Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
"Dagens låt" som i "her skal det kun publiseres én låt pr. dag i regi av hele forumet" eller "her kan daglig hver og én publisere en låt de anbefaler til andre?"
Hvis sistnevnte er tilfelle vil jeg gjerne anbefale St. Etiennes "Hobart Paving":
Dersom det er førstnevnte som er tanken trekker jeg hele innlegget. Anbefalingen om St. Etienne har dere således ikke fra meg. Nei, det skulle tatt seg ut. Jeg har ingenting med dette å gjøre. St. Etienne sier du? Javel, det er ukjent for meg. Totally.
Bill mrk: "Avstandsforelsket i stemmen til Sarah Crocknall 2008".
Fant ikke noen av de aller største favorittene mine på youtube. Dessverre er det ikke så mye musikk der som man kanskje kunne ønske. Men denne låten er jo nydelig.
Herlig låt! ------------------------------------------- Når det gjelder Madness foretrekker jeg denne: http://youtube.com/watch?v=RrQYgZHJb2k
Aner ikke hvor jeg har den fra, den bare dukket opp i mp3 listen min for noen år tilbake, alltid likt den sangen. Sånn sett litt morsomt at du nevnte tilsynelatende samme band, for jeg har aldri hørt om de verker før eller siden.
Apropos "Guns Of Brixton" (fantastisk låt, by the way), er det flere enn meg som synes 're-work'n' av denne som inkl. på "Broadway" (Sandinista!) er forferdelig nusselig? :)
Aner ikke hvor jeg har den fra, den bare dukket opp i mp3 listen min for noen år tilbake, alltid likt den sangen. Sånn sett litt morsomt at du nevnte tilsynelatende samme band, for jeg har aldri hørt om de verker før eller siden.
Heh, er ikke samme band nei. --------------------------
Jeg har mange videoer med Van Morrison jeg gjerne skulle delt med alle, men av en eller annen grunn er nesten samtlige Van Morrison-videoer på Youtube fjernet, og med dette lagt livet mitt i ruin. Han må ha vært den artisten med den største skattkista der inne, og nå er alt altså fjernet og begravet i sanda på ei øde øy. Men heldigvis slapp en gulldukat unna:
Var litt kjapp på avtrekkeren der, og glemte å skrive at sangen heter "Celtic New Year" og er fra hans nyeste plate som ikke inneholder coverlåter av gamle country-sanger; for å vise at han fortsatt kan, og at det er mer fra Van Morrison enn kun rythm'n blues-dagene på sytti-tallet.
Vel, i dag tenkte jeg faktisk på denne låta og denne videoen og den første gangen jeg så den, ganske sent en kveld. Da tenkte jeg: "Jeg må ha plata denne er på"
Kjellermennesket skrev: Jeg har mange videoer med Van Morrison jeg gjerne skulle delt med alle, men av en eller annen grunn er nesten samtlige Van Morrison-videoer på Youtube fjernet, og med dette lagt livet mitt i ruin. Han må ha vært den artisten med den største skattkista der inne, og nå er alt altså fjernet og begravet i sanda på ei øde øy. Men heldigvis slapp en gulldukat unna:
Og nå, noe for testosteronen...en aldri så liten klassiker fra tidlig 90-tall. For disse som setter pris for rytmesterkt hardcore. Må også føye til at "Meantime" er en aldi så liten perle av en plate.
Da inspirer du meg, og jeg følger opp med en litt annen variant av "Baby, Please Don't Go", med Van Morrison og John Lee Hooker: http://uk.youtube.com/watch?v=zp8mvlf-bq8