Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
TheJedi: Men jeg vil si, at Pink Floyd er ikke det samme uten Waters galskap, mens Waters aldri ble det samme uten Gilmours og Wrights lydbilde... Enig?
En bra oppsummering. Men jeg syntes PF klarte seg overraskende godt uten Rogeren på Momentary Lapse.
TheJedi: Og jeg tror at det var det som irriterte Rogern ganske godt...
Men han kan jo trøste deg med at han har eldet bedre enn David. Hestetrynet Roger har jo blitt en distingvert sølvrev med årene, mens fotomodellen David nå ser ut som en av de halvgamle gubbene som spiller darts på puben.
TheJedi: Sier vel en del om Waters og, synes jeg.
Begge parter, floyd og Waters, har gitt ut musikk som har virkelig markert seg, på 80-tallet.
Men jeg vil si, at Pink Floyd er ikke det samme uten Waters galskap, mens Waters aldri ble det samme uten Gilmours og Wrights lydbilde... Enig?
Egentlig ikke så rart siden Waters og resten tok et bitter farvel rundt 1984-85 med søksmål og følgende rettsaker, mens de andre har holdt nær kontakt hele tiden og vært på turne sammen helt til høsten 1994.
Ikke bare på 1980-tallet. Jeg synes at både Roger Waters' Amused To Death og Pink Floyd's The Division Bell album er av meget høy kvalitet.
Enig i at det ikke hadde vært noe Pink Floyd uten noen av disse. Må heller ikke glemme Pink Floyds grunnlegger Syd Barrett. For uten ham ville det ikke vært noe Pink Floyd i det hele tatt.