Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Future i Trondheim

NYTT TEMA
NoobSaibot
NoobSaibotInnlegg: 8231
12.10.17 18:09

I just fucked your bitch in some Gucci flip flops.

Ja, folkens, dere best to believe at jeg var på konserten på tirsdag. For meg var det et tre år gammelt spøkelse som ble begravd - da jeg var på Øya-festivalen i 2014 hadde jeg sjansen til å se Future, men idiotisk nok gikk jeg heller forbi teltet han spilte i og rakk bare så vidt å skimte ham på scenen. Helt siden da har jeg angret bittert på at jeg ikke fikk med meg konserten hans.

Helt til tirsdag denne uken, da han altså kom til Trondheim. Dessverre har jeg ikke brukt mye av de siste tre årene til å høre meg opp på Future, så det meste av låtmaterialet var ukjent for meg. Jeg rakk å ta en lynrunde på Spotify i forkant og fikk hørt gjennom de fleste albumene i sin helhet én gang, i tillegg til at jeg kunne litt fra før. Konsertopplevelsen ble uansett helt topp med en livlig Future på scenen og noen temmelig hardcore-fans rundt meg som gjorde at jeg ble ekstra revet med, og det jeg manglet på tekster tok jeg igjen med gestikulasjon.

Flere herfra som var der?

NoobSaibot
NoobSaibotInnlegg: 8231
12.10.17 21:42

Og i dag spiller Coolio, men jeg er ikke der :( Fuck... Nå får jeg et nytt spøkelse som må begraves en gang i fremtiden

CrazyNoise
CrazyNoiseInnlegg: 5898
18.10.17 15:16

Regner med at Coolio er tilbake om noen år. I verste fall så finner du ham sikkert på et we love the 90s-prosjekt i en hall nær deg

GetBye
GetByeInnlegg: 28
08.12.17 02:02

Haha!

TrueBlue98
TrueBlue98Innlegg: 546
08.12.17 02:28

Future i Trondheim gikk meg hus forbi... Er ikke andre rapartister som tar en tur innom landet og som kanskje har gått litt under radaren..?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg