatt.
ackryte
ackryteInnlegg: 2198
09.10.08 22:20
Filmvitenskap på dragvoll, lolololol.

Neida, er ikke sånn som rakker ned på folka oppå der selv om jeg går siving. Egentlig kommer det fram ofte når jeg diskuterer med kompiser på linja at jeg burde gått på dragvoll, virker som jeg har interesse for andre ting en den gjennomsnittlige gløshaug-student.
Noob_Saibot
09.10.08 22:48
21, mann, Trondheim.

Går for tiden butikkurs hos KI Kompetanse i Ranheimsveien (10 minutter gåtur fra KBS). Det er mange crazy folk i klassen, så det skal bli trist å slutte der om en uke. Skal da ut i 6 uker praksis. Hvor ferden tar veien når jeg er ferdig med det aner jeg ikke.
LoveJones
09.10.08 23:22
Hah, flere Trondheims-affiliates, altså. KBS og greier, liksom! Morro :-)

Har riktignok ikke bodd her så lenge enda, men har skjønt at skillet mellom Dragvoll og Gløshaugen faktisk ikke bare er en myte. Har forståelse for hvorfor Dragvoll blir sett på som en avslappet hippie-koloni, men personlig føler jeg at jeg har havnet på helt rett sted. Gøy at to av de som frekventerer forumet oftest tar så naturvitenskapelige fag :-)

Ses på nye Supa, da, vel? Tør ikke gå på det hip-hop/reggae/junkie-relaterte stedet nede ved Strandveien der, i hvert fall.
Noob_Saibot
09.10.08 23:29
Gløshaugen? Supa..? Strandveien...? Tror du er mer bevandret i byen enn meg;) Men Dragvoll vet jeg hvor er! Stod faktisk der og ventet på bussen for et par dager siden.

Jeg flyttet til Trondheim i april. Da var jeg lei av Finnmark. Har ikke sett meg tilbake, for å si det sånn. Stortrives!

Vi får vel begynne å vanke på Montana, som jeg leste om i Kingsize. "Trondheims nye hip hop-konsept", eller noe sånt. Three 6 Mafia og Dipset har jo vært innom allerede.
ackryte
09.10.08 23:31
LoveJones skrev:
"Ses på nye Supa, da, vel? Tør ikke gå på det hip-hop/reggae/junkie-relaterte stedet nede ved Strandveien der, i hvert fall."

Supa og Blæst er stedene med best musikk fo' sho. Har ikke vært på Supa etter at de flyttet da. Er det Ramp du snakker om i Strandveien? Har aldri vært der, men tror det er ålreit. Tror det var der Sick Jacken og Muggs spilte i fjor. Labber som regel bare til Svartlamon når jeg skal handle plater på Nidaros bok og vinyl, men virker som han har stengt eller noe. Var der senest i går. Prøver meg igjen på lørdag kanskje.
ackryte
09.10.08 23:34
Vet du ikke hva Gløshaugen er etter flere måneder i byen? Det er jo der selve universitetet ligger, med hovedbygningen og hele pakka. Supa er klubben i kjelleren på BrukBar som ligger rett ved Trondheim Torg.
Noob_Saibot
09.10.08 23:35
Gløshaugen er en bydel, altså?

Samfunn

Forbruker

Sport

Helse, sex og livsstil

Musikk, TV og film

Kultur og Fritid

Utdebattert

Siste innlegg