Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
BAJS! kjenner det kribler litt for mye nå! men om det ligger preview ute nå, så ligger det nok et album ute om kort tid.. gir det toppen 3 dager før det er lekket
Isle of Avalon minte meg veldig om midtpartiet på SSOTSS, The Talisman om the Legacy fra forrige skiva. Siste låta When the wild wind blows gir meg litt The Clansman-vibber samt en hører den typiske britiske folketonearten...herlig!!!
The Alchemist høres ut som klassisk Maiden fra 80-tallet.
Gleder meg til å høre hele albumet...tror det blir bra saker:)
Synes faktisk When the Wild Winds Blows høres mest spennende ut. Og The Talisman høres veldig ut som The Legacy. Ellers fikk jeg ikke så mye ut av 30 sek. pr låt. Men jeg gleder meg absolutt ikke noe mindre, dette blir helt sikkert nok et sterkt album. Noe annet vil overraske meg.
Dex74: Åpnet Europaturnéen i Dublin for noen timer siden
Identisk med USA-turnéen med andre ord. Men kan hende de føyer til en ny låt som f.eks. The Final Frontier ikveld på Knebworth?
Har et lite håp om å få høre mere nytt enn El Dorado i Bergen da den konserten er meget tett opp til releasedatoen...5 dager før eller noe sånn.
Gleder meg!!!
De har fjernet Paschendale fra setlisten helt, og de roterer ikke lenger mellom den og den andre sangen. Og de spiller nok ikke flere TFF sanger på konsertene som er igjen av turneen etter at albumet er utgitt.