Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VTV

NYTT TEMA
Audioslave
AudioslaveInnlegg: 7228
06.06.07 00:20
Hva var egentlig greia med musikkprogrammet som gikk på tv2 for en del år siden? Musikkvideoene var vel ikke fra noen liste, som f.eks topp20? Eller?
Jeg husker rett og slett ikke, var vel ikke så gammel, men husker jeg så på det etter skolen.

Greia er at jeg husker at de viste en del rock og metal, husker blant annet musikkvideoer med Machine Head, Pantera og Sepultura. Og disse bandene er da ikke vanlig å se på hitlister/singellister. Eller var det en albumliste? Og var det ikke sånn at folk kunne skrive brev (faktisk) og ønske seg musikkvideoer? Noen som husker?

tinytim
tinytimInnlegg: 9281
06.06.07 00:29
I begynnelsen var det bare en halvtimes kavalkade med mer eller mindre tilfeldige musikkvideoer. Senere hyret de inn programledere, men da hadde jeg stort sett sluttet å se på. Etter det jeg husker var det ikke noen liste.
Hank von Helvete fremførte forresten en lengre parodi på VTV-programlederen Jarle på en konsert på Hulen i Bergen i 95-96 eller deromkring.
Freakenstein
FreakensteinInnlegg: 3298
06.06.07 14:35
Husker de spilte As I Die med Paradise Lost der en gang. Megadeth også. Flott program.
Hva som fikk Tv2 til å spille bra musikk på den tiden aner jeg ikke
Elektrostat
ElektrostatInnlegg: 4142
06.06.07 14:38
Freakenstein skrev:

'Tøm kontatkortet ditt'-programmene var en stund inn i fremtiden enda.
Audioslave
06.06.07 16:44
Freakenstein skrev:
Husker de spilte As I Die med Paradise Lost der en gang. Megadeth også. Flott program.

--Ja, synd det ikke er sånne programmer lenger som spiller litt bra musikk innimellom..
mzzlfbs
mzzlfbsInnlegg: 14832
06.06.07 16:46
Har gode minner fra VTV: Minnes med glede Weezer - Buddy Holly, og muligens med noe mindre glede en Simply Red-låt og Annie Lennox - No More I Love You's.
Audioslave
06.06.07 17:41
Haha, den Simply Red-låten, er det noe med at de er på tivoli eller noe sånt?
Isåfall husker jeg den med gru..!

Husker også veldig godt musikkvideoen til Green Jelly -Three Little Pigs (eller noe sånn). Den viste de ofte en stund, likte musikkvideoen godt på den tiden.
mzzlfbs
mzzlfbsInnlegg: 14832
06.06.07 17:52
"Haha, den Simply Red-låten, er det noe med at de er på tivoli eller noe sånt?"

> Det stemmer.
aspen
aspenInnlegg: 1793
06.06.07 20:53
En gang spilte de en hel Green Day-konsert! Da var jeg i himmelen gitt!
missvolta
missvoltaInnlegg: 1197
28.07.15 11:16

De spilte i alle fall "Street Spirit" med Radiohead, husker jeg. Den var "Ukas video", faktisk. Det var mitt første møte med det som ble mitt favorittband fem år senere. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg